biertjequote:Op donderdag 12 mei 2005 15:24 schreef Oviedeee het volgende:
ARGG! Stomme klote TL-lampen:S heb partij pijn in me rug van hier tot tokio... en spontane astma aanvallen terwijl ik dat helemaal niet heb:@ Ben verdomme hier niet om me zelf arbeidsongeschikt te maken:S Knake zooi.
Mijn stoel staat ook permanent op slaap stand. M'n rug is al kapot van deze 3 maanden.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:24 schreef Oviedeee het volgende:
ARGG! Stomme klote TL-lampen:S heb partij pijn in me rug van hier tot tokio... en spontane astma aanvallen terwijl ik dat helemaal niet heb:@ Ben verdomme hier niet om me zelf arbeidsongeschikt te maken:S Knake zooi.
Waar zit jij ergens????quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:24 schreef Oviedeee het volgende:
dunnoquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:27 schreef Houniet het volgende:
Wat is het toppunt van zelfvertrouwen?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:28 schreef Ballicious het volgende:
Teardrop
Een scheet laten als je diarree hebtquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:27 schreef Houniet het volgende:
Wat is het toppunt van zelfvertrouwen?
Vanaf nu staat balli bij mij op de negeerlijstquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:28 schreef Ballicious het volgende:
Teardrop
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een scheet laten als je diarree hebt
[..]
heb jij een negerlijst :s}
[..]
Vast over 2 voetballende mensen op het strand... de een is een gewone banaan de ander een chiquitaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |