Op de foto's die Peu heeft hebt ik een BHtje aan en een stringetje hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En alles in aparte foto's laten zien is niet prive ?![]()
die kun je ook best posten danquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op de foto's die Peu heeft hebt ik een BHtje aan en een stringetje hoor.
Neh, die zijn sowieso oudquote:
Maar ik sta toch in je favo fokkers lijst... je mag me best mailen hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neh, die zijn sowieso oud.
Ik heb nieuwere. Maar die post ik lekker niet.
Jullie hebben de buikfoto's al gehad. Daar zie je ook een tiet met tepel op
.
t was maar een grapquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neh, die zijn sowieso oud.
Ik heb nieuwere. Maar die post ik lekker niet.
Jullie hebben de buikfoto's al gehad. Daar zie je ook een tiet met tepel op
.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:18 schreef Ballicious het volgende:
[..]
www.teardropwilzichaftrekkenopijsmeis.nl
quote:Host Address Not Found: The proxy could not find an IP address for the host in your request. Possible causes include mistyped URL, misconfigured DNS and transient network problems.
Kun je nog kinderachtiger doen ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:18 schreef Ballicious het volgende:
[..]
www.teardropwilzichaftrekkenopijsmeis.nl
Zoals ik al zei, zeur beu Peu meur.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar ik sta toch in je favo fokkers lijst... je mag me best mailen hoor![]()
Maar peu geeft geen antwoordquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, zeur beu Peu meur..
of jij kunt mij gewoon emailenquote:
biertjequote:Op donderdag 12 mei 2005 15:24 schreef Oviedeee het volgende:
ARGG! Stomme klote TL-lampen:S heb partij pijn in me rug van hier tot tokio... en spontane astma aanvallen terwijl ik dat helemaal niet heb:@ Ben verdomme hier niet om me zelf arbeidsongeschikt te maken:S Knake zooi.
Mijn stoel staat ook permanent op slaap stand. M'n rug is al kapot van deze 3 maanden.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:24 schreef Oviedeee het volgende:
ARGG! Stomme klote TL-lampen:S heb partij pijn in me rug van hier tot tokio... en spontane astma aanvallen terwijl ik dat helemaal niet heb:@ Ben verdomme hier niet om me zelf arbeidsongeschikt te maken:S Knake zooi.
Waar zit jij ergens????quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:24 schreef Oviedeee het volgende:
dunnoquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:27 schreef Houniet het volgende:
Wat is het toppunt van zelfvertrouwen?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:28 schreef Ballicious het volgende:
Teardrop
Een scheet laten als je diarree hebtquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:27 schreef Houniet het volgende:
Wat is het toppunt van zelfvertrouwen?
Vanaf nu staat balli bij mij op de negeerlijstquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:28 schreef Ballicious het volgende:
Teardrop
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een scheet laten als je diarree hebt
[..]
heb jij een negerlijst :s}
[..]
Vast over 2 voetballende mensen op het strand... de een is een gewone banaan de ander een chiquitaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |