bron: http://www.viva-italia.nl/quote:Viva Italia! biedt een prima dag aan de échte fans. Ferrari, Lamborghini, maar ook merken als Fiat en Alfa Romeo zullen in groten getale hun opwachting maken. Voor wie het altijd al een droom geweest is om ooit in een exotische wagen mee te rijden, zal Viva Italia! ook als geroepen komen. De hele dag rijden Ferrari’s, Lamborgini’s en Maserati’s af en aan om van zoveel mogelijk mensen hun wens in vervulling te laten gaan. Je hebt de mogelijkheid om Italiaanse kracht en passie te voelen: rijd mee in één van de tientallen showwagens en geniet van alle facetten. Deze demoruns zullen gedurende de hele dag worden verreden en zorgen gegarandeerd voor spektakel.
PADDOCK
11.00 - 16.00: MEGUIAR'S SHOW & SHINE CONTEST
11.00 - 16.00: DNX EXHAUST COMPETITION
11.00 - 16.00: AUTOSTYLE TUNING TOP 40
10.00 - 17.00: PRESENTATIE DIVERSE ITALIAANSE AUTOCLUBS
CIRCUIT
11.00 - 11.40: SHOWRIJDEN LANCIA CLUB NEDERLAND
11.40 - 12.10: SHOWRIJDEN ALFA 156 CLUB, SQUADRA33, SQUADRA ITALIA
12.15 - 12.45: DEMO FIAT 500 TURBO EN GTV6
12.45 - 13.25: DEMORUN ABARTH OLLANDA
13.25 - 14.00: DEMORUN FERRARI
14.00 - 14.40: TOYO SHOOTOUT (SPRINTS)
14.40 - 15.20: DEMORUN LAMBORGHINI
15.20 - 16.00: DEMORUN MASERATI, SQUADRA ITALIA, GTV6
16.00 - 16.30: VRIJ RIJDEN ABARTH OLLANDA, GTV6
16.30 - 17.00: VRIJ RIJDEN LANCIA CLUB NEDERLAND
17.00 - 17.30: VRIJ RIJDEN CLUBINSCHRIJVINGEN
Een witte lancia beta 2000 spider is echt een dikke bak jij boft maar. Is het je eigen auto of kan je die ergens huren?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:34 schreef sdk het volgende:
Met de Lancia Club Nederland, witte Lancia Beta 2000 Spider.
Zal op het circuit zijn bij het show rijden, dat vrij rijden is iets te rap voor deze oude bak![]()
Ik hou niet van offtopic gaan, maar dit moet even:quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:42 schreef Geqxon het volgende:
Nu een Alfa 156 een sjonniebak is rijd hij BMW
BMW E36 en E30 wel ja, maar de E46 zwaar niet.quote:
Zul je wel in de verkeerde buurt wonenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
BMW E36 en E30 wel ja, maar de E46 zwaar niet.
Sorry hoor, maar in Alfa 156's zie ik nou eenmaal veel sjonnie's met harde muziek en leuke speakertjes
Alfa_Boy jij zult vast het schema van die dagen hebben. Ik wil er heen maar kan als niet-lid nergens schema's vinden op internet. De Ferrari & Maserati Days zijn idd feest.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:19 schreef Alfa_Boy het volgende:
Dit in assen is eigenlijk een beetje een opwarmertje, 24-25-26 juni begint het feest pas echt in Spa
Okay, zaterdag dan maar ff kijken, mits m'n maten 5 dagen na Le Mans nog zin hebben. Op de agenda van de FCN stonden de dagen wel, maar dat is vast geen garantie.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:46 schreef Alfa_Boy het volgende:
txt
Ja, ben laatst nog op de nordschleife met de 360 cs geweest, met tips van pa, hoe je bochten aansnijdt enzo... zeer mooi om um tot een 8000 rpm bergop te laten gaan. prachtig.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:50 schreef -Muse- het volgende:
Dat doet pijn aan je ogen, zo'n crash zien...
rij jij zelf wel eens in die ferrari van je pa?
Daar heb ik nu al zin in, nu maar hopen dat mijn remmen niet weer blijven kleven waardoor de remolie gaat koken en ik niet meer kan remmen, en waardoor vervolgens er ook nog eens een remblok afbreekt waardoor je ijzer op ijzer remmend naar huis toe kan, en dus de volgende dag de hele remmerij kan vervangenquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:31 schreef bbrother het volgende:
meteen ff wat rondjes maken op het circuit
Alfa rijden blijft een spannende bedoelingquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:09 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Daar heb ik nu al zin in, nu maar hopen dat mijn remmen niet weer blijven kleven waardoor de remolie gaat koken en ik niet meer kan remmen, en waardoor vervolgens er ook nog eens een remblok afbreekt waardoor je ijzer op ijzer remmend naar huis toe kan, en dus de volgende dag de hele remmerij kan vervangen![]()
![]()
Tell me about it, vooral de bochten blijven spannend (en dan vooral voor de bijrijdersquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:53 schreef Alfa_Boy het volgende:
[..]
Alfa rijden blijft een spannende bedoeling![]()
Leuk dat je het opmerkt, ik zie vaker ook de mensen naast me bijna wit wegtrekkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:32 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Tell me about it, vooral de bochten blijven spannend (en dan vooral voor de bijrijders)
Als je van italianen houdt, zeker gaan...of je nou met een Enzo, of een uno komt aanrijden...dat maakt geen fuck uitquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:16 schreef Catch22- het volgende:
ik mot er eigenlijk ook heen met mijn Uno he ?
Sorry ff btje offtopic...quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:00 schreef Alfa_Boy het volgende:
[..]
Ja, ben laatst nog op de nordschleife met de 360 cs geweest, met tips van pa, hoe je bochten aansnijdt enzo... zeer mooi om um tot een 8000 rpm bergop te laten gaan. prachtig.
En die 360 was een race uitvoering, dus dat was een prijzige bedoeling
quote:
Omg...sweet, die striping is ook vet. Ik hoorde dat je daar zelfs nog extra voor moest betalen ook.. haha. Mja je hebt wel watquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:37 schreef Alfa_Boy het volgende:
K zal wel foto;s schieten op assen, dan kun je um zien, naast mijn 166 ofzo
Het is een rode, met de stradale striping. Dus italiaanse vlag over de gehele auto
K heb alleen een klein fotootje dat ik wel eens als signature gebruik op andere fora )
Dit was een paar weken terug tijdens een Ferrari meet. http://img.photobucket.com/albums/v234/Alfa_Boy/360CS.jpg
heb je nog meer foto,s van die meeting?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:37 schreef Alfa_Boy het volgende:
K zal wel foto;s schieten op assen, dan kun je um zien, naast mijn 166 ofzo
Het is een rode, met de stradale striping. Dus italiaanse vlag over de gehele auto
K heb alleen een klein fotootje dat ik wel eens als signature gebruik op andere fora )
Dit was een paar weken terug tijdens een Ferrari meet. http://img.photobucket.com/albums/v234/Alfa_Boy/360CS.jpg
Als jij naar een ferrari meeting gaat wil je dan kijken of je de 308GTSI zwart met rode bekleding kan spotten? En zo ja of je dan even een goeie foto er van maken. Ik heb er wel foto,s van maar die zijn elke keer zwaar kut gewordenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:17 schreef Alfa_Boy het volgende:
Dat is nou het vervelende, ik had die signature al ff in elkaar geflanst voordat ik mijn hele pc ging formateren. En zoals je al raad, ben ik al mijn dig. foto's kwijt, mijn broer had me gezegd dat ie ze op de netwerk-harde schijf had gezet, maar dat was dus niet zo. Ben ook al mijn vakantie-foto;s kwijt, en dat vind ik toch wel iets erger dan al die ferrari;s
En, die 308 zal ik wel weer zien in spaof assen
Ja, en het rijdt wel super. Het doet ook wat spartaans aan, zoals pa dat zegtNiet teveel luxe, maar gewoon een lichtere uitvoering met extra pk's
K hoop dat ze van de 430 ook weer een lichtere/sterkere versie uitbrengen, want de 430 is toch ook weer een mooi exemplaar. Nog steeds geen F355, maar ja
die 308 waar ik het over heb ook. Die heeft er een race uitlaat onder laten leggen. Ding maakt een geluid wil je niet weten. Het is een 308GTSI zwart met rode lere bekleding. Zal even snel zoeken naar een redelijke foto van die autoquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:06 schreef Alfa_Boy het volgende:
K zal mijn broer de opdracht geven, want hij is ook gek van 308'jes, en dan wel vooral een met caburateurs, inspuiting is te soft. Pa heeft er nog eentje, en daar had ie vroegah 2 dikke raceuitlaten onder liggen. Je hoorde hem al van een kilometer of 2-3 aankomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |