Het enige goede lidwoord voor aon ut begin van de TT.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:44 schreef Aine. het volgende:
Het
jammerquote:
jij zuipt altijdquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:15 schreef Janetje het volgende:
Ehm.. jamaar bij mij telt het niet, ik heb vakantie..
Wattan, ben je aan het snijden?quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:17 schreef sararaats het volgende:
ik ben niet aan het zuipen
neinquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:20 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Wattan, ben je aan het snijden?
Met Yvonne?quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
nein
het begint met en T en eindigt op rouwen.
Heej p_pquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:24 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Met Yvonne?
Of droom je nu nog.
Halloquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej p_p
OT ik heb gestemd en drink niet
Nou ja, momenteel niet.
Ik eigenlijk ook, water danquote:
Ik ook waterquote:
Heej saraquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:29 schreef sararaats het volgende:
haaaaaaaai PS !!!
ik denk dat we yvonne er even moeten bijhalen anders loopt het misschien uit de hand
Is dat dat vocht wat men ook wel bier noemt?quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:30 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik ook water
met gerstemout en hop
Fristie?quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:31 schreef LostFormat het volgende:
Ik heb net een sixpack op.
Bier of Kanonnen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:31 schreef LostFormat het volgende:
Ik heb net een sixpack op.
Das net zoiets als een blikje frisquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:33 schreef LostFormat het volgende:
Amstel.
Dat wordt Rennies zoekenquote:
Das dan wel weer stoer.quote:
Mja, net alweer een bodempje aviko schotel geplant.quote:
wat is aviko?quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:35 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Mja, net alweer een bodempje aviko schotel geplant.
quote:
kill switchquote:
Koud in de ijskast of warm in je maag. Groot verschil.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:42 schreef sararaats het volgende:
ik heb de Leffe koud staan
HINT HINT !!
Blond, dubbel, Triple of die andere?quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:42 schreef sararaats het volgende:
ik heb de Leffe koud staan
HINT HINT !!
bruine Leffequote:Op donderdag 12 mei 2005 00:43 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Blond, dubbel, Triple of die andere?
Neen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:44 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik heb vandaag trouwens zo'n Bavaria Biertap super mega 3000 gekocht, kun je daar ook van die vaatjes Heineken onder drukken?
Zal ik ze voor je halen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:45 schreef Janetje het volgende:
2 50 cl jupiler in de koelkast.. niet het lef of de zin ze te gaan halen beneden...
net een japanse horror gekeken![]()
quote:
Hmm.quote:
Da's wel een erg moeilijke belofte...quote:
zo'n idee had ik alquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:47 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Da's wel een erg moeilijke belofte...
hiero! dik vet koud glas yoki staan, met aardbeien smaakquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ga iets drinken.. yoghurtdrank
woon je in Belgie trouwens met jupiler?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hiero! dik vet koud glas yoki staan, met aardbeien smaak![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:51 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
woon je in Belgie trouwens met jupiler?
cheersquote:
Die hebben we hier ook, maar daar kost een bakje bier evenveel als een Porsche 911.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:55 schreef Janetje het volgende:
[..]Helaas zit ik in België op kamers
Maar we hebben hier dan wel weer een nachtwinkel
ehmm.. hier isie tot zo'n 4 uur open.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:56 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Die hebben we hier ook, maar daar kost een bakje bier evenveel als een Porsche 911.
En ze zijn maar tot 1:30 los, hoezo nachtwinkel
Naja.. op kamers is een hele normale uitdrukkingquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:56 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Koud zeker op die kamers, kun je er niet beter in gaan zitten?
Wil je niet liever een rooie wijn?quote:
Nee, dan wordt mijn mama boosquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:10 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Wil je niet liever een rooie wijn?
Of Champagne, staat hier ook nog.
Alles moet op, ik ga verhuizen
Oei, staat de pc in de kamer?quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nee, dan wordt mijn mama boos
Ze leeft, ze weet allesquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:11 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Oei, staat de pc in de kamer?
Is ze je op je vingers aan het kijken?
Als een boze geest op je schouder, zo een loopt er hier ook rond...quote:
JA!quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:21 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Als een boze geest op je schouder, zo een loopt er hier ook rond...
Sorryquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
JA!
* melanie_the_miss wordt gek
Verdorie nou heb je me aan het huilen gemaakt
quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:24 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Sorry
Hoe kan ik je troosten?
We kunnen het lezenquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:27 schreef LostFormat het volgende:
Ik ben nu aan m'n achtste blikej amstel bezig.
wtf?quote:
Zijbn het halve liters?quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:27 schreef LostFormat het volgende:
Blikje.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:31 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Zijbn het halve liters?
Ja: hulde
Nee: Zet 'm op
Neequote:Op donderdag 12 mei 2005 01:30 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
wtf?
Wat voel jij je aangevallen
bij die hoeveelheid hoef ik niet eens te slikken. maar wel schattig.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:27 schreef LostFormat het volgende:
Halve liters zijn ook kleine blikjes, pas bij die Heineken 1-liter blikken begint het te tellenquote:
Oh dan is het goedquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Neeik ben in een bitchy mood.
![]()
Aghja, zoveel slikervaring als jij heb ik inderdaad niet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bij die hoeveelheid hoef ik niet eens te slikken. maar wel schattig.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:34 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Aghja, zoveel slikervaring als jij heb ik inderdaad niet.
niet duur 1,25 voor een avondwinkel.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:37 schreef Janetje het volgende:
*blikje toch maar opgehaald*
En heb je nog dode meisjes met een mes of oude vrouwen met een vergaan gezicht gezien onderweg naar benee?quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:37 schreef Janetje het volgende:
*blikje toch maar opgehaald*
Uhmm.. ik dacht even van wel.. maar het was een jas...quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:39 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
En heb je nog dode meisjes met een mes of oude vrouwen met een vergaan gezicht gezien onderweg naar benee?
Ik ben gek op die films, maar kan dan een week niet slapen, dus heb het inmiddels afgeleerd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Uhmm.. ik dacht even van wel.. maar het was een jas...
Jee, wat een enge film.. Phone.. moet je maar eens kijken
quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:42 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik ben gek op die films, maar kan dan een week niet slapen, dus heb het inmiddels afgeleerd.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:48 schreef pieter_pontiac het volgende:
Die Japanse horror heb ik wel eens eerder vernomen, alleen heeft mijn videotheek nogal een schrale selectie.
Zal ik bij jou in Belgie komen wonen?
Ik ook, ik moet rust om me heen hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:51 schreef Janetje het volgende:
[..]ach volgend jaar zit ik in Maastricht hoor.. zolang je maar niet in mn kamer komt zitten de hele dag
ik ben nogal gehecht aan mn computer en ben slecht in delen
quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:52 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik ook, ik moet rust om me heen hebben.
Goed ideequote:
Da's maar een klein gedeelte van mijn gedachtenmolen hoorquote:
Zo is de Japanse versie van Ring heeeel veel beter dat die flut amerikaanse.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Uhmm.. ik dacht even van wel.. maar het was een jas...
Jee, wat een enge film.. Phone.. moet je maar eens kijken
[afbeelding]
Ja, die kennen we inmiddels wel.quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:29 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Ik!
Jaah! Na vijf maanden weer voor het eesrt sex!
Eensch!quote:Op donderdag 12 mei 2005 03:54 schreef Laton het volgende:
Stom geneuk! drank is veel belangrijker.
Que est-ce que c'est?quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:07 schreef Teringjakkie het volgende:
Bier is wel lekker ala momente.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |