abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26936950
Ja, die mag je alleen niet gebruiken .
slettebak [@] gmail.com
pi_26938637
quote:
The Herald: Ajax geinteresseerd in linksback Vignal
Volgens het Schotse The Herald zou Ajax geinteresseerd zijn in de linksback Gregory Vignal. De 23-jarige Fransman is dit seizoen door Liverpool uitgeleend aan Glasgow Rangers. Zijn zaakwaarnemer liet weten dat naast Aston Villa en Olympique Marseille ook een niet nader genoemde Nederlandse club in de markt zou zijn gekomen voor Vignal. Volgens The Herald zou dat om Ajax gaan.

Profiel
pi_26938776
Dat verhaal over de post-'95 periode
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_26938812
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat verhaal over de post-'95 periode
Spijtig maar waar.
slettebak [@] gmail.com
pi_26938934
Daar krijg ik echt jeuk van hoor...
Ik haat wanbeleid
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 12 mei 2005 @ 11:30:25 #66
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_26939132
(ingezonden)
De fansite Ajax Showtime (AS) is gisteren een korte, maar krachtige actie begonnen waarin het alle Ajax-aanhangers wil oproepen Nigel de Jong te overtuigen om bij te tekenen. Dit onder het motto 'Als Ajax het niet doet, doen wij het wel!'.

Het is de bedoeling dat fans een korte stukje schrijven waarin duidelijk wordt gemaakt waarom de 20-jarige Amsterdammer bij Ajax moet blijven. Alle inzendingen zullen woensdag of donderdag worden geplaatst op de website en, indien mogelijk, aan De Jong worden overgedragen.

De Jong is enkele jaren slecht behandeld bij Ajax. De sympathieke Ajacied stond altijd open voor iedereen, speelde waar de trainer hem wilde hebben, maar vindt dat Ajax hem die jaren te weinig bood. Er was al die jaren te weinig aandacht voor de man die iets meer dan twee jaar geleden als broekie Highbury aan zijn voeten kreeg. Hij mopperde nooit, ook al zat hij zo vaak op de bank. Daar kunnen velen nog wat van leren in de voetballerij!
Inmiddels onder Danny Blind is de situatie gewijzigd. De 'showbink' uit Amsterdam-West is uitgegroeid van gatenvuller tot de grootste steunpilaar van het huidige Ajax en scoort bijna wekelijks als rechtermiddenvelder. Daarom is het van belang dat De Jong nog lang blijft bij Ajax.
Bovendien zorgt hij altijd voor sfeervolle taferelen met zijn maatje Steven Pienaar, die al heeft aangegeven graag langer te blijven. Echter, Pienaar zegt niet dat zijn keuze afhankelijk is van die van De Jong, maar de praktijk zal anders uitwijzen. Het is best mogelijk dat Pienaar wacht op De Jong en andersom misschien ook wel. Het bijtekenen van een speler kan een 'precedentwerking' veroorzaken, waardoor de anderen ook tot het bijtekenen over kunnen gaan.

Maar omdat De Jong de laatste dagen zelf naar buiten bracht dat hij 'het nog niet weet', is het aan de supporters om De Jong over de streep te trekken. Schrijf wat moois, niet te lang, een zinnetje of tien (met aanhef en sluit) is meer dan zat naar, redactie@ajaxshowtime.com en vermeldt je naam, leeftijd en woonplaats.

Hardstikke bedankt en laten we hopen dat we Nigel de Jong kunnen overtuigen!

Gegroet,
Redactie Ajax Showtime

Bron: F-side.nl
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_26939298
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar krijg ik echt jeuk van hoor...
Ik haat wanbeleid
Tis ook wel erg makkelijk voor die zaakwaarnemers om van alles en nog wat te schreeuwen. Ze willen natuurlijk het onderste uit de kan halen, logisch ... maar dat geklaag over te weinig verdienen komt me m'n strot wel uit. Bij ajax verdient niemand te weinig ...
pi_26939742
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 11:30 schreef Houniet het volgende:
Verhaal
Prima actie.

tevens tvp
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_26939895
Als je dat jaren later kan zeggen dan moet daar gewoon een kern van waarheid in zitten. Wat heeft Seedorf daarbij te winnen als het niet zo is geweest?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 mei 2005 @ 11:55:47 #70
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26939952
Dat was toendertijd en nog steeds de arrogantie van het bestuur. Dat is echt iets wat PSV beter doet. En als je nou zou denken dat ze in die 10 jaar iets geleerd hebben ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 12 mei 2005 @ 12:12:50 #71
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26940499
Tsja, zoveel beter doet PSV dat niet, met Van Bommel en Vogel die gratis weggaan. Maar slecht is het wel. Er is nu al jaren elk jaar weer sprake van problemen rond contracten. Dit jaar al die spelers bij wie in 2006 het contract afloopt, vorig jaar Trabelsi en (in mindere mate) Maxwell. Jammer, want als je gewoon vorig jaar rond deze tijd een nieuw contract had aangeboden, had het meerendeel gewoon al lang en breed getekend.

Wat Nigel betreft, ik heb m'n berichtje gestuurd. Al moet ik wel zeggen dat ik m'n hart vast hou over wat er gaat gebeuren wanneer iedereen fit is. Het zou denk ik goed zijn als Galasek, ondanks z'n ervaring, toch een mooie club in 't buitenland kan vinden. Want in de vorm van zowel Maduro als De Jong heb je jongere en betere spelers op die positie.

Dan moet je je vooral richten op de linkerflank voor volgend jaar, want op rechts zit het wel goed. Heitinga kan Trabelsi goed vervangen, heeft 'ie tot nu toe laten zien. Aanvallend tenminste. Emanuelson is er alleen nog niet echt klaar voor, dus die moet je volgend jaar langzaam brengen. Alleen, wie moet je dan linksback neer gaan zetten?

[ Bericht 45% gewijzigd door twi op 12-05-2005 12:20:33 ]
  donderdag 12 mei 2005 @ 12:19:55 #72
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26940723
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 11:30 schreef Houniet het volgende:
verhaal
Bron: F-side.nl
Goede actie hopelijk maakt het iets los bij hem
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 12 mei 2005 @ 12:26:21 #73
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26940929
Eigenlijk is er helemaal geen plaats voor Davids op 't middenveld, anders zou 't ten koste gaan van Sneijder.
pi_26941003
Ik vond de linksback van Porto sterk spelen!
pi_26941157
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 12:12 schreef twi het volgende:
Dit jaar al die spelers bij wie in 2006 het contract afloopt, vorig jaar Trabelsi en (in mindere mate) Maxwell. Jammer, want als je gewoon vorig jaar rond deze tijd een nieuw contract had aangeboden, had het meerendeel gewoon al lang en breed getekend.
Spelers willen maar een paar jaar bij ajax spelen om vervolgens het grote geld te pakken in het buitenland. Zodra grote buitenlandse clubs interesse gaan tonen wordt het voor Ajax heel moeilijk met de contractveranderingen.
Trabelsi heeft nooit de intentie gehad om langer te blijven en ook Maxwell heeft het wel gezien in A'dam nu. Een nieuw contract aanbieden is dus gedoemd te mislukken.

Ook snap ik niet echt dat v.d. Vaart en de Jong e.d. zo'n moeite hebben met een contractverlenging van een jaar, daarna gaan ze toch weg.
pi_26941176
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 12:26 schreef twi het volgende:
Eigenlijk is er helemaal geen plaats voor Davids op 't middenveld, anders zou 't ten koste gaan van Sneijder.
Juist.

Van mij hoeft die dus ook niet terug.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_26941328
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 12:33 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Juist.

Van mij hoeft die dus ook niet terug.
Voor 'de groep' zou het geen kwaad kunnen.
slettebak [@] gmail.com
pi_26941357
Davids komt ook niet
pi_26941377
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 12:38 schreef JaWi het volgende:

[..]

Voor 'de groep' zou het geen kwaad kunnen.
Juist wel. Dan heb je dus Davids of Sneijder op de bank. Lijkt me niet echt goed voor 'de groep'.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_26941410
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 12:40 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Juist wel. Dan heb je dus Davids of Sneijder op de bank. Lijkt me niet echt goed voor 'de groep'.
Wel gezellig .
Maar goed, in dat opzicht is het misschien beter.
En Galasek wegdoen of achter de hand houden, ik heb het idee dat Galasek het prima naar zijn zin heeft. Hij is trouwens weer 100% fit.
slettebak [@] gmail.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')