quote:The Herald: Ajax geinteresseerd in linksback Vignal
Volgens het Schotse The Herald zou Ajax geinteresseerd zijn in de linksback Gregory Vignal. De 23-jarige Fransman is dit seizoen door Liverpool uitgeleend aan Glasgow Rangers. Zijn zaakwaarnemer liet weten dat naast Aston Villa en Olympique Marseille ook een niet nader genoemde Nederlandse club in de markt zou zijn gekomen voor Vignal. Volgens The Herald zou dat om Ajax gaan.
Profiel
Tis ook wel erg makkelijk voor die zaakwaarnemers om van alles en nog wat te schreeuwen. Ze willen natuurlijk het onderste uit de kan halen, logisch ... maar dat geklaag over te weinig verdienen komt me m'n strot wel uit. Bij ajax verdient niemand te weinig ...quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar krijg ik echt jeuk van hoor...
Ik haat wanbeleid
Goede actie hopelijk maakt het iets los bij hemquote:
Spelers willen maar een paar jaar bij ajax spelen om vervolgens het grote geld te pakken in het buitenland. Zodra grote buitenlandse clubs interesse gaan tonen wordt het voor Ajax heel moeilijk met de contractveranderingen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:12 schreef twi het volgende:
Dit jaar al die spelers bij wie in 2006 het contract afloopt, vorig jaar Trabelsi en (in mindere mate) Maxwell. Jammer, want als je gewoon vorig jaar rond deze tijd een nieuw contract had aangeboden, had het meerendeel gewoon al lang en breed getekend.
Juist.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:26 schreef twi het volgende:
Eigenlijk is er helemaal geen plaats voor Davids op 't middenveld, anders zou 't ten koste gaan van Sneijder.
Voor 'de groep' zou het geen kwaad kunnen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Juist.![]()
Van mij hoeft die dus ook niet terug.
Juist wel. Dan heb je dus Davids of Sneijder op de bank. Lijkt me niet echt goed voor 'de groep'.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Voor 'de groep' zou het geen kwaad kunnen.
Wel gezelligquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Juist wel. Dan heb je dus Davids of Sneijder op de bank. Lijkt me niet echt goed voor 'de groep'.
waarom niequote:
Ten 1e voor het geld, hij ging notabene weg bij Barca vanwege het geldquote:
Gierige kuthuftersquote:VI: geen gelijkwaardig aanbod voor Pienaar
Volgens Voetbal International wacht Steven Pienaar met tekenen omdat het aanbod wat hij gekregen heeft minder is dan andere spelers bij Ajax met een gelijkwaardige status. Dat aanbod zou bij lange na niet in de buurt komen van enkele andere spelers. "Pienaar is echter niet boos, slechts teleurgesteld. Hij wil de resterende twee duels aangrijpen om de directie te overtuigen van zijn waarde en zal vervolgens geduldig wachten op zijn beloning." aldus Voetbal International.
Vreemd verhaal, maar Pienaar heeft eigenlijk weinig te schaften met de salarissen van anderen, dat is een zaak tussen hen en de directie.quote:
Als nostalgie de drijfveer van een speler was had ik het een kans gegeven, maar op dit moment heeft hij geen enkele reden om naar Ajax te verassen denk ik, misschien over een paar jaar wel. Tot die tijdkan hij zijn zakken vullen bij buitenlandse middenmotors.quote:
Dat Van Bommel en Vogel weggaan is dan ook niet vanwege gesteggel rond die contracten -dat was niet de reden waaarom ze niet tekenden voor verlenging- maar vangwege het feit dat ze na 6 jaar NL hun tijd gehad hebben bij PSV en verder willen. Daar hebben ze dan ook zeker de leeftijd voor. Dat PSV nu geen transfergeld voor de twee mannen krijgt is dan jammer en mede te wijten aan het feit dat andere clubsdie bedragen niet wilde betalen. Ze hebben echter wel 6 jaar in meer dan 80% van de wedstrijden van ze gebruik kunnen maken. En dat is ook wat waard.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:12 schreef twi het volgende:
Tsja, zoveel beter doet PSV dat niet, met Van Bommel en Vogel die gratis weggaan. Maar slecht is het wel. Er is nu al jaren elk jaar weer sprake van problemen rond contracten. Dit jaar al die spelers bij wie in 2006 het contract afloopt, vorig jaar Trabelsi en (in mindere mate) Maxwell. Jammer, want als je gewoon vorig jaar rond deze tijd een nieuw contract had aangeboden, had het meerendeel gewoon al lang en breed getekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |