Nou ja, hij probeerde het wel. Hij zat met Kessler op de helft van dat bergje nog net iets vooruit. Was een leuke poging van Kolobnev om de favorieten te verrassen. Helaas was Di Luca nog zeer fit.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:18 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Kolobnev dacht een kansje te maken op het bergje daarom reed de Jongh, Kolobnev werd keurig 14e![]()
Beetje domme actie, anders had hij nog kunnen meerijden voor de ritzege.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:52 schreef ultra_ivo het volgende:
De actie van Bettini was er een van vervlogen tijden. Met de roze trui om de schouders vol in de aanval.
Neemt niet weg dat hij best eens iets mag proberen, daar leer je van en wordt je sterker van.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:41 schreef hetsjhokleek het volgende:
Ben het met je eens maar ik vond het een kansloze aktie van Kolobnev. Het is een groot klimtalent maar lijkt mij niet iemand die het moet hebben van een kilometertje bergop. Ik hoop dat hij meegaat in een lange ontsnapping in de bergen. Daarmee zo hij heel lang weg kunnen blijven.
Je vergeet trouwens Eltink in je lijstje hij reed vandaag heel sterk.
Ik had 't over die actie van Kolobnov.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:08 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Eltink iets laten zien al is het niet veel?? Hij reedt ja bijna 200 kilometer op kop, en in die 200 kilometer is hij verscheidene malen gedemareerd, of heeft iemand terug gehaald. Hij heeft dus best veel laten zien vandaag....
Zie ik niet zo, ik hou niet van de calculerende rijders.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:02 schreef placebeau het volgende:
[..]
Beetje domme actie, anders had hij nog kunnen meerijden voor de ritzege.
dan he'k niks gezegdquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik had 't over die actie van Kolobnov.
en heb de etappe van vandaag niet gezien en kan dus eigenlijk beter mijn mond houden. probeer ik de rabo's te verdeigen, gaat dat nog fout![]()
en typefouten!quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:22 schreef tong80 het volgende:
Placebaue zien ze in Blegenland ook dat Nederland er weer ankomt. Niet dat we weg waren met Boogert en Dekker. Maar we heben weer klimmers
Daarvoor was Nederland wel een tijdje weg.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:22 schreef tong80 het volgende:
Placebaue zien ze in Blegenland ook dat Nederland er weer ankomt. Niet dat we weg waren met Boogert en Dekker. Maar we heben weer klimmers
Tis maar wat je klimmers noemt natuurlijk. Aangezien we er in Belgie met Brandt en Leukemans ook wel n paar van dat niveau hebben valt het hier totaal niet op eigenlijk, nee ...quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:22 schreef tong80 het volgende:
Voor beide (Nederland en België) geldt sowieso dat het potentieel er wel is, maar dat het doorbreken nog moet komen (niet dat dat vreemd is, want ze zijn nog jong).quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tis maar wat je klimmers noemt natuurlijk. Aangezien we er in Belgie met Brandt en Leukemans ook wel n paar van dat niveau hebben valt het hier totaal niet op eigenlijk, nee ...
Waar het volgens mij veel moeilijker is om uiteindelijk in door te breken (dat rondewerk dus). Het schept in ieder geval wel hoop voor de toekomst.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk toch dat er een verschil is qua talent. Bij de Belgen lijkt het vooral klassiek talent te zijn en in Nederland eerder voor het (kleinere) rondewerk.
Bwah, je hebt hier ook nog Gilbert natuurlijk, maar het is ergens wel logisch dat er hier meer klassiek talent komt hé, sommige van die jongens kunnen misschien potentieel ook wel klimmen, maar hier zijn die klassiekers o zoveel belangrijker ...quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk toch dat er een verschil is qua talent. Bij de Belgen lijkt het vooral klassiek talent te zijn en in Nederland eerder voor het (kleinere) rondewerk.
Hoe komt dat?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Vraag mij niet hoe het komt maar bij Dekker heb ik toch altijd het idee dat er eigenlijk maar weinig progressie-marge in die jongen zit.
Geen idee, als ik die zie rijden denk ik dat hij teveel een "Ullrich-type" is, die rijdt niet op talent maar puur op kracht, en eens ze volgroeit zijn zie je zo'n renners nooit meer beter worden ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |