quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Igor González de Galdeano? Verrassend! Die doet helemaal niet mee volgens mij!
Ik twijfel nog steeds.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Kan gebeuren, gelukkig is er een edit. Was mijn nummer 6, Aitor. Tegen beter weten in, misschien.
uiteindelijk zal je toch een keus moeten maken, ik heb mijn 5 neergepleurd en ze blijven ook zo staan, of er moet eentje afstappenquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:13 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds.
Garzelli is ook een tijdrijder, Zubeldia, en waarom niet Dekker. En bij CSC en Discovery kunnen ze allemaal tijdrijden.
Ik zat ook al te denken: "doet 'ie mee dan. heb 'm nog niet gezien, dus als 'ie al meedoet is 'ie vast niet goed."quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:07 schreef placebeau het volgende:
[..]
stom van me, ik bedoel natuurlijk aitor
Inderdaad.. maar maakt het ook wel weer leuk.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:06 schreef Gillingham het volgende:
Lastig... tijdritten...
Ik dacht er al aan toen ie viel. 16 minuten is nogal veel om nog op een top tien plaats te hopen.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:25 schreef dolle_hond het volgende:
s kijken of mijn beoogde giro-winnaar wat van zijn achterstand kan inlopen.
hij staat nu 134e op 15:57
Ja, Nederlandse en officiele spelling door elkaar.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:55 schreef rubbereend het volgende:leuk, nog veel voorspellingen op eht laatste moment. Ook leuk hoe iedereen Gontsjar anders spelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |