Ik denk dat die zich toch maar beter eens op de sprint in het baanwielrennen ofzo zou gaan toeleggen, op de weg wordt dit echt niks meer ...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:15 schreef placebeau het volgende:
Deze keer moest er op de helling maar een man lossen, quaranta
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe lang duurt het voordat de echte berg-etappes komen, want dit sprintersgeweld begint nu echt te vervelen.
Inderdaard geweldige aktie. Ik hoopte echt dat Vogels zou winnen. Mooi trouwens dat Vogels ondanks zijn verlies toch juichde voor Robbie.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:11 schreef placebeau het volgende:
Zalige actie van de Australiërs van Davitamon-lotto. Bijna weer geen massasprint![]()
Of het wereldkampioenschap koffieplanten, zoals Rujanoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik denk dat die zich toch maar beter eens op de sprint in het baanwielrennen ofzo zou gaan toeleggen, op de weg wordt dit echt niks meer ...
Interesse misschien tong.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:31 schreef tong80 het volgende:
Hoe komen jullie toch aan al die kennis. Lezen jullie wielerbladen ?
Mensen verbazen zich soms over de onbenullige voetbalweetjes van mij. Ik heb dat bij mensen die alle details weten van andere sportenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Interesse misschien tong.
Ik bijv. weet in eens ook alles over de NBA en niks meer over voetbal
Yep.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mensen verbazen zich soms over de onbenullige voetbalweetjes van mij. Ik heb dat bij mensen die alle details weten van andere sporten
Amerikaanse sport dan zeker?quote:
Daar wordt hij er ook wel finaal eruit gereden door pakweg een Josiah Ng of Barry Forde.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik denk dat die zich toch maar beter eens op de sprint in het baanwielrennen ofzo zou gaan toeleggen, op de weg wordt dit echt niks meer ...
Dat is imo het Verenigd Koninkrijk, waar de meeste wereldsporten zijn uitgevonden.quote:
In Engeland krijg je niks te zien over Basketbal, Volleybal, andere voetballanden de Tour etc.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:05 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is imo het Verenigd Koninkrijk, waar de meeste wereldsporten zijn uitgevonden.
Maar eigenlijk vind ik Australie het meest sportgekke land.
Daar ben ik het wel mee eens, maar aan de andere kant zijn veel mondiale sporten wel aan de overkant van de Noordzee uitgevonden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Engeland krijg je niks te zien over Basketbal, Volleybal, andere voetballanden de Tour etc.
Die zwelgen elke zaterdagmiddag in hun eigen ontworpen sportwereldje. Rugby, Darts, Cricket etc.
Heeft niks met sport te maken.
Dat doen Amerikanen toch ook met honkbal, football, basketbal en ijshockey?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:09 schreef tong80 het volgende:
In Engeland krijg je niks te zien over Basketbal, Volleybal, andere voetballanden de Tour etc.
Die zwelgen elke zaterdagmiddag in hun eigen ontworpen sportwereldje. Rugby, Darts, Cricket etc.
Heeft niks met sport te maken.
ESPN Deportes en ook de Zuidamerikaanse equivalent van FOX vind ik schitterende zenders. Jammer dat die hier niet te ontvangen zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:13 schreef popolon het volgende:
ff offtopic:
Op ESPN en ESPN2 is het idd voornamelijk de Amerikaanse sporten, op ESPN Deportes veel Zuid amerikaans (en ook veel ) Europees voetbal.
ESPN Classic spreekt voor zich.
Op Foxsports (o.a. Fox Soccer channel) is het heel divers en op Outdoor Network veel fietsen, duiken, klimmen, schaatsen etc.
Vogels is ook al jaren een verdienstelijk renner, vroeger aan de zijde van O'Grady en nu dus McEwen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:40 schreef tong80 het volgende:
Daarom is het de perfecte prof.
Die Australiëres gunnen elkaar alles. Hij is net zo blij als McEwen wint dan dat ie zelf wint. Topsporter.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:13 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar aan de andere kant zijn veel mondiale sporten wel aan de overkant van de Noordzee uitgevonden.
Maar qua sportbeleveing en sportbeoefening vind ik Australie toch wel het sportland. Daar staan ze voor bijna alle sporten open en zijn ze in bijna alle sporten in de top vertegenwoordigd.
Veel naar de koers kijken, ze moeten per slot van rekening dikwijls twee uur volbabbelen tijdens een rit waar er niets gebeurt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:31 schreef tong80 het volgende:
Hoe komen jullie toch aan al die kennis. Lezen jullie wielerbladen ?
Inside info hebben , wielerrevue lezen maar ja dat is nauwelijks al meer van toegevoegde waarde. Veel op wielerfora komen, alle wielersites afchecken ook de buitenlandse. Zoals ik al zei veel inside info vergaren door met renners te mailen, bellen, praten enzo. Ga zo maar doorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:57 schreef placebeau het volgende:
[..]
Veel naar de koers kijken, ze moeten per slot van rekening dikwijls twee uur volbabbelen tijdens een rit waar er niets gebeurt.
En sites bezoeken, en op café discussiëren en zo.
precies. En voor mijn site deed ik in de voorbereiding op nieuwe seizoen nog interviews per mail of telefonisch met renners o.a met Arvesen. Dus die connecties zijn er wel. En aangezien ik nogal een link met Saunier Duval heb is het ook daar al niet moeilijk natuurlijk om info te krijgen. Snap ie ?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:45 schreef ultra_ivo het volgende:
Bartoli heeft een rechtstreeks lijntje naar de koers
Als jij nu naar een koers wil gaan, kun jij dan eigenlijk aan perskaarten ofzo geraken ?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:02 schreef Bartoli het volgende:
[..]
precies. En voor mijn site deed ik in de voorbereiding op nieuwe seizoen nog interviews per mail of telefonisch met renners o.a met Arvesen. Dus die connecties zijn er wel. En aangezien ik nogal een link met Saunier Duval heb is het ook daar al niet moeilijk natuurlijk om info te krijgen. Snap ie ?
Jupquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als jij nu naar een koers wil gaan, kun jij dan eigenlijk aan perskaarten ofzo geraken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |