Ik denk dat die zich toch maar beter eens op de sprint in het baanwielrennen ofzo zou gaan toeleggen, op de weg wordt dit echt niks meer ...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:15 schreef placebeau het volgende:
Deze keer moest er op de helling maar een man lossen, quaranta
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe lang duurt het voordat de echte berg-etappes komen, want dit sprintersgeweld begint nu echt te vervelen.
Inderdaard geweldige aktie. Ik hoopte echt dat Vogels zou winnen. Mooi trouwens dat Vogels ondanks zijn verlies toch juichde voor Robbie.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:11 schreef placebeau het volgende:
Zalige actie van de Australiërs van Davitamon-lotto. Bijna weer geen massasprint![]()
Of het wereldkampioenschap koffieplanten, zoals Rujanoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik denk dat die zich toch maar beter eens op de sprint in het baanwielrennen ofzo zou gaan toeleggen, op de weg wordt dit echt niks meer ...
Interesse misschien tong.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:31 schreef tong80 het volgende:
Hoe komen jullie toch aan al die kennis. Lezen jullie wielerbladen ?
Mensen verbazen zich soms over de onbenullige voetbalweetjes van mij. Ik heb dat bij mensen die alle details weten van andere sportenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Interesse misschien tong.
Ik bijv. weet in eens ook alles over de NBA en niks meer over voetbal
Yep.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mensen verbazen zich soms over de onbenullige voetbalweetjes van mij. Ik heb dat bij mensen die alle details weten van andere sporten
Amerikaanse sport dan zeker?quote:
Daar wordt hij er ook wel finaal eruit gereden door pakweg een Josiah Ng of Barry Forde.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik denk dat die zich toch maar beter eens op de sprint in het baanwielrennen ofzo zou gaan toeleggen, op de weg wordt dit echt niks meer ...
Dat is imo het Verenigd Koninkrijk, waar de meeste wereldsporten zijn uitgevonden.quote:
In Engeland krijg je niks te zien over Basketbal, Volleybal, andere voetballanden de Tour etc.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:05 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is imo het Verenigd Koninkrijk, waar de meeste wereldsporten zijn uitgevonden.
Maar eigenlijk vind ik Australie het meest sportgekke land.
Daar ben ik het wel mee eens, maar aan de andere kant zijn veel mondiale sporten wel aan de overkant van de Noordzee uitgevonden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Engeland krijg je niks te zien over Basketbal, Volleybal, andere voetballanden de Tour etc.
Die zwelgen elke zaterdagmiddag in hun eigen ontworpen sportwereldje. Rugby, Darts, Cricket etc.
Heeft niks met sport te maken.
Dat doen Amerikanen toch ook met honkbal, football, basketbal en ijshockey?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:09 schreef tong80 het volgende:
In Engeland krijg je niks te zien over Basketbal, Volleybal, andere voetballanden de Tour etc.
Die zwelgen elke zaterdagmiddag in hun eigen ontworpen sportwereldje. Rugby, Darts, Cricket etc.
Heeft niks met sport te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |