Hij werd naar de vierde plaats terugget.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Wel een enerverende Giro voor Bettini.
1 rit winnen.
Afgetroefd worden door Di Luca op een discutabele manier
Nagetrapt worden door een doldwaze persoon
Teruggezet worden naar de laatste plaats nadat hij Cooke onreglementair heeft uitgeschakeld.
Maar dan zijn ze in het peleton nog in de minderheid...quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dan hebben we altijd nog CSC met Basso. Ik denk ook niet dat Liquias met Petrov in deze groep NIET niks doet. Garzelli lijkt in vorm.
Hij eindigde wel voor Rubiera, Zulle, Savoldelli, Noe en Honcharquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Trouwens, in het jaar dat Bettini 7de werd Camenzind 4de, Clavero 5de en Faresin 6de, dus ik zou mij daar toch ook niet teveel op verkijken. Hij had toen meer dan 20 minuten achterstand in het klassement op Pantani. Wat voor de Giro eigenlijk héél veel is.
Geel Get peleton Haat in de Hachtervolging ...quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:16 schreef placebeau het volgende:
oja, konden ze niemand beter vinden dan Hans declerck voor cocommentaar![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Geel Get peleton Haat in de Hachtervolging ...
Redant van Davitamon-Lotto.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:30 schreef mitt het volgende:
Waar is de normale co-knakker dan?
en wie's dat eigenlijk? Peeters?![]()
ah Redant van TVMquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:34 schreef placebeau het volgende:
[..]
Redant van Davitamon-Lotto.
En die moest naar Catalonië voor de ronde daar.
Ik dacht dat ze met Bruylandts vorig jaar al de meest irritante stem van het peloton gevonden hadden, ...quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Geel Get peleton Haat in de Hachtervolging ...
Was dat museeuw niet vorig jaar ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:39 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze met Bruylandts vorig jaar al de meest irritante stem van het peloton gevonden hadden, ...
Hopelijk vinden ze bij declerck ook nog doping. Die dopingschandalen bij Museeuw en Bruylandts zijn gewoon geensceneerd door geïrriteerde luisteraars.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Was dat museeuw niet vorig jaar ?![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:50 schreef placebeau het volgende:
[..]
Hopelijk vinden ze bij declerck ook nog doping. Die dopingschandalen bij Museeuw en Bruylandts zijn gewoon geensceneerd door geïrriteerde luisteraars.
Zijn carriere in gedachten nemende vrees ik ervoor dat ze niks zullen vindenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:50 schreef placebeau het volgende:
[..]
Hopelijk vinden ze bij declerck ook nog doping. Die dopingschandalen bij Museeuw en Bruylandts zijn gewoon geensceneerd door geïrriteerde luisteraars.
Nee, vrijwel hele peloton.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:20 schreef Suijk het volgende:
Weer een groepje voorop?
Nog iets minder dan 5 km, dus een dikke 10 procentquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:34 schreef placebeau het volgende:
zaterdag 480 meter stijgen in 5 km. Da's gemiddeld bijna 10 percent (snel berekend). Lijkt me toch weer wat voor de nummers één en twee in het klassement.
die 15 km is wel steil bergaf, dus voor de goede dalers...quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Er ligt zaterdag natuurlijk wel nog 15 km na de klim voor de finish eraan komt. Misschien dat een groepje wel kan wegrijden daar , maar ik denk dat de favorieten zich zullen koest houden. Zondag is er immers de tijdrit ...
Toch erg weinig kansen voor de sprinters tot nog toe. Morgen zit ook een lastige berg in zo te zien, wel een vlakke finish, maar een sprint is niet gegarandeerd. Zaterdag geen massasprint zo te zien.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Morgen wellicht gewoon Petacchi :
[afbeelding]
Overmorgen opnieuw een aardige finish :
[afbeelding]
Het is nog 60 km vanaf die berg, dan moet de Fassa-trein toch wel de eventuele vluchters bij kunnen halen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toch erg weinig kansen voor de sprinters tot nog toe. Morgen zit ook een lastige berg in zo te zien, wel een vlakke finish, maar een sprint is niet gegarandeerd. Zaterdag geen massasprint zo te zien.
Edit: dat bergje van morgen is maar 500 meter hoog en 60 km voor de finish, dus zal niet veel problemen opleveren. Morgen dus wel een massasprint.
Nee hoor het is een gekkenhuis. Er is meer gebeurd in deze paar dagen dan in 3 weken tour de france.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:57 schreef Arcee het volgende:
Nog maar 1 sprint tot nu toe... verrassend.
Ik heb er helaas nog maar weinig van kunnen zien.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:01 schreef tong80 het volgende:
Nee hoor het is een gekkenhuis. Er is meer gebeurd in deze paar dagen dan in 3 weken tour de france.
Jammer, ze gaan gelijk in de aanval, valpartijen, vechtpartijen, net zoals vandaag spaannende aankomsten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik heb er helaas nog maar weinig van kunnen zien.
Welke kopmanquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:59 schreef Skande het volgende:
Wat dacht je van ervoor zorgen dat z'n kopman vooraan in het peloton kwam en bleef?
Kolobnev dacht een kansje te maken op het bergje daarom reed de Jongh, Kolobnev werd keurig 14equote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |