Hij heeft ergens wel gelijk, maar zoiets moet je inderdaad niet hardop zeggen tegen de journalisten, maar bij jezelf denken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Trieste reactie van Lefevre van Quickstep. Die gaf toe dat de beweging van Bettini erg discutabel was, maar hij vond ook dat men rekening moest houden met het feit dat Bettini bekend staat als een faire renner en dat het zeker niet zijn bedoeling was en dat anderzijds Cooke bekend staat als een renner die het halve peloton al heeft laten vallen. So fucking what?
Waar heeft hij dan juist gelijk?quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:32 schreef placebeau het volgende:
[..]
Hij heeft ergens wel gelijk, maar zoiets moet je inderdaad niet hardop zeggen tegen de journalisten, maar bij jezelf denken.
En dan ook nog verwijzen naar de rit de dag ervoor.quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Trieste reactie van Lefevre van Quickstep. Die gaf toe dat de beweging van Bettini erg discutabel was, maar hij vond ook dat men rekening moest houden met het feit dat Bettini bekend staat als een faire renner en dat het zeker niet zijn bedoeling was en dat anderzijds Cooke bekend staat als een renner die het halve peloton al heeft laten vallen. So fucking what?
Of Di Luca, die door zijn eigen streek rijdt. Hopen op een mooie sprint bergop.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:10 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Lijkt me niet echt een standaard sprintersritje, vier km lange klim met stukken van 16%. Weer een etappe waar ik geen Petacchi vooraan verwacht......vandaag een furieuze Bettini??
Vanuit de camera vanachter de finish was het duidelijk te zien.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat Cooke 'm toeriep zal ook wel niet lief zijn geweest, al deed je het per ongeluk ga je toch bij jezelf te rade.
Precies wat ze moeten doen met de jonge ploeg die ze hebben, lekker aanvallen en niet aan het klassement denken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:20 schreef tukkeronline het volgende:
Weer een Rabo in de aanval, ze zitten er wel bij tot nu toe
15.00.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:05 schreef lubje25 het volgende:
Weet iemand hoelaat de uitzendingen vandaag beginnen?
3uurquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:05 schreef lubje25 het volgende:
Weet iemand hoelaat de uitzendingen vandaag beginnen?
http://www.gazzetta.it/Speciali/Giroditalia/2005/eng/quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:09 schreef Basje_B het volgende:
Wat is die Giro site dan?
Kanshebber op de eindzege is hij niet, maar hij werd wel al eens 7e in de Giro, dus ze moeten hem ook niet te ver gaan laten rijden. Want hij is wel in grote vorm én gemotiveerd én hij draagt dat roze truitje.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:10 schreef zjroentje het volgende:
Nou goed, die weten natuurlijk ook dat Bettini geen gevaar is in het hooggebergte.
Casar, Baranowski en Ivanov kunnen toch ook redelijk mee denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik zet mijn geld op Koldo Gil Perez. Die Petrov kan toch goed mee in de bergen
Ik denk dat het peloton zich inmiddels wel het snot voor de ogen fietst.
Die Petrov is zo'n beetje een grote belofte die altijd meesterknecht is geweest van Simoni en nu Cunego , maar toch ook al 10de werd in Catalonie of 5de in de Tour de Suisse en de ronde van Murcia ...quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik zet mijn geld op Koldo Gil Perez. Die Petrov kan toch goed mee in de bergen
Ik denk dat het peloton zich inmiddels wel het snot voor de ogen fietst.
Casar het eeuwige Franse talentquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Casar, Baranowski en Ivanov kunnen toch ook redelijk mee denk ik.
Hoeveel is de voorsprong nog en hoe ver is het nog? De site van de Giro is niet helemaal up-to-date op het moment..
Dan hebben we altijd nog CSC met Bassoquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:14 schreef ultra_ivo het volgende:
Daarom juist, die ploegen zullen nu stevig afstoppen achterin. Ik ben benieuwd of er voorin ook nog mannen het commando krijgen om af te stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |