quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:03 schreef Megter het volgende:
"Je kunt niet 2 keer binnen korte tijd een bericht plaatsen"
ja da's lulligquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:03 schreef Megter het volgende:
"Je kunt niet 2 keer binnen korte tijd een bericht plaatsen"
55minquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nog 2,5 uur
Waar blijft die stagiair? Misschien dat ie een nieuwe revolutie kan ontketenen hierquote:
doe eens een gokquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:04 schreef jitzzzze het volgende:
Maar nootjesbv; die laatste uitleg van je is nog veel kariger. Het wordt steeds minder concreet.
ga wegquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:05 schreef Ballicious het volgende:
daaaaaaaag, goddess-in-heaven denkt dat ik havo doe. hmmm
Jij met je boerquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:06 schreef babba_ het volgende:
een boer haalt altijd appels aan de overkant van een rivier. in de zomer doet hij dit met een bootje. in de winter kan hij niet met zn bootje naar de overkant door ijs en dergelijke. kan er ook niet over lopen. hoe haalt hij in de winter toch appels?
Duuuuh in de winter zijn er geen appels ???????quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:06 schreef babba_ het volgende:
een boer haalt altijd appels aan de overkant van een rivier. in de zomer doet hij dit met een bootje. in de winter kan hij niet met zn bootje naar de overkant door ijs en dergelijke. kan er ook niet over lopen. hoe haalt hij in de winter toch appels?
met het vliegtuigquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:06 schreef babba_ het volgende:
Je zou trakterenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:07 schreef Ballicious het volgende:
![]()
![]()
Feest
![]()
![]()
![]()
Post 500 voor Ballicious
Hoppaaaaaaaaaa
mavo-klantje dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:05 schreef Ballicious het volgende:
daaaaaaaag, goddess-in-heaven denkt dat ik havo doe. hmmm
hij heeft tenminste wat te doen!quote:
newbiequote:Op woensdag 11 mei 2005 15:07 schreef Ballicious het volgende:
![]()
![]()
Feest
![]()
![]()
![]()
Post 500 voor Ballicious
Hoppaaaaaaaaaa
Een boer eet in de winter geen appels en die zijn er dan niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:06 schreef babba_ het volgende:
ja dat word trakterenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:07 schreef Ballicious het volgende:
![]()
![]()
Feest
![]()
![]()
![]()
Post 500 voor Ballicious
Hoppaaaaaaaaaa
Wordt volgende deel, het lukt me niet om de post te editen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:07 schreef Blinker het volgende:
Voeg me de volgende keer ook maar toe aan de OP. (plz )
Blinker loopt stage in Huddersfield bij het Lawrence Batley Theatre als systeem/netwerkbeheerder
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:09 schreef Ballicious het volgende:
Geef al jullie bankrekening nummers maar, ik maak wel wat over. En Goddess-in-heaven, ik heb mavo gedaan ja.
We have a winner!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:10 schreef babba_ het volgende:
oh het goede antwoord is al gegeven. zoals blijkt groeien er in de winter geen appels in nederland. deze boer heeft dus geluk hij hoeft helemaal niet naar de overkant
vandaarquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:09 schreef Ballicious het volgende:
Geef al jullie bankrekening nummers maar, ik maak wel wat over. En Goddess-in-heaven, ik heb mavo gedaan ja.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:10 schreef babba_ het volgende:
oh het goede antwoord is al gegeven. zoals blijkt groeien er in de winter geen appels in nederland. deze boer heeft dus geluk hij hoeft helemaal niet naar de overkant
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:11 schreef Megter het volgende:
[..]
Hij trakteert omdat ie 500 posts heeft
463876296
veelquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:11 schreef babba_ het volgende:
hoeveel dieren nam mozes mee in zijn ark?
sorry, viel in slaap met me kop op het toetsenbordquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:12 schreef Houniet het volgende:
5eubw4ed4wy4qgefdsqetykfjhbnv
mozes niets, want t was de ark van noachquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:11 schreef babba_ het volgende:
ja, maar HOE-veel ?quote:
Dan heb je wel een raar hoofd als ik die letters/cijfers zo bekijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
sorry, viel in slaap met me kop op het toetsenbord![]()
een paarquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:11 schreef babba_ het volgende:
TOPPER!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:13 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
mozes niets, want t was de ark van noach![]()
ojaquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:13 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
zal ik me tieten ff laten zien, misschien blijf je dan wakker?
O, ik dacht ff dat je met je banaan op het toetsenbord sloeg.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
sorry, viel in slaap met me kop op het toetsenbord![]()
kijk hij is scherp vandaagquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:13 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
Een met 4 wielen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:14 schreef babba_ het volgende:
wat was de eerste auto?
Nee.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
heeft iedereen hier mavo gedaan?
NEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
neeequote:Op woensdag 11 mei 2005 15:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
foutief!quote:
blijkbaarquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
havoquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat dan megter en babba_?
soow, knap koppie in ons middenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik 7 jaar gymnasium, een halfjaar universiteit en nu alweer 3 jaar hbo
dan ben jij vast veeeeeel ouder dan ik ben!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Ik bedenk me net waar je onderschrift van isquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:16 schreef babba_ het volgende:
havo en nu 3e jaar hbo
bah veelste veelquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
23 lentes jongquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:17 schreef babba_ het volgende:
[..]
dan ben jij vast veeeeeel ouder dan ik ben!![]()
jaja, je moet ze dan ook gebruiken hè....quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben heel slim, daarom heb ik ook zo'n groot hoofd: allemaal hersens
Ja ik was ff druk aan het werk voor de verandering maar nu is er niets meer te doenquote:
valt nog meequote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
jaja, je moet ze dan ook gebruiken hè....![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:18 schreef babba_ het volgende:
het was trouwens een eend, want mozes ging in zn eendje de berg op
Die is echt te flauwquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:18 schreef babba_ het volgende:
jij aan 't werk... ga eens snel naar huis, je bent ziek!!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja ik was ff druk aan het werk voor de verandering maar nu is er niets meer te doen
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:18 schreef babba_ het volgende:
hier daar heb je 't al... ik ben gewoon onnavolgbaarquote:
en het spiegeltje voor aan de gevel?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:19 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik ben 23 lentes oud, heb de geraniums al besteld![]()
zullen we er samen achter zitten?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:19 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
slim.. vergeet je ze straks geen water te geven??quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:19 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
je bedoelt gewoon: niet te volgen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
hier daar heb je 't al... ik ben gewoon onnavolgbaar
die natuurlijk ookquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
en het spiegeltje voor aan de gevel?
Dat was Noach toch?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:18 schreef babba_ het volgende:
zoiets maar dan anders...quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je bedoelt gewoon: niet te volgen?
Nee ik kan nog niet naar huis ik moet nog 1 uur en 25 minuten hierzo zitten.... en daarna moet ik nog rijlessen........quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
jij aan 't werk... ga eens snel naar huis, je bent ziek!!!!
ja gezelligquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
zullen we er samen achter zitten?![]()
hier daar ... waar ben je nou dan??quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
hier daar heb je 't al... ik ben gewoon onnavolgbaar
Havoquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
owjah, dan word 't dus doorbijten... sterkte!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee ik kan nog niet naar huis ik moet nog 1 uur en 25 minuten hierzo zitten.... en daarna moet ik nog rijlessen........
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:21 schreef babba_ het volgende:
het goede antwoord was wederom mozes, want "mozes wierp een blik over de woestijn"
ook zo goed in grieks en latijn, dat je het maar volhield tot de 4e?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:21 schreef Remzerrr het volgende:
* Remzerrr heeft 6 jaar vwo gedaan (van de 2e t/m de helft van de 4e gymnasium) en zit nu in 3e jaar hbo
KUTNUMMERquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
This HTVI, happy tv international, brings you happy news from around the worl 24 hours a day
Jij ook sterktequote:Op woensdag 11 mei 2005 15:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
owjah, dan word 't dus doorbijten... sterkte!!
dat doet t meisje van de thuiszorg welquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:20 schreef Fisher het volgende:
[..]
slim.. vergeet je ze straks geen water te geven??
ja, om 15.50quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij ook sterktemorgen moest je afrijden toch ?
je kluts?quote:
gelukkig is dat mijn bijbaantjequote:Op woensdag 11 mei 2005 15:23 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
dat doet t meisje van de thuiszorg wel
SUCCES!! een baas zonder rijbewijs dat kan echt niet hoor! Anders wil ik ook nog wel part-time je chauffeur wordenquote:
ssssssshhhhtquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij ook sterktemorgen moest je afrijden toch ?
dan mag jij t ook doen, kijk ik toequote:Op woensdag 11 mei 2005 15:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
gelukkig is dat mijn bijbaantje
Kutvakken waren het...grieks kon ik in de 4e al laten vallen gelukkig. En toen ik voor latijn steeds slechtere cijfers ging halen ben ik daar ook maar mee gekapt. T was zelfs zo erg dat mn leraar bij een toets van me na de 1e van 2 opdrachten al stopte met nakijken omdat ik toen al een 1 hadquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ook zo goed in grieks en latijn, dat je het maar volhield tot de 4e?
je zou maar geertoebelewatse heten!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:25 schreef Ballicious het volgende:
Dan heet ik toch liever bastiaan dan sebastiaan
Whahaah, gelukt?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:24 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Jah ik moest ff 5 minuten doen alsof ik werk![]()
ik ben mn halve schoolcarriere op bijles geweest voor latijn. lag. achteraf gezien, aan het feit dat ik nooit mn woordjes leerden. Uiteindleijk toch met een vette voldoende mn diploma gehaald!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:25 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Kutvakken waren het...grieks kon ik in de 4e al laten vallen gelukkig. En toen ik voor latijn steeds slechtere cijfers ging halen ben ik daar ook maar mee gekapt. T was zelfs zo erg dat mn leraar bij een toets van me na de 1e van 2 opdrachten al stopte met nakijken omdat ik toen al een 1 had
En hij probeerde me nog over te halen toch door te gaan omdat ik volgens hem toch nog een 'glansrijke Latijncarrière' voor me had liggen
ik toch wel?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je weet het, aanraken mag ook... uuh niet
een beetje, wel helemaal als t andersom was...quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:28 schreef IJlien het volgende:
IJlien heeft 3 jaar gymnasium gedaan, 1 jaar vwo, 1 jaar havo en 3 jaar hbo!
ben ik nu ook een knap koppie?
Ben backhoi jitz
Ik leerde op zich wel redelijk altijd, ik begreep op een gegeven moment alleen geen kut van die grammatica meer. En heb er totaal geen spijt van dat ik ermee gestopt ben, doe er helemaal niks meer mee nlquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben mn halve schoolcarriere op bijles geweest voor latijn. lag. achteraf gezien, aan het feit dat ik nooit mn woordjes leerden. Uiteindleijk toch met een vette voldoende mn diploma gehaald!
jitz.. zijn jullie nu al op "half-name basis" ???quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:28 schreef IJlien het volgende:
Ben backhoi jitz
ik toch wel?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je weet het, aanraken mag ook... uuh niet
W A K K E R W O R D E N!!!!!!!!!!!!!111quote:
eerst 3 jaar hbo, dan een jaar havo, jaar vwo en drie jaar gymnasiumm... vind ik wel heel raar hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
een beetje, wel helemaal als t andersom was...
oh oke, maar t was wel met glansrijke cijfers he?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
een beetje, wel helemaal als t andersom was...
Yep, hij noemt mij IJquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:29 schreef babba_ het volgende:
[..]
jitz.. zijn jullie nu al op "half-name basis" ???
Komt nog welquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:28 schreef babba_ het volgende:
megter, ben je me al voorbij denk je?
ik denk dat hij je dan uitscheld voor ei... maar misschien heb ik het misquote:
Ja een tijdje geleden, wel coole show hequote:Op woensdag 11 mei 2005 15:32 schreef IJlien het volgende:
[..]
He he, iemand Jochem Myjer gezien? Adehade?
Meldtquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:32 schreef IJlien het volgende:
[..]
owwee als iemand dit bij mij flikt... DIE, DIE, DIE!!!!!!quote:
Ik heb de dvd thuis liggen, alleen nog niet gekekenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:32 schreef IJlien het volgende:
[..]
lekker hyper die zotquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:32 schreef IJlien het volgende:
[..]
dat heb je misquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:32 schreef babba_ het volgende:
[..]
ik denk dat hij je dan uitscheld voor ei... maar misschien heb ik het mis![]()
Jaaah die gast is super gek!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:32 schreef IJlien het volgende:
[..]
Heeej IJlienquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:28 schreef IJlien het volgende:
Ben backhoi jitz
lientje?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:33 schreef IJlien het volgende:
[..]
dat heb je mis
word al mijn hele leven zo genoemd, you'll get used to it..
tja wat moeten ze anders zeggen.. IJL klinkt ook niet al te intelligent
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:33 schreef IJlien het volgende:
[..]
WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEEEEEE!!!!
als dat toch bij je past....quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:33 schreef IJlien het volgende:
[..]
dat heb je mis
word al mijn hele leven zo genoemd, you'll get used to it..
tja wat moeten ze anders zeggen.. IJL klinkt ook niet al te intelligent
en die verkoopt bananen op schiermonnikoog???quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:33 schreef Megter het volgende:
Ik ben naar Guido Weijers geweest paar maanden geleden
ja hehequote:Op woensdag 11 mei 2005 15:33 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie zn show Adehade heeft genoemd
[..]
[..]
doe maar niet idd! klinkt IJ toch beter!quote:
Dit is mijn stageverslag, veel plezier ermee.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:34 schreef knox_ het volgende:
Wie heeft er nog een leuek standaard inleiding voor mijn stageverslag?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:34 schreef babba_ het volgende:
[..]
en die verkoopt bananen op schiermonnikoog???![]()
Iets langer dusquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
Dit is mijn stageverslag, veel plezier ermee.
Voor u ligt mijn stageverslag. Ik heb geen fuck gedaan, maar toch hoop ik dat u het waard vind om deze onzin te gaan lezen. Succes ermee, met een 6 ben ik tevreden. Oh ja mail maar even wat het geworden is! MAZZEL!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:34 schreef knox_ het volgende:
Wie heeft er nog een leuek standaard inleiding voor mijn stageverslag?
Het hoeft niet hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pffff jullie gaan echt te snel hoor, ik moet ff een laptop afleveren aan een gebruiker hooguit 5 minuten en meteen moet ik weer fucking veel bijlezen .....
+ url van deze topicquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:36 schreef babba_ het volgende:
[..]
Voor u ligt mijn stageverslag. Ik heb geen fuck gedaan, maar toch hoop ik dat u het waard vind om deze onzin te gaan lezen. Succes ermee, met een 6 ben ik tevreden. Oh ja mail maar even wat het geworden is! MAZZEL!!
ik ken em niet bedoelde ik te zeggenquote:
Wees maar niet bang hoor berichten van jou lees ik niet doorquote:
hè shit, nieuwe poging...quote:
Stiekem wel...!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wees maar niet bang hoor berichten van jou lees ik niet door![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
hè shit, nieuwe poging...
Dit is mijn stageverslag, aangezien ik veel tijd op Fok! heb doorgebracht is hij niet zo groot. Alsnog veel plezier ermee.
Een student welke die hopende is hoopt op een goed cijfer.
das deze: http://www.schiermonnikoog.nl/quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:37 schreef Megter het volgende:
[..]
Ja, zover was ik. Maar ik zocht de link naar schiermonnikoog
eeuhm tja kwam zomaar in me op. ben een fries heh!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:37 schreef Megter het volgende:
[..]
Ja, zover was ik. Maar ik zocht de link naar schiermonnikoog
Dat klopt niet, want ik heb nu al 30 pagina's en zit pas op de helftquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
Dit is mijn stageverslag, aangezien ik veel tijd op Fok! heb doorgebracht is hij niet zo groot. Alsnog veel plezier ermee.
*grinnik*quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:38 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
das deze: http://www.schiermonnikoog.nl/
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:38 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
Whahaha, hij's scherpquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:38 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
babbatruc!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:38 schreef Houniet het volgende:
huub huub
bananatruukquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:38 schreef Houniet het volgende:
huub huub
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:38 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
Voorpagina?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:41 schreef Blinker het volgende:
Ik heb al 1 kantje...
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:41 schreef Ballicious het volgende:
Haal op het doek voor Barbapapa!
Het eind is zoek!
Bij de familie Barbapapa
Kom op bezoek bij Barbapapa
Kunnen wat ze willen worden
Dun dik of rond, Kort vierkant lang
Kom op bezoek bij Barbapapa!
Er is een Barbapapa, Barbamama, Barbabenno, Barbabella, Barbabientje, Barbaborre, Barbabob, Barbabee, Barbalala!
Kom op bezoek bij Barbapapa!
tussenbladquote:
Rijd er geen trein naar Leiden? Schandalig.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:41 schreef IJlien het volgende:
IJ gaat haar laatste bakkie halen voor vandaag, om 16.10 staat ze buiten om de bus naar t station te halen!
Stinkstation Gouda Bluh... Je komt er trouwens wel overal, er rijdt alleen geen trein naar .. Leiden..
Oh gister nog in de bus gezeten jitz?
Ik was echt vet misselijk gek..
ik over 1.5 uurquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:42 schreef Megter het volgende:
Ik ga over een half uurtje 45 min. in de bus zitten....
ik heb mn fiets al opgestart.. kan ik over 15min gelijk weg rijdenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:42 schreef Megter het volgende:
Ik ga over een half uurtje 45 min. in de bus zitten....
Heb je shokequote:Op woensdag 11 mei 2005 15:43 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik heb mn fiets al opgestart.. kan ik over 15min gelijk weg rijden
Nee treinen naar alle uithoeken, behalve Leiden!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Rijd er geen trein naar Leiden? Schandalig.
Ik heb nog in de bus gezeten gisteren, het was veel te druk. Paste er nauwelijks bij met al mn was.
Hoe kwam je zo misselijk dan?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:44 schreef IJlien het volgende:
[..]
..
Ben wel in 8 minuten in Zoetermeer
..
Schandalig, Leiden is the place to be.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:44 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee treinen naar alle uithoeken, behalve Leiden!
Ben wel in 8 minuten in Zoetermeer
Ik word altijd misselijk in de bus maar ik moest rechtstreeks naar Haz-Dorp en dan moet je wel he!
Heb nog wel gezellig met twee Katwijkse opdonders zitten pesten (kaarten)![]()
Ik had een buschauffeur met een kleine baard, jij ook?
Zou dit een goede inldeing zijn denken jullie? Iemand nog tips, suggesties, toevoegingenquote:Het doel van dit verslag is om de lezer te informeren over het verloop van mijn oriëntatie stageperiode bij de Gemeente Spijkenisse op de afdeling automatisering. In dit verslag vertel ik over mijn stageplek, mijn collega’s, de opdrachten die ik gedaan heb, mijn ervaringen, en wat ik tot nu toe heb bereikt met mijn stage.
Ook wil ik laten zien wat mijn sterke en zwakke kanten zijn, en hoe ik functioneer binnen de afdeling automatisering.
In dit stageverslag behandel ik elk onderwerp zo duidelijk overzichtelijk mogelijk. Ik hoop dat iedereen die dit verslag leest een goede indruk krijgt over de verloop van mijn stageperiode.
Staat er wel in dat je genoeg tijd hebt om te fokken daarzo....quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
heb net vacature de bus uitgedaan voor nieuwe stagiair. ik weet niet wat ik ervan moet denken
explain?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
heb net vacature de bus uitgedaan voor nieuwe stagiair. ik weet niet wat ik ervan moet denken
Toevoeging : Je krijgt hier geweldig veel tijd om te fokken !!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:46 schreef knox_ het volgende:
[..]
Zou dit een goede inldeing zijn denken jullie? Iemand nog tips, suggesties, toevoegingen
daar had ik overheen gekeken, thanksquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:47 schreef Megter het volgende:
het verloop
I don't like Leiden.. hey dat is het eerste ding wat we niet in common hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Schandalig, Leiden is the place to be.
Ik had één of ander jong pikkie als chauffeur die veel te chagerijnig was.
zo duidelijk overzichtelijk mogelijk? en je hoopt dat iedereen een goede indruk krijgt?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:46 schreef knox_ het volgende:
[..]
Het doel van dit verslag is om de lezer te informeren over de verloop van mijn oriëntatie stageperiode bij de Gemeente Spijkenisse op de afdeling automatisering. In dit verslag vertel ik over mijn stageplek, mijn collega’s, de opdrachten die ik gedaan heb, mijn ervaringen, en wat ik tot nu toe heb bereikt met mijn stage.
Ook wil ik laten zien wat mijn sterke en zwakke kanten zijn, en hoe ik functioneer binnen de afdeling automatisering.
In dit stageverslag behandel ik elk onderwerp zo duidelijk overzichtelijk mogelijk. Ik hoop dat iedereen die dit verslag leest een goede indruk krijgt over de verloop van mijn stageperiode.
duidelijk en overzichtelijk, woordje vergetenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:48 schreef Megter het volgende:
opdrachten die ik uitgewerkt heb.
duidelijk overzichtelijk? Laatste zin had ik anders geformuleerd.
Precies.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
zo duidelijk overzichtelijk mogelijk? en je hoopt dat iedereen een goede indruk krijgt?
iets minder warrig schrijven. minder komma's, meer punten. En to the point. En wees zeker van je zaak.
Je moet ook niet precies hetzelfde zijn anders is de relatie zo saaiquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:49 schreef IJlien het volgende:
[..]
I don't like Leiden.. hey dat is het eerste ding wat we niet in common hebben![]()
ik ben ff een uurtje aan het shoppen en ik ben 280 post verderquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:47 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Dit gaat nog sneller dan cisco voor mij gaat
weer werken straksquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:49 schreef Ballicious het volgende:
Wat gaat de rest van de stagiairs doen vanavond?
de trein staat altijd veel te lang stil in leiden, me dunktquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Schandalig, Leiden is the place to be.
Ik had één of ander jong pikkie als chauffeur die veel te chagerijnig was.
Voetballen (laatste keer)quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:49 schreef Ballicious het volgende:
Wat gaat de rest van de stagiairs doen vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |