doe eens een gokquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:04 schreef jitzzzze het volgende:
Maar nootjesbv; die laatste uitleg van je is nog veel kariger. Het wordt steeds minder concreet.
ga wegquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:05 schreef Ballicious het volgende:
daaaaaaaag, goddess-in-heaven denkt dat ik havo doe. hmmm
Jij met je boerquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:06 schreef babba_ het volgende:
een boer haalt altijd appels aan de overkant van een rivier. in de zomer doet hij dit met een bootje. in de winter kan hij niet met zn bootje naar de overkant door ijs en dergelijke. kan er ook niet over lopen. hoe haalt hij in de winter toch appels?
Duuuuh in de winter zijn er geen appels ???????quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:06 schreef babba_ het volgende:
een boer haalt altijd appels aan de overkant van een rivier. in de zomer doet hij dit met een bootje. in de winter kan hij niet met zn bootje naar de overkant door ijs en dergelijke. kan er ook niet over lopen. hoe haalt hij in de winter toch appels?
met het vliegtuigquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:06 schreef babba_ het volgende:
Je zou trakterenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:07 schreef Ballicious het volgende:
![]()
![]()
Feest
![]()
![]()
![]()
Post 500 voor Ballicious
Hoppaaaaaaaaaa
mavo-klantje dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:05 schreef Ballicious het volgende:
daaaaaaaag, goddess-in-heaven denkt dat ik havo doe. hmmm
hij heeft tenminste wat te doen!quote:
newbiequote:Op woensdag 11 mei 2005 15:07 schreef Ballicious het volgende:
![]()
![]()
Feest
![]()
![]()
![]()
Post 500 voor Ballicious
Hoppaaaaaaaaaa
Een boer eet in de winter geen appels en die zijn er dan niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:06 schreef babba_ het volgende:
ja dat word trakterenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:07 schreef Ballicious het volgende:
![]()
![]()
Feest
![]()
![]()
![]()
Post 500 voor Ballicious
Hoppaaaaaaaaaa
Wordt volgende deel, het lukt me niet om de post te editen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:07 schreef Blinker het volgende:
Voeg me de volgende keer ook maar toe aan de OP. (plz )
Blinker loopt stage in Huddersfield bij het Lawrence Batley Theatre als systeem/netwerkbeheerder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |