SUCCES!! een baas zonder rijbewijs dat kan echt niet hoor! Anders wil ik ook nog wel part-time je chauffeur wordenquote:
ssssssshhhhtquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij ook sterktemorgen moest je afrijden toch ?
dan mag jij t ook doen, kijk ik toequote:Op woensdag 11 mei 2005 15:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
gelukkig is dat mijn bijbaantje
Kutvakken waren het...grieks kon ik in de 4e al laten vallen gelukkig. En toen ik voor latijn steeds slechtere cijfers ging halen ben ik daar ook maar mee gekapt. T was zelfs zo erg dat mn leraar bij een toets van me na de 1e van 2 opdrachten al stopte met nakijken omdat ik toen al een 1 hadquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ook zo goed in grieks en latijn, dat je het maar volhield tot de 4e?
je zou maar geertoebelewatse heten!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:25 schreef Ballicious het volgende:
Dan heet ik toch liever bastiaan dan sebastiaan
Whahaah, gelukt?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:24 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Jah ik moest ff 5 minuten doen alsof ik werk![]()
ik ben mn halve schoolcarriere op bijles geweest voor latijn. lag. achteraf gezien, aan het feit dat ik nooit mn woordjes leerden. Uiteindleijk toch met een vette voldoende mn diploma gehaald!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:25 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Kutvakken waren het...grieks kon ik in de 4e al laten vallen gelukkig. En toen ik voor latijn steeds slechtere cijfers ging halen ben ik daar ook maar mee gekapt. T was zelfs zo erg dat mn leraar bij een toets van me na de 1e van 2 opdrachten al stopte met nakijken omdat ik toen al een 1 had
En hij probeerde me nog over te halen toch door te gaan omdat ik volgens hem toch nog een 'glansrijke Latijncarričre' voor me had liggen
ik toch wel?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je weet het, aanraken mag ook... uuh niet
een beetje, wel helemaal als t andersom was...quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:28 schreef IJlien het volgende:
IJlien heeft 3 jaar gymnasium gedaan, 1 jaar vwo, 1 jaar havo en 3 jaar hbo!
ben ik nu ook een knap koppie?
Ben backhoi jitz
Ik leerde op zich wel redelijk altijd, ik begreep op een gegeven moment alleen geen kut van die grammatica meer. En heb er totaal geen spijt van dat ik ermee gestopt ben, doe er helemaal niks meer mee nlquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben mn halve schoolcarriere op bijles geweest voor latijn. lag. achteraf gezien, aan het feit dat ik nooit mn woordjes leerden. Uiteindleijk toch met een vette voldoende mn diploma gehaald!
jitz.. zijn jullie nu al op "half-name basis" ???quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:28 schreef IJlien het volgende:
IJlien heeft 3 jaar gymnasium gedaan, 1 jaar vwo, 1 jaar havo en 3 jaar hbo!
ben ik nu ook een knap koppie?
Ben backhoi jitz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |