cheap ass mofoquote:
omdat?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:09 schreef JDude het volgende:
Slotje.
dat is dan niet in nederland... is bijna geen huis(je) voor een ton te vindenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:13 schreef JohnDDD het volgende:
ik denk voor 100.000 euro zou ik wel mijn hele leven geen seks hebben, en voor 500.000 euro zou ik ook niet masturberen.100.000 euro is wel genoeg voor een klein huis mijn hele leven en het hebben van wat spullen om hobby's mee uit te oefenen. dan kan ik ook nog wat geld aan goede doelen geven.
Huurhuisquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:14 schreef kless het volgende:
[..]
dat is dan niet in nederland... is bijna geen huis(je) voor een ton te vinden
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:12 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou een nieuwe identiteit kopen en me helemaal gekneuken met al dat geld.
Ben je nog in 15-20 jaar door je geld heen...quote:
en weer puntjes gescoord, jouw adoratietopic komt wel steeds dichter bij. ga zo doorquote:
kunstmatig insemineren en bevallen is natuurlijk geen sex. hoewel sommige mannen over het laatste anders denken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:20 schreef Jojogirl het volgende:
Nooit, veel te lekker en ik wil kinderen.
whehehequote:Op woensdag 11 mei 2005 14:18 schreef zoalshetis het volgende:
en weer puntjes gescoord, jouw adoratietopic komt wel steeds dichter bij. ga zo door![]()
ik zou het er niet voor doen iigquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:21 schreef discoducky het volgende:
Wat? 1 euro te weinig ?!
"voor hoeveel geld zou je ron brandsteder afzuigen" enzo.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:12 schreef RichardQuest het volgende:
Dit soort gesprekken heb ik altijd met een vriend van mij als we stoned zijn.
"Zou je voor 1000 euro Noraly Beyer neuken" en zo
We hebben met elkaar vastgesteld dat we nooit mannelijke geslachtsdelen in ons zouden nemen....quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
"voor hoeveel geld zou je ron brandsteder afzuigen" enzo.
'suck', 'suck'...quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
We hebben met elkaar vastgesteld dat we nooit mannelijke geslachtsdelen in ons zouden nemen....
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
'suck', 'suck'...
"ook niet voor 50 miljoen?".
"inclusief slikken? "
ach weet je, het eind van het verhaal is altijd dat je toch weet dat ron het voor 50 euro ook kan krijgen, van iemand die (naar ik mag hopen) veel beter zuigt dan ik.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:00 schreef Mukie het volgende:
Niet
Lekker bjdehandquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:09 schreef LintuxCx het volgende:
Ik zou het voor een miljoen doen, dat een jaar op een spaarrekening met veel rente zetten en dan mijn belofte verbreken. Dan mag je je miljoen terug hebben, zolang ik de rente maar mag houden.
Dit is zo'n beetje de 4de kutpost die ik van je tegenkom in 30 minuten. Niks OP lezen of het verschil weten tussen een serieus en niet serieus subforum. Triest en simpel ben je ookquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:27 schreef BB-King het volgende:
Als ik miljonair zou worden prima... rukken mag nog wel dan?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:27 schreef BB-King het volgende:
Als ik miljonair zou worden prima... rukken mag nog wel dan?
volgens clinton is pijpen geen sex! yeeha!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:19 schreef LaFoxXx het volgende:
ik zou het nooit proberen, heb je al dat geld, hoef je samen met je partner nooit meer te werken, zit je samen thuis je helemaal dood te vervelen, het enige waar je aan kunt denken is goh wat heb ik toch zin in een lekker potje sex, maar dat kan dan weer niet, en zo zit je daar langzaam weg te kwijnen voor de geraniums! Niet echt het ideale beeld van de toekomst.![]()
Exqueeze me? Bakingpowder?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:13 schreef JohnDDD het volgende:
ik denk voor 100.000 euro zou ik wel mijn hele leven geen seks hebben, en voor 500.000 euro zou ik ook niet masturberen.100.000 euro is wel genoeg voor een klein huis mijn hele leven en het hebben van wat spullen om hobby's mee uit te oefenen. dan kan ik ook nog wat geld aan goede doelen geven.
Je praat over spiritualiteit, maar als je ook zo zou leven, zou je ook realiseren dat geld geen enkele toegevoegde waarde heeft. Geld heeft de meest primitieve energie en sex draagt heel goed bij aan je spirituele ontwikkeling.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:16 schreef ContraPunctus het volgende:
Nou, ik zou er wel over na willen denken hoor..
Als ik zo'n dusdanig bedrag krijg waardoor ik nooit meer hoef te werken, dat ik al mijn verplichtingen kan afkopen en de hele dag /mijn hele leven kan uitvreten wat ik wil [behalve sex dan]. Dan ga ik wel in een Thais berghuisje mediteren, beetje nadenken, schrijven... Dan is een lage, primitieve uiting als sex helemaal niet meer nodig. Het systeem zal een eventuele drang naar die sex helemaal niet meer als zodanig herkennen. Net zoals nooit iemand zijn lul in zijn hand zal nemen als er altijd iemand klaar heeft gelegen voor diegene. Klaarkomen is energie op de eerste trede alweer weggooien. I.p.v. dat je die primitieve energie verfijnt door hem naar de hersenen te geleiden via alle chakra's /energiecentra in het lichaam.
Of mij dat zal lukken? Dat niet, maar het is een nobel streven, ..toch?
Ik ga hier niet de discussie met jou aan over wie al dan niet spiritueel leeft, en wat dat spiritueel leven dan inhoudt. Ik geef puur antwoord op een vraag die mij [ons] gesteld wordt. Zijdelings wordt spiritualiteit aangehaald, maar dat is hier bijzaak, ter illustratie eigenlijk..quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:37 schreef DrazTic het volgende:
[..]
Je praat over spiritualiteit, maar als je ook zo zou leven, zou je ook realiseren dat geld geen enkele toegevoegde waarde heeft. Geld heeft de meest primitieve energie en sex draagt heel goed bij aan je spirituele ontwikkeling.
Weet je wat een mooi streven is?
Gelukkig zijn en peace hebben in je hoofd, blij zijn dat je rustig kunt nadenken en schrijven en je realiseren dat je je helemaal niet druk hoeft te maken om zaken als veel geld, omdat je dan 'lekker meer hebt dan de rest' en je met een gerust hart lekker kunt beffen en neuken en klaarkomen wanneer je maar wil.
ja en tot nu toe heb je het toch ook zonder geld gedaan? afgezien van het beetje zakgeld, stufi en schampere uurloontjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:31 schreef discoducky het volgende:
Je hebt de eerst twaalf jaar van je leven toch ook zonder sex gedaan.
mag je het terug betalenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:22 schreef dondjo het volgende:
dan 10 jaar later hoef je alleen nog maar je lul aan te raken en je komt al klaar, dus dat gaat niet lukken denk
Christus, voor wat voor wat voor soft-erotische B-films schrijf jij het script in godsnaam?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:02 schreef hefaistos het volgende:
Nog niet voor (al het geld op de aarde)²³ zou ik mijn sexuele driften aan de kant zetten.
De jacht, de eerste kus, de rilling bij de aanraking van de naakte huid, de tedere streling op het intiemste plekje, het grommetje in je oor, de nagels die zich in je rug zetten, de blik in het diepst van haar ziel, de hete adem in je nek, het samensmelten in één grote zevende hemel.
Geld? Neuh.
Juistquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:43 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben dol op geld, maar ook weer niet zo dol dat ik seksloos door het leven zou gaan.
Zeg maar Toon of hefaistos, het weekend is al voorbij hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 21:04 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Christus, voor wat voor wat voor soft-erotische B-films schrijf jij het script in godsnaam?
Interessante doodsverwensing, waar moet dat heen, waar moet dat heen...quote:Op maandag 13 juni 2005 21:43 schreef hefaistos het volgende:
[..]
Zeg maar Toon of hefaistos, het weekend is al voorbij hoor
Interessante flame trouwensWil je me een plezier doen, en even 5 minuten niet meer ademhalen? Dank je
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |