cheap ass mofoquote:
omdat?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:09 schreef JDude het volgende:
Slotje.
dat is dan niet in nederland... is bijna geen huis(je) voor een ton te vindenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:13 schreef JohnDDD het volgende:
ik denk voor 100.000 euro zou ik wel mijn hele leven geen seks hebben, en voor 500.000 euro zou ik ook niet masturberen.100.000 euro is wel genoeg voor een klein huis mijn hele leven en het hebben van wat spullen om hobby's mee uit te oefenen. dan kan ik ook nog wat geld aan goede doelen geven.
Huurhuisquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:14 schreef kless het volgende:
[..]
dat is dan niet in nederland... is bijna geen huis(je) voor een ton te vinden
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:12 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou een nieuwe identiteit kopen en me helemaal gekneuken met al dat geld.
Ben je nog in 15-20 jaar door je geld heen...quote:
en weer puntjes gescoord, jouw adoratietopic komt wel steeds dichter bij. ga zo doorquote:
kunstmatig insemineren en bevallen is natuurlijk geen sex. hoewel sommige mannen over het laatste anders denken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:20 schreef Jojogirl het volgende:
Nooit, veel te lekker en ik wil kinderen.
whehehequote:Op woensdag 11 mei 2005 14:18 schreef zoalshetis het volgende:
en weer puntjes gescoord, jouw adoratietopic komt wel steeds dichter bij. ga zo door![]()
ik zou het er niet voor doen iigquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:21 schreef discoducky het volgende:
Wat? 1 euro te weinig ?!
"voor hoeveel geld zou je ron brandsteder afzuigen" enzo.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:12 schreef RichardQuest het volgende:
Dit soort gesprekken heb ik altijd met een vriend van mij als we stoned zijn.
"Zou je voor 1000 euro Noraly Beyer neuken" en zo
We hebben met elkaar vastgesteld dat we nooit mannelijke geslachtsdelen in ons zouden nemen....quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
"voor hoeveel geld zou je ron brandsteder afzuigen" enzo.
'suck', 'suck'...quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
We hebben met elkaar vastgesteld dat we nooit mannelijke geslachtsdelen in ons zouden nemen....
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
'suck', 'suck'...
"ook niet voor 50 miljoen?".
"inclusief slikken? "
ach weet je, het eind van het verhaal is altijd dat je toch weet dat ron het voor 50 euro ook kan krijgen, van iemand die (naar ik mag hopen) veel beter zuigt dan ik.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:00 schreef Mukie het volgende:
Niet
Lekker bjdehandquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:09 schreef LintuxCx het volgende:
Ik zou het voor een miljoen doen, dat een jaar op een spaarrekening met veel rente zetten en dan mijn belofte verbreken. Dan mag je je miljoen terug hebben, zolang ik de rente maar mag houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |