er zouden oorsprongklijk tiffany's en gucci dunks uitkomen.. juweliers ketens..gucci nooit in productie genomenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:28 schreef GAMED0G het volgende:
NIKE SB heeft een Dunk uit gebracht (met bijpassende kleding) ... de schoen is in de Tiffany(juwelier) kleur met een zilver swoosh en krokodille leer achtige ish....
De diamand op de tongue geeft het weer plus ze zijn in gelimiteerde oplage uitgebracht..
Ik zag ze bij bengi liggen. 100 euro. Niet echt mijn ding.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:28 schreef berent het volgende:
Ga ook bij een Nike SB dealer langs, misschien hebben ze nog een paar Slam City Dunks in jouw maat, die zijn echt te vet.
Wat is er mis met patta? Aardige gasten daar, kunnen je nog eens wat vertellen over je kicks. Altijd exclusives en gewoon relaxte sfeer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:27 schreef Modus het volgende:
Ik ben vandaag n.a.v. dit topic bij SportXtra Haarlemmerdijk geweest, mijn god wat een anticlimax. Geen enkele Nike te vinden. Daarna ook nog even Patta en Seventyfive gekeken, dat zijn eik ook gewoon gigantische kutwinkels. Nou ja, 'winkels'.
ja waardeloos. een of andere arrogante dunne neger die wat dozen verschuift boven.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:50 schreef kultivate het volgende:
Dan moet je eens een bezoekje aan sportxtra brengen. Ik was gisteren bij patta's maar dat viel me een beetje tegen. Een of andere neger die zit te blowen en er staan wat nikes en new balance sneakers op een paar boxen.
Nijmegen heeft sowieso al 24/7, daar kan je de meest exclusieve SB etc. al halen. Maar een winkel extra kan nooit kwaad want voor de rest zit er in nijmegen niet bijzonder veel.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:08 schreef Modus het volgende:
Elke stad heeft tegenwoordig minstens 5 exclusieve sneakerstores. Niet meer zo exclusief dus..
Maarja, dat is appels met peren vergelijken... zijn alle 5 de winkels dan ook hetzelfde qua kwaliteit? Ik vind het tof dat iemand aan de andere kant van het land iets hierin begint, dit terwijl in de randstad het zo langzamerhand normaal begint te worden. Heb ook wel eens van experts vernomen dat sommige winkels "FAKES" verkopen, zonder dat ze het weten... tja, dat is andere koek. Ik heb er geen verstand van, ben gewoon een fan.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:08 schreef Modus het volgende:
Elke stad heeft tegenwoordig minstens 5 exclusieve sneakerstores. Niet meer zo exclusief dus..
Goed plan, ligt dat ook in het centrum? Anders gooi ik het wel even in de TomTomquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:22 schreef refused. het volgende:
^^
Als je toch naar nijmegen gaat, doe jezelf een plezier check dan gelijk even 24/7.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |