abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31605472
www.nikeskateboarding.com... storelocater.. nederland...> alle sb dealers gemakkelijk te vinden
Outlawz, in delft heeft een grote collectie nike sb's.. exclusieve modellen!gewoon een skateshoppie met veel keuze in nikes en alle andere skateschoenen
puurr en concrete in den haag hebben veel van de niet sb modellen..
groetjes, floyd
outlawz, binnenwatersloot 31 in delft 015-2138400 info@outlawz.nl
de diamond dunk was gewoon 90euro, voordatie op was..ongeveer een halve dag later..
700 gaat wel erg ver!!!!!
going no where fast.
www.outlawz.nl nu ook met paypal!!
Nieuwe website voorlopig nog op www.gamesdiscount.nl
pi_31606299
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:28 schreef GAMED0G het volgende:
NIKE SB heeft een Dunk uit gebracht (met bijpassende kleding) ... de schoen is in de Tiffany(juwelier) kleur met een zilver swoosh en krokodille leer achtige ish....

De diamand op de tongue geeft het weer plus ze zijn in gelimiteerde oplage uitgebracht..
er zouden oorsprongklijk tiffany's en gucci dunks uitkomen.. juweliers ketens..gucci nooit in productie genomen
tiffany staat voor de diamond.. diamond hardware(hardware van de makers van girlskateboards lakai footwear, choclate skateboards www.crailtap.com) team managers series van nike, de team manager van deze bedrijfen kleuren een model schoen in voor nike de tiff is gedaan door nick tershay..
er bestaat ook een stussy dunk, door de team manager van stussy
een trifect fc, van de jongens bij alien workshop...en een blazer door mic e reyes, deluxe team manager..
deze schoenen komen allemaal maar een keertje uit geen herproductie...
going no where fast.
pi_31608428
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:28 schreef berent het volgende:
Ga ook bij een Nike SB dealer langs, misschien hebben ze nog een paar Slam City Dunks in jouw maat, die zijn echt te vet.
Ik zag ze bij bengi liggen. 100 euro. Niet echt mijn ding.
pi_31609649
Vond trouwens dat het aanbod bij zowel patta als 75 een beetje tegenviel. Maar wachten op nieuwe voorraad.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 20:33:07 #130
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_35821377
kweet niet of ie al ergens genoemd is maar ik ken nog een dope store:

urban unit

www.urban-unit.nl
  woensdag 8 maart 2006 @ 23:37:29 #131
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_35864369
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:27 schreef Modus het volgende:
Ik ben vandaag n.a.v. dit topic bij SportXtra Haarlemmerdijk geweest, mijn god wat een anticlimax. Geen enkele Nike te vinden. Daarna ook nog even Patta en Seventyfive gekeken, dat zijn eik ook gewoon gigantische kutwinkels. Nou ja, 'winkels'.
Wat is er mis met patta? Aardige gasten daar, kunnen je nog eens wat vertellen over je kicks. Altijd exclusives en gewoon relaxte sfeer.
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
pi_35867107
Patta vind ik mega duur. Ze hebben wel mooie modellen daar niet van. Maar altijd maar in een paar maten en voor de hoofdprijs. Ik ben meer van het internet kopen. Kickz.com is een goede site. En natuurlijk ebay al moet je daar ook goed opletten.
  maandag 27 maart 2006 @ 12:27:49 #133
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_36401026
Mag elke Coach winkel zelf bepalen welke schoenen ze aanbieden?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41450844
hé iedereen...

ik zie dat er al een tijdje niet gereageerd is op dit 'topic'... misschien moet ik ergens anders verder gaan...

maar ik was benieuwd of iemand weet of er in utrecht óf maastricht nog een leuke exclusieve sneaker-store te vinden is?...

dank,

Z.
pi_41451112
ja is lang geleden maar denk dat je beter hier op de hoogte kan blijven
going no where fast.
  zondag 3 september 2006 @ 14:47:51 #136
155698 _petjan
jan met de pet
pi_41451239
In Utrecht kan je Nike SB's kopen bij E-zone. en Subway en Frontrunner hebben vaak ook toffe sneakers.
  zaterdag 9 september 2006 @ 20:21:07 #137
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41656581
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:50 schreef kultivate het volgende:
Dan moet je eens een bezoekje aan sportxtra brengen. Ik was gisteren bij patta's maar dat viel me een beetje tegen. Een of andere neger die zit te blowen en er staan wat nikes en new balance sneakers op een paar boxen.
ja waardeloos. een of andere arrogante dunne neger die wat dozen verschuift boven.
geen mooie stock. close that store!

maar die ex werknemer van subliminal werkt daar die is ok.
En masta lee komt daar ook
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_45426654
kennen jullie nog leuke exclusive sneaks adresjes in NY?
pi_54464811
terug vind patta
pi_57841333
Er gaat morgen een nieuwe sneakerwinkel open in het oosten van het land.
STRAK! (nijmegen). Kende alleen een winkel in Apeldoorn, weet alleen ff de naam niet meer.

Iemand bekend met STRAK! in nijmegen en omstreken?

Bron
pi_57841377
Ik hoorde wel dat er een exclusieve sneakerstore aan zat te komen (kom zelf uit nijmegen). BInnenkort eens even kijken dan.
Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
pi_57841461
Ik was benieuwd wat ze daar gaan verkopen, voordat ik een autorit van
3 uur (heen en terug) ga maken. Het ziet er aantrekkelijk uit.

refused. weet je toevallig wel waar het is? (centrum of buiten de stad?)
pi_57841510
Elke stad heeft tegenwoordig minstens 5 exclusieve sneakerstores. Niet meer zo exclusief dus. .
pi_57841519
Lange hezelstraat, is midden in het centrum... een lange straat die helemaal naar beneden loopt. Er schijnen dikke (en wsl prijzige) infrareds te liggen

We do not rock, we kill!
pi_57841542
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 00:08 schreef Modus het volgende:
Elke stad heeft tegenwoordig minstens 5 exclusieve sneakerstores. Niet meer zo exclusief dus. .
Nijmegen heeft sowieso al 24/7, daar kan je de meest exclusieve SB etc. al halen. Maar een winkel extra kan nooit kwaad want voor de rest zit er in nijmegen niet bijzonder veel.

We do not rock, we kill!
pi_57841737
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 00:08 schreef Modus het volgende:
Maarja, dat is appels met peren vergelijken... zijn alle 5 de winkels dan ook hetzelfde qua kwaliteit? Ik vind het tof dat iemand aan de andere kant van het land iets hierin begint, dit terwijl in de randstad het zo langzamerhand normaal begint te worden. Heb ook wel eens van experts vernomen dat sommige winkels "FAKES" verkopen, zonder dat ze het weten... tja, dat is andere koek. Ik heb er geen verstand van, ben gewoon een fan.

Als je kijkt naar hoe sommige winkels zich profileren naar klanten dan ogen sommige shops in mijn ogen niet echt betrouwbaar. Een winkel die naar buiten treedt met degelijke promotie, net interieur, goed advies en een origineel/herkenbaar logo dan heb je voor mij al de helft overwonnen qua betrouwbaarheid. Het scheidt makkelijk het kaf van het koren.

In Amsterdam heb je er geloof ik al 5 winkels, waarvan ik Patta de leukste vindt, maar dit is persoonlijk.
Morgen maar eens een rit wagen naar Nijmegen om te zien wat STRAK! te bieden heeft. Ben ooit in Apeldoorn bij een winkel geweest en die was ook ok. En in het oosten zit (bevestigd door refused) kennelijk niet zoveel, dus goed voor alle freaks en fans daar.
pi_57841859
^^

Als je toch naar nijmegen gaat, doe jezelf een plezier check dan gelijk even 24/7. Daar verkopen ze ook dik exclusief spul. Plus omdat ze nu 6 jaar bestaan is er 10% korting op het hele assortiment.

En ja, er zijn zat winkels die fakes verkopen.

We do not rock, we kill!
pi_57842085
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 00:22 schreef refused. het volgende:
^^

Als je toch naar nijmegen gaat, doe jezelf een plezier check dan gelijk even 24/7.
Goed plan, ligt dat ook in het centrum? Anders gooi ik het wel even in de TomTom Thx 4 the tip.
Moet zeggen dat beide winkels 24/7 & Strak! op het eerste gezicht als buitenstaander een goede
aanwinst is voor het Oosten. Zal ze eens checken... Strak plan!
pi_57842112
Ja ligt ook in het centrum, alleen wel op een redelijk afgelegen en onopvallende plek. Minuutje of 10/15 lopen van de lange hezelstraat.

We do not rock, we kill!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')