Dan zou ik er maar snel even langsgaan. En ze zijn maar 69,95 geloof ik dus ook nog eens een koopje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:19 schreef berent het volgende:
Yeah, de project playgrounds, de coolste in de serie naar mijn mening. Zal kijken of ik een paar kan bemachtigen.
Graag gedaan, waar heb je ze gekocht? Haarlemmerdijk of van woustraat??quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:32 schreef berent het volgende:
Ik sinds vrijdag m'n adidasjes binnen, bedankt kultivate!
Ik was vanavond bij seventyfive. Daar verkochten ze deze voor het eerst officieel. Ze hadden er maar 35 en er waren al mensen die er vanaf 12 uur smiddags stonden terwijl de deuren pas om half 8 open gingen. Was wel lachen met allemaal van die sneakerfreaks daar.quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:59 schreef berent het volgende:
Ik ben niet echt into graffiti, dus ik krijg het niet echt warm van de dingen die KAWZ doet.
De t-shirts die zo'n andere artist ism Supreme deed vond ik wel weer vet, heel minimalistisch, beetje alsof je een 3-jarige dingen laat tekenen.
De Nike air max 1's Amsterdam zijn ook niet echt mijn ding:
[afbeelding]
Die kende ik niet maar na ff gegoogle te hebben was er ook een gozer die die schoenen aanhad.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:58 schreef berent het volgende:
Tsja, net als in de VS voor de Tiffany Diamonds, stelletje freaks
ik verkoop die tiffs nog aan mede NT-ers en ISS-ers....ze gaan eruit voor zo'n 250-270$$quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:58 schreef berent het volgende:
Tsja, net als in de VS voor de Tiffany Diamonds, stelletje freaks
Ze zijn cool maar 250-270 $ vind ik wel te veel voor schoenen die mij net te krap zouden zittenquote:Op maandag 5 september 2005 11:12 schreef GAMED0G het volgende:
[..]
ik verkoop die tiffs nog aan mede NT-ers en ISS-ers....ze gaan eruit voor zo'n 250-270$$
dus aardige winst voor een retail dunkje SB...
ze zijn wel ernstig strak..(en de kleding erbij ook)
http://members.lycos.nl/gamed0grs/dunk/
jer moet redelijk actief zijn op de wat grotere fora...quote:Op maandag 5 september 2005 13:38 schreef berent het volgende:
Ik kan ook nog aan een zooi Tiffs komen, maar ik heb nog geen ervaring met E-bay, dus heb jij misschien wat richtlijnen daarvoor GAMEDOG?
Die fora heb ik nog nooit gezien eigenlijk. Wat zijn die sites? www.nt.com ofzo?? ze zijn zeker wel allemaal in het engels??quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:12 schreef GAMED0G het volgende:
[..]
jer moet redelijk actief zijn op de wat grotere fora...
zoals NT of ISS.....daar in de verkoop sectie word er zo opgeboden...suc6@
Wat houdt tiffany's precies in eigenlijk? heb het een paar keer voorbij zien komen maar het is me nog niet helemaal duidelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:26 schreef Modus het volgende:
Wat is eigenlijk het verhaal achter die Tiffany's? Die zouden eerst limited edition zijn, maar ik las dat ze onverwacht toch in wat grotere aantallen op de markt zijn gekomen, maar desondanks worden er bedragen voor neergelegd/gevraagd waar je eng van wordt.
Pauperquote:
aha tnx.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:28 schreef GAMED0G het volgende:
NIKE SB heeft een Dunk uit gebracht (met bijpassende kleding) ... de schoen is in de Tiffany(juwelier) kleur met een zilver swoosh en krokodille leer achtige ish....
De diamand op de tongue geeft het weer plus ze zijn in gelimiteerde oplage uitgebracht..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |