abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29115490
Ja daar heb je wel gelijk in maar er zijn toch ook merken die door hun exclusiviteit origineel zijn. Daar ben ik dus naar op zoek.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 15:10:27 #52
72822 GAMED0G
RYDE OR DIE
pi_29142481
sja, Bathing Ape.////.....bv?

leuke aanvulling man...maar we hadden t alleen over NL....sneaker guides over de andere grote wereld steden zijn er zat!
air jordan's forever
pi_29148395
Bating ape is toch die samen met adidas?
  woensdag 27 juli 2005 @ 16:28:42 #54
72822 GAMED0G
RYDE OR DIE
pi_29173618
nee hoor, bathing ape is een merk van de designer Nigo...(ook designer van BBC en Icecreams van Pharell.....)

de eerste (en hoofdcollectie shoes) is gebasseerd op de AF1 van Nike!
air jordan's forever
pi_29181930
ja dat klopt die zag ik pas op ebay wat foto;s, erg vette schoenen.
pi_29405599
Ik zou volgend voorjaar Fila in de gaten houden. Heb erg vette schoenen gezien die tussen de collectie zaten. Soort van slangeleer enz beetje lastig te omschrijven.
pi_29472307
BAPE is wat mij betreft al een beetje over. Ik bedoel, dat camo kennen we nu wel weer. (no offense)
Weet ook iemand of de Alife vans slipons ergens in Nederland te krijgen zijn. En de Marc Jacobs Vans?

In delft zit Outlawz, die hebben ook wel wat limited SB's
  zondag 7 augustus 2005 @ 01:54:53 #58
72822 GAMED0G
RYDE OR DIE
pi_29478884
Die laatst kawz collectie van babe was wel lauw(all star versies) en wat betreft die Vans....kheb ze nog nergens in NL gespot!
air jordan's forever
pi_29485482
Ik ben niet echt into graffiti, dus ik krijg het niet echt warm van de dingen die KAWZ doet.
De t-shirts die zo'n andere artist ism Supreme deed vond ik wel weer vet, heel minimalistisch, beetje alsof je een 3-jarige dingen laat tekenen.

De Nike air max 1's Amsterdam zijn ook niet echt mijn ding:
pi_29506882
Wat vinden jullie van New Balance vintage dan? Morgen komt daar een bestelling van binnen dus dan zoek ik even een paartje uit.
pi_29507495
Seventyfive heeft nu uitverkoop, voor de geïnteresseerden...
pi_29534432
Gisteren een paar new balance gekocht. Zal vanavond wel even een paar foto's plaatsen
pi_29548392
Zoals beloofd de foto

pi_29571014
Vanaf vandaag te koop bij sportXtra

Zijn er wereldwijd maar 4000 van gemaakt. check deze site voor meer info:
http://www.adidas.com/cam(...)index.asp?direct=yes

Nu te koop bij SportXtra. Maar schiet wel op want we hadden er maar 50.
pi_29572995
Yeah, de project playgrounds, de coolste in de serie naar mijn mening. Zal kijken of ik een paar kan bemachtigen.
pi_29575758
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:19 schreef berent het volgende:
Yeah, de project playgrounds, de coolste in de serie naar mijn mening. Zal kijken of ik een paar kan bemachtigen.
Dan zou ik er maar snel even langsgaan. En ze zijn maar 69,95 geloof ik dus ook nog eens een koopje.
pi_29598784
de lauwste vind ik tog wel die Superstar die je met stiften ofzo krijgt en zelf kan vol krassen!
air jordan's forever
pi_29656557
Die in de speciale doos zitten met schoenspanners enz. De schoenen zelf zijn gewoon wit maar die hele doos enz dat is wel heel cool.
pi_29707332
Ik sinds vrijdag m'n adidasjes binnen, bedankt kultivate!

En nog ff een vraagje, waarom freakt iedereen zo over de nike dunk diamond.
Ik heb het verhaal erachter gelezen, is op zich wel leuk, maar is dat het enige waarom iedereen ze zo graag wilt hebben?

[ Bericht 65% gewijzigd door berent op 17-08-2005 00:39:20 ]
pi_29709054
nee, ze zijn gewoon heftig...met de kleding lijn die erbij zit!:P
air jordan's forever
pi_29714801
Net bij de locale shop geweest, ze zouden ze deze week binnen gaan krijgen. Helaas alleen grote maten, dus heb ik er niet zoveel aan. Misschien kapitalistisch doen en een paar scoren om ze op ebay weer te verpatsen?
pi_29719232
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 00:32 schreef berent het volgende:
Ik sinds vrijdag m'n adidasjes binnen, bedankt kultivate!
Graag gedaan, waar heb je ze gekocht? Haarlemmerdijk of van woustraat??

En wat vond je van de New Balance en Karhu's die er ook stonden? Daar heb ik ook allebei een paar van.
pi_29721231
Ik heb ze bij de Haarlemmerdijk gekocht.
De New Balance heb ik gezien, hebben ze ook bij Patta of niet? Ik vind ze op zich wel vet, alleen zie ik mezelf er nog niet op lopen. Karhu's heb ik niet gezien, ken het merk ook niet. Ze hadden ook slipons van Converse geloof ik, ook best leuke dingen, maar ik mag van mezelf niet teveel kopen want ik ben maar een arme student.
pi_30145284
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 13:59 schreef berent het volgende:
Ik ben niet echt into graffiti, dus ik krijg het niet echt warm van de dingen die KAWZ doet.
De t-shirts die zo'n andere artist ism Supreme deed vond ik wel weer vet, heel minimalistisch, beetje alsof je een 3-jarige dingen laat tekenen.

De Nike air max 1's Amsterdam zijn ook niet echt mijn ding:
[afbeelding]
Ik was vanavond bij seventyfive. Daar verkochten ze deze voor het eerst officieel. Ze hadden er maar 35 en er waren al mensen die er vanaf 12 uur smiddags stonden terwijl de deuren pas om half 8 open gingen. Was wel lachen met allemaal van die sneakerfreaks daar.
pi_30146506
Tsja, net als in de VS voor de Tiffany Diamonds, stelletje freaks
pi_30146730
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:58 schreef berent het volgende:
Die kende ik niet maar na ff gegoogle te hebben was er ook een gozer die die schoenen aanhad.
pi_30282854
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:58 schreef berent het volgende:
ik verkoop die tiffs nog aan mede NT-ers en ISS-ers....ze gaan eruit voor zo'n 250-270$$

dus aardige winst voor een retail dunkje SB...
ze zijn wel ernstig strak..(en de kleding erbij ook)

http://members.lycos.nl/gamed0grs/dunk/
air jordan's forever
pi_30285290
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:12 schreef GAMED0G het volgende:

[..]

ik verkoop die tiffs nog aan mede NT-ers en ISS-ers....ze gaan eruit voor zo'n 250-270$$

dus aardige winst voor een retail dunkje SB...
ze zijn wel ernstig strak..(en de kleding erbij ook)

http://members.lycos.nl/gamed0grs/dunk/
Ze zijn cool maar 250-270 $ vind ik wel te veel voor schoenen die mij net te krap zouden zitten
pi_30286556
Ik kan ook nog aan een zooi Tiffs komen, maar ik heb nog geen ervaring met E-bay, dus heb jij misschien wat richtlijnen daarvoor GAMEDOG?
pi_30286708
op www.statemagazine.nl staat bij statements elke maand een filmpje over een vette sneaker. Er staan er nu 2 op. Eentje over de Fret click en de amsterdam 1 bij patta opgenomen. En eentje over de Nike Blazer aprediz opgenomen bij 75.

Wel leuk om te kijken.
pi_30306747
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:38 schreef berent het volgende:
Ik kan ook nog aan een zooi Tiffs komen, maar ik heb nog geen ervaring met E-bay, dus heb jij misschien wat richtlijnen daarvoor GAMEDOG?
jer moet redelijk actief zijn op de wat grotere fora...

zoals NT of ISS.....daar in de verkoop sectie word er zo opgeboden...suc6@
air jordan's forever
pi_30307228
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:12 schreef GAMED0G het volgende:

[..]

jer moet redelijk actief zijn op de wat grotere fora...

zoals NT of ISS.....daar in de verkoop sectie word er zo opgeboden...suc6@
Die fora heb ik nog nooit gezien eigenlijk. Wat zijn die sites? www.nt.com ofzo?? ze zijn zeker wel allemaal in het engels??
pi_30310476
NT is NikeTalk.
www.niketalk.com
pi_30328143
Gamedog: Heb jij nog een paar Tiffany's staan maat 9? Ik zou graag willen ruilen, zelf heb ik maat 8.5 en maat 10 staan.
pi_30329385
Wat is eigenlijk het verhaal achter die Tiffany's? Die zouden eerst limited edition zijn, maar ik las dat ze onverwacht toch in wat grotere aantallen op de markt zijn gekomen, maar desondanks worden er bedragen voor neergelegd/gevraagd waar je eng van wordt.
pi_30329932
Volgens mij zijn ze nog steeds gelimiteerd. Maar ik heb idd ook gelezen dat de Team Manager series een nieuwe oplage (of hoe je dat ook noemt) krijgt. Zelfde zou overigens gaan gebeuren met de Adidas 35th Anniversery. Wat er allemaal van waar is weet ik alleen niet.
pi_30373872
kheb ook geen idee, maar ik las laatst nog dat de tiffs niet meer geproduceerd gaan worden en dat dit t dus was....

we zullen zien, ik hoop nog snel mn 10.5 te kunnen verkopen....
en kheb geen maat 9 staan.....helaas!
air jordan's forever
pi_30425493
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:26 schreef Modus het volgende:
Wat is eigenlijk het verhaal achter die Tiffany's? Die zouden eerst limited edition zijn, maar ik las dat ze onverwacht toch in wat grotere aantallen op de markt zijn gekomen, maar desondanks worden er bedragen voor neergelegd/gevraagd waar je eng van wordt.
Wat houdt tiffany's precies in eigenlijk? heb het een paar keer voorbij zien komen maar het is me nog niet helemaal duidelijk.
pi_30447783
NIKE SB heeft een Dunk uit gebracht (met bijpassende kleding) ... de schoen is in de Tiffany(juwelier) kleur met een zilver swoosh en krokodille leer achtige ish....

De diamand op de tongue geeft het weer plus ze zijn in gelimiteerde oplage uitgebracht..
air jordan's forever
pi_30447819
hij hoort ook bij de Team Manager series!
air jordan's forever
pi_30449970

pi_30450194
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:39 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Pauper
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_30450608
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:47 schreef Scandalous het volgende:
Pauper
Ik heb helemaal niks met Dunks, ik zou ze nooit kopen.
pi_30452650
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:28 schreef GAMED0G het volgende:
NIKE SB heeft een Dunk uit gebracht (met bijpassende kleding) ... de schoen is in de Tiffany(juwelier) kleur met een zilver swoosh en krokodille leer achtige ish....

De diamand op de tongue geeft het weer plus ze zijn in gelimiteerde oplage uitgebracht..
aha tnx.

op www.seventyfive.com staan trouwens de foto's van de verkoopavond van de nike air max amsterdam. Wel grappig om te zien.
pi_30511317
Ik denk dat er in nederland niet veel exclusievere sneakerstores meer zijn die nog niet besproken zijn. Maar wat vinden jullie dan van via internet bestellen??

www.kickz.com of www.pickyourshoes.com zijn goede sites waar ze veel speciale sneakers hebben.
pi_30517924
Ik bestel weinig van sites..(in verhouding dan dat ik van forums en ebay afhaal).... www.kicks-r-us.com(ook ebay store) is legit, net als nikewiz.com

uptempoair.com (ook ebay store)
vitagekicks.com(flightclubs online winkel)

ik ga toch liever via particuliere verkoop, NT en ISS en Ebay!
Kickz.com vind ik bietje duur en pys heeft idd vette collectie...1 x een paar jordan sgehald!
air jordan's forever
pi_30582269
check www.statemagazine.nl en dan statements. Er staat een nieuwe statement op over de kahru. Die blauwe heb ik natuurlijk al aangeschaft
pi_30621135
Om op ISS spul aan te kunnen bieden moet je eerst 3 maanden lid zijn en minimaal 100 posts hebben
pi_30628727
klopt....ff actief zijn dan he!
air jordan's forever
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')