Zeur niet, de TT zegt genoeg en de OP ook.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:38 schreef MrX1982 het volgende:
Sommige mensen snappen blijkbaar nog steeds niet de achterliggende reden van deze thread. Mss zouden ze verder moeten lezen dan alleen de TT
Het doet mij meer dan 60 jaar geleden. Dat is mijn nabije bed. Maar dat komt natuurlijk niet overeen met het stalinistische fokregime?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan denk ik dat je niet erg misselijk hoeft te worden, dat zit slechts in je hoofd.
Daar neem ik niet eens de moeite voor..ik ben tot pagina 2 gekomen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:42 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
En toen sprongen de traantjes je in de ogen van het kotsen zodat je niet meer verder kon lezen?
Ik begrijp het. Droog je tranen en begin opnieuw.
Ja, maar dit kan (ook) gezien worden als een teken is dat men aan het twijfelen is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vind vooral de nieuwe generatie mods vrij zwak in de schoenen staan.
Niet jokken, dit is al pagina 8.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:46 schreef ReadMe het volgende:
[..]
Daar neem ik niet eens de moeite voor..ik ben tot pagina 2 gekomen.
wat ben je toch zwart-wit soms. mensen kunnen ook van allebei gruwelen. fok ook volgens mij. de jodenvernietiging is erg, net zo erg als de doden die na 45 vielen. maar dit topic gaat specifiek over de doden uit de tweede wereldoorlog. dus vandaar dat ik het een erg DEBIEL (dit doe ik niet vaak) topic vind.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het doet mij meer dan 60 jaar geleden. Dat is mijn nabije bed. Maar dat komt natuurlijk niet overeen met het stalinistische fokregime?
dat bedoel ik, maar toch wordt Mao gewoon als avatar toegelaten en Hitler niet. Leg mij dat maar eens uit, of liever, aan Chinezen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ben je toch zwart-wit soms. mensen kunnen ook van allebei gruwelen. fok ook volgens mij. de jodenvernietiging is erg, net zo erg als de doden die na 45 vielen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:42 schreef Kaalhei het volgende:
Waarom nu nog treuren om de dood van een paar miljoen joden? Ze zijn verdomme al 60 jaar dood. Get over it!
Ga maar ergens anders over zeuren!
[afbeelding]
Ja, met als gevolg dat ze hard terugslaan met kinderachtige bannetjes.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ja, maar dit kan (ook) gezien worden als een teken is dat men aan het twijfelen is.
Soms moet je verder kijken dan je neus lang is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:44 schreef FuifDuif het volgende:
Zeur niet, de TT zegt genoeg en de OP ook.
Doodsverwensing? Zwaktebod.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:48 schreef FuifDuif het volgende:
Ik zou zeggen: de nieuwe generatie verdient ellende, moord en oorlog. Laten we ze dat geven opdat zij eens weer met de beide benen op de grond komen te staan. En Kaalhei op de eerste deportatie per trein!
Nee, de OP is toch duidelijk genoeg?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:48 schreef MrX1982 het volgende:
Soms moet je verder kijken dan je neus lang is.
Leg die neus eens uit danquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Soms moet je verder kijken dan je neus lang is.
Als je verder zou lezen zou je zien wat de TS probeert te zeggen met deze thread.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:50 schreef zhe-devilll het volgende:
Leg die neus eens uit dan
Jouw kloon zeker.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:51 schreef zoalshetis het volgende:
mis ik iets? is dit een topic gemaakt door een kloon die ff gein wil trappen samen met de mods? nee toch? topicstarter kennende...doe dicht deze ranzige troep.
Waarom?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:51 schreef zoalshetis het volgende:
doe dicht deze ranzige troep.
Nee ik zie het niet en nu mag je het wel uitleggenquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als je verder zou lezen zou je zien wat de TS probeert te zeggen met deze thread.
Maar als je daar over heen leest tsja dan zie je het niet.
oh ok ik moet gaan lezen? sorry ik dacht dat dit niet in onz stond. verwarrende kutspelletjes met ranzige intenties.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als je verder zou lezen zou je zien wat de TS probeert te zeggen met deze thread.
Maar als je daar over heen leest tsja dan zie je het niet.
Waarom open je daar dan geen gewoon topic over?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het gaat er denk ik om, de essentie van dit topic, dat kwetsende en beledigende opmerkingen jegens groeperingen die slachtoffer van iets werden niet worden toegelaten op fok, of het nu Joden, Pim of ver-van-mijn-bed-freak-murdershows zijn.
Amen.
Aaaaaaaaah ik word gek!quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het gaat er denk ik om, de essentie van dit topic, dat kwetsende en beledigende opmerkingen jegens groeperingen die slachtoffer van iets werden niet worden toegelaten op fok, of het nu Joden, Pim of ver-van-mijn-bed-freak-murdershows zijn.
Amen.
Et voila:quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:53 schreef zhe-devilll het volgende:
Nee ik zie het niet en nu mag je het wel uitleggen
Jij zegt dat er meer instaat dan gezegd wordt
nu vind ik dat er al teveel gezegd is
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:43 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat dat niet de crux is van dit topic. Alhoewel ik begrijp dat het niet correct over kan komen, heb ik absoluut niet de intentie te menen hetgene in de OP staat. Het topic is geinspireerd, sterker nog: het is bijna 1-op-1 overgenomen, op een van de vele PF-topics (in casu: Pim Fortuyn huilies ). De grove, beledigende teksten die ik daar aantref vind ik zeer ongepast en niet passen op dit forum. Alles moet maar kunnen, homohaat jegens PF, Volkertje prijzen, de boel bagatelliseren, etc. Een ander goed voorbeeld is de Armeense genocide die op dit forum fanatiek wordt ontkend door de dames/heren Turken op dit forum, ook dit moet maar allemaal kunnen. Aan de andere kant is een half woord over de holocaust,al dan niet toegeschreven, voldoende voor een ban, het verwijderen van posts en meer van dat fraais.
Dat wil ik aankaarten, niet hetgene waar het om lijkt te gaan hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |