Nu nog een Congoleze en Chinese Fokster en jij bent overstag?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alleen bij een topic kwam ik toevallig Sessy tegen (die Russische Fokster) en ze vroeg netjes en beleefd om deze avatar niet te gebruiken omdat ze daar zeer vervelende herinderingen aan heeft.
Aan dat verzoek heb ik gehoor gegeven.... het is niet mijn bedoeling om mensen te kwetsen omdat je toevallig (?!) een wierdo avatar hebt.
En weer iemand van de LOM-school.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:31 schreef Blokhut het volgende:
Ik hoop dat je binnenkort een terminale ziekte krijgt.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:32 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb vorige week een man ontmoet die nog steeds een paar keer per maand schreeuwend wakker word 's nachts. Hij zat in een van de eerste Britse eenheden die Bergen Belsen bereikt hebben.
Praat eens met die man, dan heb je zeker niet meer het gore lef om zulke mensen huilies te noemen!
Het heeft met de belevingswereld van mensen te maken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:24 schreef Drugshond het volgende:
Zit wel een kern van waarheid in...... waar leg je de lat bij de keuze van de avatar.
En ik moet zeggen dat ik nogal controversieel ben met mijn avatars... waarom mag de ene wel en de andere niet. Omdat het ene wat meer doden op zijn geweten heeft is geen argument zie Mao.
Wat wellicht wel een rol speelt is in hoevere de kwade genius zijn invloed heeft gehad op de (recente) Nederlandse geschiedenis....en alleen op die grond zou Hitler verboden kunnen worden. Maar een persiflage op Hitler is daarentegen niet verboden.
Confused.... I am....
Wat is er aan de hand Blokhut?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:31 schreef Blokhut het volgende:
Ik hoop dat je binnenkort een terminale ziekte krijgt.
Ja, dat duidt onvermogen en onmacht aan. De waarheid is hard.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:33 schreef PDOA het volgende:
Ik meen me te herinneren dat iemand eens de kop-in-het-zand mentaliteit heeft aangekaart in Feedback en die werd gelijk een x aantal maanden gebanned. Lekker hypocriet allemaal. (Jammer dat de zoekfunctie het niet meer doet, anders had ik effe de link er bij gezet.)
Ik vind vooral de nieuwe generatie mods vrij zwak in de schoenen staan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ja, dat duidt onvermogen en onmacht aan. De waarheid is hard.
Wat is er aan de hand ReadMe?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:36 schreef ReadMe het volgende:
Weetje..ik kots echt op mensen met die dit soort topics maken.
Het is inderdaad 60 geleden..dus?
Jammer dat je niet terug in de tijd kon kijken, dan had je wel anders gepiept...idioot!
Ach, de discussie staat boven de mods of fa's van een forum. In POL kom ik nooit meer, niet alleen omdat ik daar een ban heb. Men durft daar de echte discussie niet aan. Waar schijnheiligheid niet wordt bekend moet je niet willen doordiscussieren.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vind vooral de nieuwe generatie mods vrij zwak in de schoenen staan.
Als je nou eerst effe het hele topic leest ipv alleen de eerste post.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:36 schreef ReadMe het volgende:
Weetje..ik kots echt op mensen met die dit soort topics maken.
Het is inderdaad 60 geleden..dus?
Jammer dat je niet terug in de tijd kon kijken, dan had je wel anders gepiept...idioot!
Nog wel...quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:40 schreef zoalshetis het volgende:
is dit een serieus topic?
Ik word nog veel misselijker van mensen die 6 miljoen doden erger vinden dan 60 miljoen doden door andere oorlogen en misdaden in het verleden na 1945.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:39 schreef ReadMe het volgende:
[..]
Ik werd zojuist even misselijk door de TS met zijn OP...wat een idioot
wat een farce dit...quote:
En toen sprongen de traantjes je in de ogen van het kotsen zodat je niet meer verder kon lezen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:39 schreef ReadMe het volgende:
Ik werd zojuist even misselijk door de TS met zijn OP...wat een idioot
Mja.... denk het wel. Het gaat wel ergens over.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:40 schreef zoalshetis het volgende:
is dit een serieus topic?
dan denk ik dat je niet erg misselijk hoeft te worden, dat zit slechts in je hoofd.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik word nog veel misselijker van mensen die 6 miljoen doden erger vinden dan 60 miljoen doden door andere oorlogen en misdaden in het verleden na 1945.
waarover dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mja.... denk het wel. Het gaat wel ergens over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |