De hamer en sikkel is nog steeds salonfaehig. Ongelooflijk.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nee, doe maar niet, maar Mao of Stalin is helemaal okay. CCCP roels!!!![]()
Onwetendheid zegeviert hier. Je zou het ook de holocaustontkenning van ver-van-mijn-bed kunnen noemen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vooral toen ze met bannetjes gingen strooien.
Bullshit.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:21 schreef FuifDuif het volgende:
Vuile zak, je bent strafbaar voor dit soort uitingen, wist je dat?
En Irakezen, en Hutu's, Tutsi's, Tsjetsjenen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar komt nog bij dat je Armenen probleemloos mag afslachten, en op Fok mag je dit nog ontkennen ook.
Nee, dat noemen ze mode.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:21 schreef FuifDuif het volgende:
Allemaal ver van huis, en onbekend is onbemind...quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:22 schreef PDOA het volgende:
En Irakezen, en Hutu's, Tutsi's, Tsjetsjenen...
En dat dit topic zometeen ook nog gesloten wordt, terwijl er een redelijke discussie aan de gang is...quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Onwetendheid zegeviert hier. Je zou het ook de holocaustontkenning van ver-van-mijn-bed kunnen noemen.![]()
Kwalijk blijft het.
Nee, dat is het ontkennen vd Holocaust. Dat doet de TS niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:21 schreef FuifDuif het volgende:
Zit wel een kern van waarheid in...... waar leg je de lat bij de keuze van de avatar.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Maar dat betekent nog niet dat je dan zo'n dictator lekker als avatar kunt nemen of laat Hitler dan ook gewoon toe. De hypocrisie voorbij. Het getuigt van een puberaal onderontwikkeld vermogen als je het argument ver-van-mijn-bed gebruikt, want dat is de Holocaust dan ook...
Sluiten zou een teken van onmacht zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:23 schreef PDOA het volgende:
[..]
En dat dit topic zometeen ook nog gesloten wordt, terwijl er een redelijke discussie aan de gang is...
Sjun bannen ook.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sluiten zou een teken van onmacht zijn.
Ik heb nog gezocht maar er zijn géén Idi Amin t-shirts.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:24 schreef Drugshond het volgende:
Confused.... I am....
Ik heb geen enkele oorlog meegemaakt, Yvonne ook niet. waarom zou ik mij drukker maken om Joden dan om Hutu's of Tutsi's of Chinezen, etc. etc.? Wie werkelijk om mensen geeft, vind het voor allen erg. Maar nee, kom niet aan Joden, want die zijn net iets zieliger. Poeh.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid in...... waar leg je de lat bij de keuze van de avatar.
En ik moet zeggen dat ik nogal controversieel ben met mijn avatars... waarom mag de ene wel en de andere niet. Omdat het ene wat meer doden op zijn geweten heeft is geen argument zie Mao.
Wat wellicht wel een rol speelt is in hoevere de kwade genius zijn invloed heeft gehad op de (recente) Nederlandse geschiedenis....en alleen op die grond zou Hitler verboden kunnen worden. Maar een persiflage op Hitler is daarentegen niet verboden.
Confused.... I am....
Hij heeft er te weinig om zeep geholpen. Om een held te zijn, moet je er minstens 10 miljoen over de kling jagen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:26 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik heb nog gezocht maar er zijn géén Idi Amin t-shirts.
Inderdaad. Ik zie regelmatig een Saddam avatar voorbijkomen, en die user(s) worden ook niet gebanned, terwijl deze ook miljoenen slachtoffers of zijn geweten heeft.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid in...... waar leg je de lat bij de keuze van de avatar.
En ik moet zeggen dat ik nogal controversieel ben met mijn avatars... waarom mag de ene wel en de andere niet. Omdat het ene wat meer doden op zijn geweten heeft is geen argument zie Mao.
Wat wellicht wel een rol speelt is in hoevere de kwade genius zijn invloed heeft gehad op de (recente) Nederlandse geschiedenis....en alleen op die grond zou Hitler verboden kunnen worden. Maar een persiflage op Hitler is daarentegen niet verboden.
Confused.... I am....
vergeet lucida niet. Dat was een waar teken van onmacht, terwijl de opruier Ryan3 het best zelf afkon.quote:
Maar Amin deed het heel speciaal.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:27 schreef PJORourke het volgende:
Hij heeft er te weinig om zeep geholpen. Om een held te zijn, moet je er minstens 10 miljoen over de kling jagen.
Vooral die laatste zin...quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:58 schreef yvonne het volgende:
SLECHT!!!!!
Na alle lovende kritieken veel van voor gesteld,
maar wat was die Hitler SLECHT en gigantisch over geacteerd,
dat de kritieken DURVEN te zeggen dat hij zo goed leek...
Ze hebben dus never nooit beeldmateriaal van hem gezien...
Beide heren. Schande van de eeuw die bans.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
vergeet lucida niet.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:20 schreef PJORourke het volgende:
De hamer en sikkel is nog steeds salonfaehig. Ongelooflijk.
Ik hoop dat je binnenkort een terminale ziekte krijgt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:42 schreef Kaalhei het volgende:
Waarom nu nog treuren om de dood van een paar miljoen joden? Ze zijn verdomme al 60 jaar dood. Get over it!
Ga maar ergens anders over zeuren!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |