abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26887710
http://teletekst.nos.nl/?112-01

Weer zo'n voorbeeld van die irritante sobere zielige lui die altijd om niets moeten zeuren en iedereen hun wil op willen leggen door van alles proberen te verbieden.

Kunnen we Donner, Rouwvoet en heel die hap niet naar Amerika sturen ofzo? Daar zitten ook allemaal van die Christen-extremisten.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 17:19:54 #3
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_26887776
Dat geldt toch voor elk geloof?

Of het nou een Hindoestaan, een Islamiet, een Jood, een Christene of een whatever is, ze gaan er allemaal vanuit dat zij gelijk hebben en die ander niet.
So we just called him Fred
  Moderator / Redactie FP dinsdag 10 mei 2005 @ 17:20:25 #4
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_26887785
Pfff, mietjes...
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_26887813
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:19 schreef FredvZ het volgende:
Dat geldt toch voor elk geloof?

Of het nou een Hindoestaan, een Islamiet, een Jood, een Christene of een whatever is, ze gaan er allemaal vanuit dat zij gelijk hebben en die ander niet.
Klopt, maar ik erger me aan die sobere levenswijze waar ze iedereen tot toe willen dwingen.
Doe mij dan nog maar katholieken, die kunnen tenminste nog een beetje lol hebben en feest vieren!
pi_26887844
Walgelijke mensen zonder humor
  dinsdag 10 mei 2005 @ 17:22:53 #7
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_26887845
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:21 schreef fransie102 het volgende:
Doe mij dan nog maar katholieken, die kunnen tenminste nog een beetje lol hebben en feest vieren!
Die zijn nog erger, die willen met z'n allen gaan carnevallen, maar ze vergeten ieder jaar dat ze ook nog vasten...
So we just called him Fred
pi_26887873
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:22 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Die zijn nog erger, die willen met z'n allen gaan carnevallen, maar ze vergeten ieder jaar dat ze ook nog vasten...
Klopt, maar ik vind ze nog altijd minder erg dan gereformeerde en protestantste Christenen.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 17:38:17 #9
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_26888229
gister toevallig kingdom of heaven gezien. daar werd veel christenen afgeslacht ook veel moslims btw
pi_26888485
belachelijk gedrag dit idd. Ga je druk maken om een reclame ofzo
  dinsdag 10 mei 2005 @ 17:50:44 #11
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_26888524
Ze hadden wél 1066 handtekeningen verzameld hoor
pi_26888713
ketters!
dat jullie mogen branden in de hel!
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:00:27 #13
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_26888748
Als dit topic over moslims ging wassie al 10x dicht geweest. Beetje kansloos om dan ook alle christenen over één kant te scheren om het beleid van twee mensen.
Ik vraag dan ook een slotje aan.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:01:32 #14
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26888772
Zeik niet, Christenen zijn puik.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:03:56 #15
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26888826
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:17 schreef fransie102 het volgende:
http://teletekst.nos.nl/?112-01
Weer zo'n voorbeeld van die irritante sobere zielige lui die altijd om niets moeten zeuren en iedereen hun wil op willen leggen door van alles proberen te verbieden.
en jij wilt dat verbieden ?
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_26888875
ik wil die optie wel hebben, tik ik zo het balletje van ambrosini uit de goal
pi_26888993
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:23 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Klopt, maar ik vind ze nog altijd minder erg dan gereformeerde en protestantste Christenen.
weet je wat ik denk, als (hervormd) christen zijnde,
dat jij er OF niks van weet OF dat je een aantal dingen door elkaar haalt,

er zit namelijk een gigantisch verschil tussen protestant en gereformeerd geloven,

btw, voor mij en alle christenen die ik ken houdt christen zijn in dat je er bent voor je medemens als ze het moeilijk hebben,
dat je niet opzettelijk anderen kwaad doet,
en dat het belang van anderen net zo belangrijk is als dat van jezelf,
etc.

maar ja dat is niet wat alle christenhatertjes willen horen,

want die willen alleen denken dat christenen hun hele leven alleen bezig zijn met zeuren en sprookjes lezen,
het meest opvallende aan deze personen is dat ze vinden dat ze het recht hebben om van alles te zeggen,
maar andersom is het alleen zieltjes winnen,
en waarom omdat zij hetzelfde vinden als hun vooroordeel over christenen namelijk dat zij gelijk hebben en anders niet,
ik vind persoonlijk dat iedereen zelf mag kijken wat hij of zij vindt / (niet) gelooft,

ohw en voor de lolbroeken ja dit is wat generaliserend dat is niet de bedoeling,
maar als jij vind dat het over jou gaat denk dan is na over waar je mee bezig bent,
persoonlijk vind ik dat je mensen moet beoordelen op karakter niet op vooroordeel,

dit klinkt mischien moraal ridderig maar ik doe me best om mezelf hieraan te houden,
en om zo goed mogelijk te leven, en ja daar heb ik God bij nodig,

en op de vraag wat nou als Hij niet bestaat?
dan kunnen mensen in ieder geval met een goed gevoel aan me terug denken
peace
etc.
overrated,
pi_26889102
christenunie sucks
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:37:51 #19
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_26889763
Wordt Maradona dan ook gesued?
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:43:13 #20
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_26889891
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:50 schreef bigshadow het volgende:
Ze hadden wél 1066 handtekeningen verzameld hoor
Als je de cijfers in dat getal een beetje verwisseld krijg je het getal van de duivel!! ! ! 1 11 !!!!!!!!!!1111
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_26890488
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
gister toevallig kingdom of heaven gezien. daar werd veel christenen afgeslacht ook veel moslims btw
Geweldige film dus
pi_26890574
hier is de christenunie de grootste partij
pi_26891445
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:10 schreef lonely-meissie het volgende:

[..]

weet je wat ik denk, als (hervormd) christen zijnde,
dat jij er OF niks van weet OF dat je een aantal dingen door elkaar haalt,

er zit namelijk een gigantisch verschil tussen protestant en gereformeerd geloven,

btw, voor mij en alle christenen die ik ken houdt christen zijn in dat je er bent voor je medemens als ze het moeilijk hebben,
etc.

maar ja dat is niet wat alle christenhatertjes willen horen,

want die willen alleen denken dat christenen hun hele leven alleen bezig zijn met zeuren en sprookjes lezen,
het meest opvallende aan deze personen is dat ze vinden dat ze het recht hebben om van alles te zeggen,
maar andersom is het alleen zieltjes winnen,
en waarom omdat zij hetzelfde vinden als hun vooroordeel over christenen namelijk dat zij gelijk hebben en anders niet,
ik vind persoonlijk dat iedereen zelf mag kijken wat hij of zij vindt / (niet) gelooft,

ohw en voor de lolbroeken ja dit is wat generaliserend dat is niet de bedoeling,
maar als jij vind dat het over jou gaat denk dan is na over waar je mee bezig bent,
persoonlijk vind ik dat je mensen moet beoordelen op karakter niet op vooroordeel,

dit klinkt mischien moraal ridderig maar ik doe me best om mezelf hieraan te houden,
en om zo goed mogelijk te leven, en ja daar heb ik God bij nodig,

en op de vraag wat nou als Hij niet bestaat?
dan kunnen mensen in ieder geval met een goed gevoel aan me terug denken
je krijgt steun.... van mij!

Die laatste zin van je bericht is geniaal, wat ik er nog aan toe wil voegen is:

Wat als God wel bestaat?

De mensen die zich heel hun leven niets van God hebben aangetrokken, mogen daar voor zichzelf antwoord op geven!

Het is heerlijk om ''al die christenen'' af te zeiken als er weer zo'n bericht op teletekst verschijnt, en maar te lopen roepen dat ze allemaal zo zeuren en idioot zijn. TS verwachtte natuurlijk een algemeen christen-afzijkende topic, want het zou echt verschrikkelijk zijn als deze reclame (heb 'm zelf niet gezien) van de televisie zou verdwijnen. Dus laten we dan maar met zn allen boos worden op ál die christenen die ook zo radicaal en direct zijn als Rouvoet.

voor al die andere huilie-roepers die wanhopig anderen duidelijk willen maken wat zij van het christendom vinden en hoe boring en vervelend die gasten wel niet zijn: stuur me een pb, leg ik het ff verder uit...

en dan nog iets...

opmerkingen als ''walgelijke mensen zonder humor'', worden enkel gemaakt door mensen die op zoek zijn naar invulling van hun leven en stoer hun twijfelingen willen verbergen.

kortom: je snapt er niets van kleuter....

denk ff na voordat je zulke gegeneraliseerde opmerkingen maakt, ik lach om je domheid.

[ Bericht 6% gewijzigd door Casparovvv op 10-05-2005 19:43:16 ]
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_26891453
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:22 schreef sebaz het volgende:
Walgelijke mensen zonder humor
  dinsdag 10 mei 2005 @ 22:06:24 #25
85967 Miss_kausalaya
cogito ergo sum
pi_26896400
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:10 schreef lonely-meissie het volgende:

[..]

etc.

het gebeurt alleen veel te weinig, daarom kom ik nooit meer in een kerk, omdat ze alles behalve echt aardig zijn... ze zijn goed in achterbaksgedrag, roddelen etc etc..
Daar voel ik me echt niet in thuis, en dat noemen zich dan Christenen, die zondags 2 x in de kerk zitten!
Dit geld echt niet voor alle Christenen, maar wel voor veel.
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')