Nee, toch maar nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:41 schreef silver-surfer het volgende:
Ga je hem halen nootje?
zou gek zijn als dat niet zo isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:41 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Maak je niet druk.
Deze week ligt ie wel in de winkels.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik vind het een boutspel.
Nee?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:17 schreef kareltje_de_grote het volgende:
gelukkig hoef ik mij nergens voor te schamen.
na het zien van jouw fotoboek nietquote:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Zielig dusquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA
hoe kom je hier nou weer aan??
wat een prutser zeg....
zijn msn ook: kareltje is cool
oh ben jij hetquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
na het zien van jouw fotoboek niet
Rotstraal op joh kut kind!!quote:
nee, maar je kan ook wel gewoon oppleurenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maar moet ik Forza nu ineens leuk gaan vinden?
Tis onzin, dus ik zeg gewoon dat ik het een boutspel vind.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee, maar je kan ook wel gewoon oppleuren
Je moet gewoon opzouten zielig kut ventjequote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Tis onzin, dus ik zeg gewoon dat ik het een boutspel vind.
klaar.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Tis onzin, dus ik zeg gewoon dat ik het een boutspel vind.
klaar.
ga toch weg man met je stropdasquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
ohwjah, fuck ik had eerst een ONZ kloontje moeten aanmaken voordat ik hier zou posten.
dom vergeten.
Heb je een plaat voor je kopquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
ohwjah, fuck ik had eerst een ONZ kloontje moeten aanmaken voordat ik hier zou posten.
dom vergeten.
quote:
whoehaahaaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Karel, dude, daar is de deur. Ga nu maar gewoon
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Karel, dude, daar is de deur. Ga nu maar gewoon
[afbeelding]
Je komt ook lichtelijk geirriteerd overquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:16 schreef Bastard het volgende:
Nee?
Oh te moeilijk...
Ach stik ook allemaal moar... ben het wachten op Forza spuug en spuuuug zat oook.
Ja, dat gaye van de afgelopen weken is wel weer weg.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je komt ook lichtelijk geirriteerd over
Heb ook met mn collega's te makenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je komt ook lichtelijk geirriteerd over
Heerlijke ronde klootzak van mequote:
Beeeld is zooo brakquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:55 schreef Chocobo het volgende:
http://www.gamespot.com/x(...)dex.html?tag=mp_2to9
Video Review | Stream for free
quote:
Nee... eigenlijk niet nee.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:53 schreef silver-surfer het volgende:
Iemand geinteresseerd in de blote kont van Brown?
Gijs... ik denk dat dit een spel word waarbij ik gewoon mijn bek moet houden en het halen...quote:
Ik denk dat je het gewoon moet meemaken.. net als de rest, geen idee hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... ik denk dat dit een spel word waarbij ik gewoon mijn bek moet houden en het halen...
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijsje
Nieuwe Harry Potter teaser al gezien: http://www.apple.com/trailers/wb/harry_potter/thegobletoffire/
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat je het gewoon moet meemaken.. net als de rest, geen idee hebben.
Ja,.... vond je dat grappig joh kut paddestoel !quote:
Hoe doe je dat zo snel, Struik, van Strolie thuis naar Chocobo's huis?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:03 schreef Chocobo het volgende:
Ja,.... vond je dat grappig joh kut paddestoel !
Klootzak!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:09 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hoe doe je dat zo snel, Struik, van Strolie thuis naar Chocobo's huis?
Nee Gijs,... plaatjes importeren gaat niet nee, maar er zit wel degerlijk een editor in waar je prachtige shit mee kan doen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:20 schreef Bastard het volgende:
Ok... dus dat coole auto's maken is alleen weggelegd voor een omgebouwde xbox... voor de mensen die dachten dat forza vooral coole auto's bouwen was... ->denk nog maar es na.
Maakt niet uit.. terug naar een basis coole racer.
Geen idee.... denk een illegalequote:
Ik poep om dat soort mensen.quote:
Dan zullen ze moeten stilstaanquote:
Nu is het wel definitief een no go voor mijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:20 schreef Bastard het volgende:
Ok... dus dat coole auto's maken is alleen weggelegd voor een omgebouwde xbox... voor de mensen die dachten dat forza vooral coole auto's bouwen was... ->denk nog maar es na.
Maakt niet uit.. terug naar een basis coole racer.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu is het wel definitief een no go voor mij
Ow, dat is kut Gijs.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:47 schreef Magneet het volgende:
ik ga hem denk ik toch ook niet kopen, niet echt veel geld voorhanden en we hebben vandaag gehoord dat Miranda der job kwijtraakt dus we moeten flink gaan bezuinigen
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:47 schreef Magneet het volgende:
ik ga hem denk ik toch ook niet kopen, niet echt veel geld voorhanden en we hebben vandaag gehoord dat Miranda der job kwijtraakt dus we moeten flink gaan bezuinigen
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:00 schreef O-Ren het volgende:
he heerlijk....Brown heeft mijn haar gefohnd![]()
Zo gay
Oh kut manquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:47 schreef Magneet het volgende:
we hebben vandaag gehoord dat Miranda der job kwijtraakt dus we moeten flink gaan bezuinigen
kut gijsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:47 schreef Magneet het volgende:
Wat is de rede?quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:04 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik ben vandaag zo vrolijk
zo vrolijk zo vrolijk
Ik ben behoorlijk vrolijk
zo vrolijk was ik nooit![]()
![]()
![]()
geen idee gijs....quote:
sex was heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk gisterenquote:
Oh ja ken het, als chef weg is, is het meteen een stuk coolerquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
geen idee gijs....![]()
voel me echt lekker vandaag...... heerlijke ochtendzonnetje schijnt en shit
![]()
lekker aan het werk. Teamleider is er niet, dus ik mag het doenlees: nog meer niks doen .......
Hoeveel winkels ga je vandaag bellen Gijs?quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:24 schreef Bastard het volgende:
Oh ja ken het, als chef weg is, is het meteen een stuk cooler
gozert zelf is onwijs coolquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja ken het, als chef weg is, is het meteen een stuk cooler
Vanavond dus bekafquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gozert zelf is onwijs coolheb onwijse lol met hem, maar toen ik in de auto zat voelde ik me al lekker.... heerlijk cd'tje opgezet
lekker meebrullen .....
hè lekker
3 weerquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoeveel winkels ga je vandaag bellen Gijs?
Ik heb gister het geld naar GCShop overgemaakt. Nu maak ik me zorgen of het donderdag wel is bijgeboekt zodat ze me de game kunnen sturen. Vrijdagavond wil ik gamen!quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:33 schreef Bastard het volgende:
3 weer
Ik val in slaap met Forza, en word er mee wakker gijs
jaquote:
quote:
Liever vervelend, dan homoquote:
Godverquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:49 schreef Bastard het volgende:
Ik ben geen homo, maar kan er wel een extra anus bijtrekken bij je.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. als ik zou moeten kiezen, werd het die auto
quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben geen homo, maar kan er wel een extra anus bijtrekken bij je.
Gijs serieus, met die auto heb ik langer plezier dan een half uurtje hoor.. ze zeurt verder niet aan mn kop, en ik kom er niet mee in de problemen bij mn vrouwquote:
quote:
Whahaha, gewoon zitten janken bij de kapperquote:
*punt*quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs serieus, met die auto heb ik langer plezier dan een half uurtje hoor.. ze zeurt verder niet aan mn kop, en ik kom er niet mee in de problemen bij mn vrouw
WHAHAHAHAHAHAHA wat droog zegquote:
Dus als jij een auto van zeg een ton koopt krijg jij geen problemen met je chick?quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs serieus, met die auto heb ik langer plezier dan een half uurtje hoor.. ze zeurt verder niet aan mn kop, en ik kom er niet mee in de problemen bij mn vrouw
Dat is waarschijnlijk wel sneller recht te lullenquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:05 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Dus als jij een auto van zeg een ton koopt krijg jij geen problemen met je chick?![]()
Lees nou eens goed joh penis !quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu is het wel definitief een no go voor mij
vindt er niks aanquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:34 schreef Bastard het volgende:
Duitse Big Brother
http://www.canal96.com/videos/play/in/050510073453/
Serieus...ik klik nooit, maar dan ook nooit meer links van jou aan.quote:
nieuwsgierigheid heerstquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus...ik klik nooit, maar dan ook nooit meer links van jou aan.Denk je alles onderhand wel gezien te hebben, krijg je dit.
quote:
ik zie iets van eye surgery staanquote:
www.ban-de-neger.tkquote:
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen idee, heb niet geklikt hahahahaha
Ik ook weer eensquote:
Dan bang zijn oooooooooooooooookquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:53 schreef mr_Brown het volgende:
ik vergeet elke keer die policy shit.... weet alleen dingen van ogrish en playboy shit die niet mogen enzo..... en doodsverwensingen ook....
Ja dit is het wel zo'n beetje, en geen pron in ONZ eigenlijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]er gebeurd niks
ik vergeet elke keer die policy shit.... weet alleen dingen van ogrish en playboy shit die niet mogen enzo..... en doodsverwensingen ook....
Zooo'n newbee af en toe ook nogquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:00 schreef Strolie75 het volgende:
1003 Gijsjes zijn er klaar mee. Forzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Struik![]()
serieus.....quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:00 schreef Strolie75 het volgende:
1003 Gijsjes zijn er klaar mee. Forzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Struik![]()
Noot ook lui noemen, omdat die zogenaamd niet het nieuwe topic opendequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus.....zoooo zeldzaam slecht
we zitten hier gewoon al pagina 4
bang nietquote:
Ben blij dat je hem gewijzigd heb en nog blijer dat ik niet gekeken hebquote:
zoooooooo slechtquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Noot ook lui noemen, omdat die zogenaamd niet het nieuwe topic opende
en nog het verkeerde nummer ookquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Noot ook lui noemen, omdat die zogenaamd niet het nieuwe topic opende
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben blij dat je hem gewijzigd heb en nog blijer dat ik niet gekeken heb
Had het er nog met Noot over zaterdag.... netjes en respect voor die studie... hoop werkquote:
tis zeker een hoop werk, maar voor zijn iig de vervelendste twee jaar achter de rug. Nu ga ik me meer focussen op mijn master en dus leukere vakkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Had het er nog met Noot over zaterdag.... netjes en respect voor die studie... hoop werk
Daarom doet hij er ook 3x zo lang over.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:11 schreef Chocobo het volgende:
Had het er nog met Noot over zaterdag.... netjes en respect voor die studie... hoop werk
Netjes Gijs!quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:14 schreef kepler het volgende:
tis zeker een hoop werk, maar voor zijn iig de vervelendste twee jaar achter de rug. Nu ga ik me meer focussen op mijn master en dus leukere vakken
ik ga richting de materialen kant, daar waar al het geld zitquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Netjes Gijs!Welke kant ga je nu eigenlijk op?
Ik moet donderdag en vrijdag weer in de schoolbanken. Cursus Business Intelligence Systems. Duur woord voor cijfertjes uit bestande systemen halen en op een josti-manier presenteren zodat het management het begrijpt.
Ik bedoel op papier presenteren, niet voor een groep staan met een powerpoint-presentatie.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef kepler het volgende:
presenterenbij ons wordt er helaas niet zo veel aandacht aan besteedt. Maar zou wel moeten, want het is echt belangrijk in het bedrijfsleven
quote:
Najaquote:
quote:Trucker spietst Smart
AMSTERDAM - Een Duitse vrachtwagen heeft zonder het te weten een Smart-autootje 3 kilometer op de autobahn bij Leverkussen met grote snelheid vooruitgeduwd. Pas nadat de politie de wegreus naar de kant dirigeerde, merkte de trucker zijn vreemde vrachtje op.
De 53-jarige Klaus Bürgermeister was eigenlijk verbaasd dat hij moest stoppen omdat hij zich aan de snelheid hield en de truck net geïnspecteerd was. Wel had hij het gevoel dat hij over een vreemde bobbel was gereden.
In plaats daarvan reed hij tegen de Smart aan die met zijn bumper in de grille van de vrachtwagen verstrikt raakte en stuurloos vooruit werd geduwd. De bestuurder van de mini-auto bevestigde dat hij 85 km per uur reed toen de truck hem raakte. Door het zonnedak kon hij de trucker zien, maar de trucker kennelijk niet hem.
De Duitse politie onderneemt geen actie tegen de trucker.
ow op papier. Daar krijgen we wel veel info over, in de vorm van verslagen maken enzo. Wat een kutwerk is dat. En cijfers interpreteren is best moeilijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik bedoel op papier presenteren, niet voor een groep staan met een powerpoint-presentatie. Maar dat is inderdaad best belangrijk in het bedrijfsleven, ik heb het de afgelopen jaren toch best vaak moeten doen.
Je moet je verplaatsen in het hoofd van een manager. Dus wat zou ik willen weten om een afdeling te kunnen besturen en om goed te kunnen rapporteren. Al is ons management meer bezig met nadenken over wiens kont ze moeten likken om hogerop te komen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:24 schreef kepler het volgende:
ow op papier. Daar krijgen we wel veel info over, in de vorm van verslagen maken enzo. Wat een kutwerk is dat. En cijfers interpreteren is best moeilijk
ik haat presenteren, geef ze liever een mooi filmpje
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je moet je verplaatsen in het hoofd van een manager. Dus wat zou ik willen weten om een afdeling te kunnen besturen en om goed te kunnen rapporteren. Al is ons management meer bezig met nadenken over wiens kont ze moeten likken om hogerop te komen.
management doet naar mijn idee nooit iets nuttigs. Althans niet in de bedrijven waar ik heb gewerkt, beetje de hele tijd bellen en praten. Klagen over dat de omzet terug loopt, maar dan wel heel duur gaan lunchenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je moet je verplaatsen in het hoofd van een manager. Dus wat zou ik willen weten om een afdeling te kunnen besturen en om goed te kunnen rapporteren. Al is ons management meer bezig met nadenken over wiens kont ze moeten likken om hogerop te komen.
Ik ga de management kant opquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:32 schreef kepler het volgende:
[..]
management doet naar mijn idee nooit iets nuttigs. Althans niet in de bedrijven waar ik heb gewerkt, beetje de hele tijd bellen en praten. Klagen over dat de omzet terug loopt, maar dan wel heel duur gaan lunchen![]()
Daar ben ik op teruggekomen toen ik zag hoe het bij UWV gaat. Echt geen zin om aan dat kontkruipen mee te doen.quote:
Gijsssssssssssssssssssssssssssssss...quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:38 schreef silver-surfer het volgende:
Mogu
11:00 wakker... stokbroodje in de oven... gaythee erbij
Dat is echt niet overal zoquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daar ben ik op teruggekomen toen ik zag hoe het bij UWV gaat. Echt geen zin om aan dat kontkruipen mee te doen.
Maar goed, onze manager zit al de hele week overspannen thuis.Zo gunt.
whahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is echt niet overal zoEr zijn ook hardwerkende managers, die veel voor hun personeel beteken. Net als dat er hardwerkende ambtenaren zijn.
Vast, ik ben ze alleen nog nooit tegengekomen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is echt niet overal zoEr zijn ook hardwerkende managers, die veel voor hun personeel beteken. Net als dat er hardwerkende ambtenaren zijn.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:38 schreef silver-surfer het volgende:
Mogu
11:00 wakker... stokbroodje in de oven... gaythee erbij
leuke bank iddquote:
Ik heb niet naar hun hoofd gekeken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Best lekkere chickies hoormaar ze hebben wel allemaal een ietwat vreemd hoofd
Dat gevoel heb ik bijna elke column op FOK! Eerst lees ik een stukje tekst dat het niveau van de middelbare school niet ontstijgt, zowel inhoudelijk als qua spelling, en vervolgens zie ik allemaal reacties als "goed manquote:
Maar dan met vijf mannen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:17 schreef Dope_Nexium het volgende:
mijn bank ziet er iets anders uit, maar er gebeuren de zelfde dingen op![]()
Ik ookquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis pas half 2Heb de hele dag nog voor me en heb er nu al genoeg van
ben afleveringen van die Orange County van Neet aan het bekijkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis pas half 2Heb de hele dag nog voor me en heb er nu al genoeg van
Bij die van mij ook?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:58 schreef chibibo het volgende:
Dat gevoel heb ik bijna elke column op FOK! Eerst lees ik een stukje tekst dat het niveau van de middelbare school niet ontstijgt, zowel inhoudelijk als qua spelling, en vervolgens zie ik allemaal reacties als "goed man" en "leuke column joh".
Ahhh Quinnyquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:16 schreef Quinny het volgende:
Eikel van en struik heeft mij in verwarring gebracht![]()
ik doe nog eens een keertje stoer.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:16 schreef Quinny het volgende:
Zal ik je eens even lekker pijpen Nootjequote:
zit je nou nog steeds thuis???quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:40 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zal ik je eens even lekker pijpen Nootje![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:57 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zie je binnenkort wel op Live.
Ik ga weer verder.
Ik heb al redelijk veel last. B en Struik helemaal denk ik.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:40 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zal ik je eens even lekker pijpen Nootje![]()
![]()
lulquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb al redelijk veel last. B en Struik helemaal denk ik.
STAP IN DAN!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ben je soms bang dat je een ban krijgt als je dat filmpje van Brown laat zienquote:
Nee... hij is nog niet klaar... ben een filmpje aan het maken met foto's ertussen enzo... dus het duurt nog heel evenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ben je soms bang dat je een ban krijgt als je dat filmpje van Brown laat zien![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee... hij is nog niet klaar... ben een filmpje aan het maken met foto's ertussen enzo... dus het duurt nog heel even
ooooohhh als dit net zo mooi wordt als je shops, heb ik niks te vrezenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee... hij is nog niet klaar... ben een filmpje aan het maken met foto's ertussen enzo... dus het duurt nog heel even
wat een steenquote:
We zullen zien...quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:01 schreef mr_Brown het volgende:
ooooohhh als dit net zo mooi wordt als je shops, heb ik niks te vrezen![]()
Ingraven tot aan zijn nek en dan stenigen!!quote:
hopelijk komt ie een keer in de bak bij celmaat bolle neger.. raap mn zeep op bitch..quote:
Waarschijnlijk heeft hij daar al ervaring mee opgedaan in het Anne Frank-plantsoen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:11 schreef Dope_Nexium het volgende:
hopelijk komt ie een keer in de bak bij celmaat bolle neger.. raap mn zeep op bitch..![]()
Wat een kneus, niet eens een volle fles gooienquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:53 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/524(...)uter_in_slaolie.html
Neeeequote:Op woensdag 11 mei 2005 16:53 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/524(...)uter_in_slaolie.html
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:16 schreef Quinny het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:14 schreef -Struikrover- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_spietst_Smart.html
Nee, Dixons , Intertoys en FRS langsgeweest. Ze hebben hem nog niet binnenquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:10 schreef Strolie75 het volgende:
Heb je hem al of niet?
quote:
Ik hoop, mijn orderstatus staat nog steeds op "niet betaald".quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:15 schreef Chocobo het volgende:
Ik denk dat ik hem net als Strol vrijdag krijg
Maar dit keer hebben de winkels hem ook echt nog niet... heb het land afgebeld, nergens binnen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:15 schreef Chocobo het volgende:
De meeste zaken verkopen hem echt pas vrijdag. Als je had gepreordered bij Dimplus had je morgen gegamed![]()
Ik denk dat ik hem net als Strol vrijdag krijg
Net zo stil als die van jou zekerquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Neeee...
Je kunt ook gewoon een stille ventilator kopen
quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar dit keer hebben de winkels hem ook echt nog niet... heb het land afgebeld, nergens binnen.
Heb nog heel even overwogen om het pakket te kopen bij Dixons.. xbox+het spel.
quote:
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:22 schreef Chocobo het volgende:
Uit frustratie heb je ook nergens meer zin in.
Nee niks meer inderdaad.... gewoon stil zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Uit frustratie heb je ook nergens meer zin in.
Geen games, geen films,... je krijgt het spel niet uit je hoofd (wat het ook is) Je leest de review uit frustratie nog maar eens !!quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zo herkenbaarVandaag vrije dag, maar helemaal niks gedaan! Alleen maar op de bank met de laptop lopen hangen.
Ja, ik had beter kunnen gaan werken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:25 schreef Chocobo het volgende:
Geen games, geen films,... je krijgt het spel niet uit je hoofd (wat het ook is) Je leest de review uit frustratie nog maar eens !!
Maar mijn Xbox live werkt welquote:
Wordt Live niet automatisch verlengd? Dan heb ik zo'n vermoeden dat die van mij het ook niet zal doen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:42 schreef Magneet het volgende:
wiens live werkt niet? Cho had jijw ere een nieuwe gehaald of niet je had hem toch laten verlopen?
jawel word ie wel maar cho had iets gezegd dat hij hem niet verlengd had meen ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wordt Live niet automatisch verlengd? Dan heb ik zo'n vermoeden dat die van mij het ook niet zal doen.
Live wordt via je CC wel gewoon verlengd hoor..quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wordt Live niet automatisch verlengd? Dan heb ik zo'n vermoeden dat die van mij het ook niet zal doen.
Wat heeft Cho er ineens mee te maken?quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:44 schreef Magneet het volgende:
[..]
jawel word ie wel maar cho had iets gezegd dat hij hem niet verlengd had meen ik
Die zinquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:42 schreef Magneet het volgende:
wiens live werkt niet? Cho had jijw ere een nieuwe gehaald of niet je had hem toch laten verlopen?
Nee, ik lees ook niks meer Gijs.. tis klaar nu.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen games, geen films,... je krijgt het spel niet uit je hoofd (wat het ook is) Je leest de review uit frustratie nog maar eens !!
Werken, Thuiskomen, stilzitten... aan je kindje denken en wachten op Forza..quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik lees ook niks meer Gijs.. tis klaar nu.
sucked héquote:
Tis klaar nuquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik lees ook niks meer Gijs.. tis klaar nu.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:42 schreef Magneet het volgende:
Oh,................ my,............. GODquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |