Nee, toch maar nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:41 schreef silver-surfer het volgende:
Ga je hem halen nootje?
zou gek zijn als dat niet zo isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:41 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Maak je niet druk.
Deze week ligt ie wel in de winkels.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik vind het een boutspel.
Nee?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:17 schreef kareltje_de_grote het volgende:
gelukkig hoef ik mij nergens voor te schamen.
na het zien van jouw fotoboek nietquote:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Zielig dusquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA
hoe kom je hier nou weer aan??
wat een prutser zeg....
zijn msn ook: kareltje is cool
oh ben jij hetquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
na het zien van jouw fotoboek niet
Rotstraal op joh kut kind!!quote:
nee, maar je kan ook wel gewoon oppleurenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maar moet ik Forza nu ineens leuk gaan vinden?
Tis onzin, dus ik zeg gewoon dat ik het een boutspel vind.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee, maar je kan ook wel gewoon oppleuren
Je moet gewoon opzouten zielig kut ventjequote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Tis onzin, dus ik zeg gewoon dat ik het een boutspel vind.
klaar.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Tis onzin, dus ik zeg gewoon dat ik het een boutspel vind.
klaar.
ga toch weg man met je stropdasquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
ohwjah, fuck ik had eerst een ONZ kloontje moeten aanmaken voordat ik hier zou posten.
dom vergeten.
Heb je een plaat voor je kopquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
ohwjah, fuck ik had eerst een ONZ kloontje moeten aanmaken voordat ik hier zou posten.
dom vergeten.
quote:
whoehaahaaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Karel, dude, daar is de deur. Ga nu maar gewoon
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Karel, dude, daar is de deur. Ga nu maar gewoon
[afbeelding]
Je komt ook lichtelijk geirriteerd overquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:16 schreef Bastard het volgende:
Nee?
Oh te moeilijk...
Ach stik ook allemaal moar... ben het wachten op Forza spuug en spuuuug zat oook.
Ja, dat gaye van de afgelopen weken is wel weer weg.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je komt ook lichtelijk geirriteerd over
Heb ook met mn collega's te makenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je komt ook lichtelijk geirriteerd over
Heerlijke ronde klootzak van mequote:
Beeeld is zooo brakquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:55 schreef Chocobo het volgende:
http://www.gamespot.com/x(...)dex.html?tag=mp_2to9
Video Review | Stream for free
quote:
Nee... eigenlijk niet nee.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:53 schreef silver-surfer het volgende:
Iemand geinteresseerd in de blote kont van Brown?
Gijs... ik denk dat dit een spel word waarbij ik gewoon mijn bek moet houden en het halen...quote:
Ik denk dat je het gewoon moet meemaken.. net als de rest, geen idee hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... ik denk dat dit een spel word waarbij ik gewoon mijn bek moet houden en het halen...
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijsje
Nieuwe Harry Potter teaser al gezien: http://www.apple.com/trailers/wb/harry_potter/thegobletoffire/
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat je het gewoon moet meemaken.. net als de rest, geen idee hebben.
Ja,.... vond je dat grappig joh kut paddestoel !quote:
Hoe doe je dat zo snel, Struik, van Strolie thuis naar Chocobo's huis?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:03 schreef Chocobo het volgende:
Ja,.... vond je dat grappig joh kut paddestoel !
Klootzak!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:09 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hoe doe je dat zo snel, Struik, van Strolie thuis naar Chocobo's huis?
Nee Gijs,... plaatjes importeren gaat niet nee, maar er zit wel degerlijk een editor in waar je prachtige shit mee kan doen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:20 schreef Bastard het volgende:
Ok... dus dat coole auto's maken is alleen weggelegd voor een omgebouwde xbox... voor de mensen die dachten dat forza vooral coole auto's bouwen was... ->denk nog maar es na.
Maakt niet uit.. terug naar een basis coole racer.
Geen idee.... denk een illegalequote:
Ik poep om dat soort mensen.quote:
Dan zullen ze moeten stilstaanquote:
Nu is het wel definitief een no go voor mijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:20 schreef Bastard het volgende:
Ok... dus dat coole auto's maken is alleen weggelegd voor een omgebouwde xbox... voor de mensen die dachten dat forza vooral coole auto's bouwen was... ->denk nog maar es na.
Maakt niet uit.. terug naar een basis coole racer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |