Volgens mij ¤1 per 200mbquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:05 schreef kletskop het volgende:
en hoeveel gaat je dat kosten? ik kan me 1 euro per 100 mb herinneren ofzo?
Ja dat krijg je als je je ma alles laat regelen en er vanuit gaat dat het wel goed komt...quote:
Daar kun je ze wel voor kopen ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:59 schreef DrXLTrouble het volgende:
Ze hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat jij (illegale) films gaat downloaden![]()
Als ik dat nou eerder had geweten had ik die films wel laten zitten jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:59 schreef DrXLTrouble het volgende:
Ze hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat jij vanaf nu nog (illegale) films gaat downloaden![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:11 schreef frenkck het volgende:
Tja neem dan XS4ALL, die hebben bij elk abbo GEEN datalimiet, ook GEEN fup. Je mag dus lekker onbeperkt downloaden zonder dat ze ooit gaan zeiken.
quote:Uit de FAQ van XS4ALL:
ADSL Start, Lite, Basic en Fast hebben geen datalimiet. Waarom ADSL Power dan wel?
ADSL power gaat niet via het KPN netwerk maar via het BB-ned netwerk. Ik denk dat de gedownloade MB's daar duurder zijn voor XS4ALL dan bij KPN ofzo.quote:
Met Chello Starter en Easy wel hoor, namelijk 500 en 1000MBquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:59 schreef switchboy het volgende:
rulled sinds een paar maanden GEEN data limietChello
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |