quote:
Deze is goedkoper:quote:
quote:DE EERSTE REACTIES
"Meindert (in 'Datst dû net mear bestiest') zoals je hem niet eerder hebt gehoord en veel vaker zou willen horen. Met kopstem, als een krolse kater, disobeat en jankende violen. En een onvergetelijk refrein. Een anthem." (3voor12 Webradio)
'Nederlandse poperedivisie' (Dagblad van het Noorden)
'Die absurde observaties en naar poëzie ruikende zinnen, die hij gortdroog en bloedserieus kan zingen. De hoge kwaliteit daarvan maakt dat de muzikaliteit van Talma en zijn band wel eens wordt vergeten. Orgel- en pianoklanken domineren het geluid, terwijl een spaarzaam ingezette cello ook direct een verrijking vormt. Gevoel voor melodie en een versnelling op het juiste moment heeft Talma ook altijd gehad. Niet te onderschatten dus, die muziek.' (Fok!)
'Ver boven het gemiddelde niveau' (Kindamuzik)
het regent hier om de haverklapquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:18 schreef golfer het volgende:
Zo, het gras van wat eens ons gazon moet worden is weer gemaaid.
kunnen we al langs komen met een balletje en een kalk-lijnen-trek-automaat ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:18 schreef golfer het volgende:
Zo, het gras van wat eens ons gazon moet worden is weer gemaaid.
Bloemendaalse kust: stralend zonnetje met af-en-toe een wolkje.quote:
Ik vind hem ook foei-lelijk en zal hem zeker niet bestellen.quote:
Moet jij juist geen reclame maken ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind hem ook foei-lelijk en zal hem zeker niet bestellen.
geen idee... Fok! doet weer raarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:33 schreef methodmich het volgende:
En weer dubbel, FOK is zeker gewoon van slag...
volgens mij ben jij de enige die dat regelmatig doet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:33 schreef methodmich het volgende:
En weer dubbel, FOK is zeker gewoon van slag...
Staat gelukkig niets in over in mijn 'contract'quote:
Hij doet het erom!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij ben jij de enige die dat regelmatig doet.
Hmm maar je loopt je bonus dan wel misquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat gelukkig niets in over in mijn 'contract'
Nee, maar ik druk op invoeren en dan komen de groene streepjes... Als die heel lang blijven hangen op 4 of 5, dan staat ie doorgaans stil. Als je dan weer invoeren doet, gaat ie meestal wel goed. Maar blijkbaar af en toe ook dubbel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb het idee dat MM ongeduldig is...
ACFU shirt?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:39 schreef Bjoro het volgende:
Kan er niemand een leuk Hools shirt ontwerpen ?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:41 schreef Vom het volgende:
ACFU shirt?
We worden gesponserd door Hools dus...
Wat is ACFU ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee gewoon een shirt met Hools en Fok erop ofzo.
dat ACFU vind ik prachtig (zie mijn icoontje !!)
Ah dat jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
AC Fok! United #17 Contractsverlengingen verdienen
Het altijd lastige AC Fok! United dus
Doe je avatar even normaalquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Hier al een hele dag droog
Ben benieuwd hoe dat in Vlissingen is, dus ga ik daar maar eensch kijken
Tot later
Hier is het steeds regen droog regen droog regen droogquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Tot later
Dat treftquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:07 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee wil ook wel in Bloemendaal wonen
Ja ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:24 schreef rubbereend het volgende:
k moet ook erg aan de nieuwe avatar van Sand wennen Noca
In Vlissingen is het ook droogquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Tot later
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:28 schreef Eilanden het volgende:
Zandmannetje heeft gewoon een berelelijke avatar .. punt. Geen discussie mogelijk
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:37 schreef Bjoro het volgende:
-----> F&F
foto's van eenden en schapen in Hools........
Daar staan ze ook zeikwievviequote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:37 schreef Bjoro het volgende:
-----> F&F
foto's van eenden en schapen in Hools........
250 euro bier en 25 euro pizza's?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:57 schreef JaWi het volgende:
Godenmiddag.
Voor 275 euro boodschappen gedaan.
toch niet in de supermarkt hoop ik voor je ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:57 schreef JaWi het volgende:
Godenmiddag.
Voor 275 euro boodschappen gedaan.
Wel in de supermarktquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
toch niet in de supermarkt hoop ik voor je ?
of doe jij de catering voor het concert van Froger, Joling en Gordon in de ArenA ?
Nou eendje zat er niet eens zo ver naastquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:02 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wel in de supermarkt.
11 kratten bier, 2 dozen wijn, 1 doos rosé en nog meer zooi.
Jonge jonge zegquote:
Spotje 'hand van god' van de buis
AMSTERDAM Telecombedrijf Versatel zendt
het televisiespotje met 'de hand van
god' voorlopig niet meer uit.Versatel
wacht op de uitspraak van de Reclame
Code Commissie.De ChristenUnie gaf de
commissie 1100 handtekeningen van
mensen die moeite hebben met de spot.
Versatel maakt in de spot reclame voor
supersnel internet met een exclusief
aanbod van beelden uit de eredivisie.De
'hand van god' tikt daarbij een schot
van Feyenoorder Castelen in het doel.
De 'hand van god' komt van Maradona,die
ooit een hands-doelpunt zo beschreef.De
uitspraak van de Reclame Code Commissie
komt binnen 2 weken en is niet bindend.
Las het. Kan me er niet echt in vinden. Maar goed, ik ben dan ook een ketterquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou eendje zat er niet eens zo ver naast
Wij zijn ook uitgenodigd neem ik aanquote:
en op de voorlaatste dag gaan ze een berg beklimmen die geen verharde weg heeftquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:17 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
De ronde van Italië is weer eens heerlijk chaotisch. Twee wielerhooligans op de weg die renners slaan en schoppen. En de koploper die van z'n fiets wordt gereden door de TV-motor.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:17 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
De ronde van Italië is weer eens heerlijk chaotisch. Twee wielerhooligans op de weg die renners slaan en schoppen. En de koploper die van z'n fiets wordt gereden door de TV-motor.
Heb je het zo verSCHrikkelijk druk?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:22 schreef SCH het volgende:
pft, ik kom nauwelijks nog aan fokken toe zeg - wat een boutleven.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:59 schreef tong80 het volgende:
Ik herken het SCH, ik loop me ook over de kop. Heb niet eens tijd om de sociale contacten bij te houden.
Goeie tip. Ben bang dat ik het niet redquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:24 schreef SCH het volgende:
Tong, vannacht ws. Hugo Walker aan het woord in Casa Luna over De Hand van God
Een bietje moei de laatste tijd.quote:
Neuk dan ook wat minder.quote:
Ja idd, kost me ook handen vol geld.quote:
Je kunt het altijd terug luisteren.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeie tip. Ben bang dat ik het niet red
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:12 schreef tong80 het volgende:
'Kutje wordt een beetje vochtig.
En dan als voorbeeld met een wortel in een meloen.
Geweldig voorlichtingsfilmpje
Nee man.quote:
MM gaat dus iets met z'n vriendin doenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:24 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat offline. Niks op TV... Ander vermaak zoeken dus.
Dat je iets al in een ander topic hebt geplaatst en het nog een keewrtje doet in een ander topic.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:55 schreef Suijk het volgende:
Tong, wat is crossposten?
Procureur ceneraal in België.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:03 schreef Eilanden het volgende:
Wat is een PC Tong?
Dat is mooiquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Hiep hoi, ik ben er nu definitief zaterdag bij in Spakenburg. Net even een plaats in de supportersbus geregeld.
Waarschijnlijk twee of drie bussen, verder komen er een heleboel met eigen vervoer. Ik schat dat er zo'n 700 supporters meegaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is mooi
Hoeveel mensen gaan er mee vanuit Rijssen, weet je dat?
Dat gaat dan een gezellige boel worden, zeker wanneer jullie de drie punten mee terug nemen naar het Oostenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk twee of drie bussen, verder komen er een heleboel met eigen vervoer. Ik schat dat er zo'n 700 supporters meegaan.
Waar was je in Almere? En waarom kwam je niet even langs?quote:
Ik was in de buurt van de Vomarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Waar was je in Almere? En waarom kwam je niet even langs?
Die zijn hier in overvloed te koop, moet geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:34 schreef superjoden het volgende:
Spakenburg, doe je wel je zwarte kousen aan Vaduz en Suijk
hele volksverhuizing wordt het of valt dat wel mee bij julliequote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die zijn hier in overvloed te koop, moet geen probleem zijn.
en waar was je al die tijd ???quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:23 schreef manny het volgende:
hoi, kom weer eens kijken.
Damn ... Noca put je wel uit als je om 10 voor 10 naar bed gaatquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:45 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee echt geen puf meer heeft..Trusten Hoolies!
kan je niet zonder drank ofzo?quote:
Dankjequote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:18 schreef Eilanden het volgende:
Bij gebrek aan bewijs schuift Eilanden Noca maar een biertje toe...
Waar ik was is best ver van het station vandaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:43 schreef Suijk het volgende:
Ciao bos!
De Vomar ken ik niet JM. Ik werk in de buurt van het centraal station.
Voor wie rende je nou weer weg?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:55 schreef Cart_man het volgende:
Godver de godver hoere kut kanker tyfus hardlopen.
Door mijn enkel gegaan...hoop dat het meevalt, gekneusd ofzo...
Ah, de nachtbrakers nemen het weer over.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:21 schreef DutchGooner het volgende:
We kruipen weer richting een fatsoenlijk tijdstip dus zal mijn gezicht maar eens laten zien
Is Berry van Aerle een held ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is de herhaling van Jiskefet het waard om er voor op te blijven?
DG binnen.. * just me eruitquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:21 schreef DutchGooner het volgende:
We kruipen weer richting een fatsoenlijk tijdstip dus zal mijn gezicht maar eens laten zien
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aah Dit was het nieuws doet het ook eindelijk op uitzendinggemist.nl
Die eerst dan maar eens kijken
Was het niet leuk?quote:
zoiets jah,meestal tot een uur of 2quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:22 schreef Mindlight het volgende:
Ik ben een hele tijd niet meer online geweest 's-nachts, maar dat zijn de vaste users nu? Jullie tweeën?
'smiddagsquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:25 schreef popolon het volgende:
Avond.
mietjequote:Op woensdag 11 mei 2005 02:23 schreef rubbereend het volgende:
nou dan ga k zelf ook maar slapen
grijpt spidey bij de schouders voor een polonaisequote:Op woensdag 11 mei 2005 02:22 schreef Spideyman het volgende:
snachts na tweeen
dan gaat het dak hier naar beneeen
lalalalalalalalalalallalaallalalaaaaaaaaaaaaaaaalalalaaa
jeeeeeeeeeeeeeeeeuujjjj rubber komt tot leven!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
grijpt spidey bij de schouders voor een polonaise
*BOEMPATSKNAL*quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:32 schreef rubbereend het volgende:
Spidey die is zat ole ole Spidey die is zat ole ole Spidey die is zat Spidey die is zat, spidey die is zat ole ole
helaas dit jaat niet voor Theo Lucius kunnen zingen
quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:37 schreef Spideyman het volgende:
[..]
*BOEMPATSKNAL*
Theeeeoooooo Theeeeeeooooooo
Rubber, ook al heb ik een glassje te veel op, jij ook bedankt voor dit geweldige seizoen op het forum! echt een verrijkiing voor de PSV supporter op Fok!
en nu moet ik maar gaan slapen voordat ik te pussy klink, trustuh
Dude, ik kon me echt even niet alle PSVsupporters voor de geest halen! Terwijl jij een van de grootste posters bent! Ben er wel meer vergeten, maar khoop dat ik het zo goed kan maken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]aardig wat op maar niet te veel, mn fles is nu trouwens helemaal leeg dus k ga ook
enje was me helemaal vergeten in je originele bedankpost in t PSV topic..... k moest even huilen
*Water pakt voor bij de whisky*quote:
Lekker lang ritje dusquote:Op woensdag 11 mei 2005 07:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Kwart voor acht op de trein, 10.16 in Rotterdam. T wordt een dagje treinen.
koffie, goed plan. maar eerst maar eens een verfrissend stukje fietsen.quote:
Zo'n digitaal biertje komt altijd snel aanquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:03 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
* lionheaad stuurt pils via luchtpost naar popolon
Ik weet wel zeker van niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:08 schreef Suijk het volgende:
Popo, ga eens slapen. Je vrouw wacht op je!
Doe's rustig, even radio 1 luisteren.quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:10 schreef Suijk het volgende:
Dan is het goed. Goedenacht dan!
Verkeerd klikje zie ik nuquote:
Alohaquote:
Ik heb niets tegen op Amerika, alleen op zijn regering.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:06 schreef popolon het volgende:
Ik ook.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen op Amerika, alleen op zijn regering.
Wie wilt er dan ook naar Amsterdam??quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:16 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen
Zo
KUT NS.. VUILE ****** EN ******** EN VOORAL *********
Ik moet overstappen in Amersfoort... kom in binnen rijden... zie ik op dat moment de trein naar Amsterdam net wegrijden.. en ipv ff 2 min te wachten... neeeee dat gaat er bij die eikels niet in!!! dus ik mocht lekker 30 min kou leiden op Amersfoort.. ooo wat haat ik dit...
Niemand...quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:22 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Wie wilt er dan ook naar Amsterdam??
quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:22 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Wie wilt er dan ook naar Amsterdam??
zwaait naar call-girlquote:
Zeg dat dan....quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Niemand...
ik stap dan ook uit in Hilversum....
is dat niet zo danquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:06 schreef popolon het volgende:
Waarom begrijpen mensen niet dat het hier ook leuk kan zijn, niet iedereen dik, slecht en een klootzak is?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |