Waarom niet? Ik lig wel 's een middagdut op de bank te doen met twee honden die heerlijk tegen me aan zijn gekropenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:58 schreef Syrena het volgende:
(Ik moet me dus echt inhouden om niet lekker met 'm op de bank te kruipen)
Smekjequote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:18 schreef Spindizzy het volgende:
Het is gewoon Smekkie in een Beaglevelletje
En dat is iequote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:18 schreef Spindizzy het volgende:
Het is gewoon Smekkie in een Beaglevelletje
Dan moet Syrena wel opschietenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:16 schreef Spindizzy het volgende:
Is nog plek zat in die mand voor nog een hondje
ik denk het wel, ze lagen kapot op de grond dus ik denk dat ze ze het nest hebben uitgegooid, en ze hebben de resten van 1 ei in het waterbakje gemieterd ... stomme beestenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:04 schreef Spindizzy het volgende:
Hoe zijn die kapot gegaan? Kanarietjes zelf gedaan?
Nee, daar zoeken we een nieuw huisje voorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:10 schreef Spindizzy het volgende:
Wat ga je met die andere twee doen als ze uitkomen? Zelf houden?
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:43 schreef Tinkerbell het volgende:
Ooh Bommel wordt ook al zo groot! Mijn hemel, wat gaat dat allemaal snel joh!
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:04 schreef Tinkerbell het volgende:
Springen Lotje en Tardis ineens uit het raam, op de eerste verdieping, een vogel achterna.
Fijn voor Piperquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:50 schreef Tinkerbell het volgende:
Pipers koorts is minder, de mijne hoger
Ze heeft al wel weer wat praatjes en ze heeft gegeten.
Ik zie dat het weer tegen het weekend wat beter wordt, ik hoop van wel, dat maakt de wandeling een stuk leukerder natuurlijk
En ook nog nu het weer beter gaat worden...quote:
3 dagen per week in een klein ziekenhuis in Utrecht.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:24 schreef Spindizzy het volgende:
En ook nog nu het weer beter gaat worden...
Wat voor werk doe je eigenlijk? Hoeft niet te zeggen hoor als je niet wilt
Arme Smek en arme jij ook. Ze doen het erom die beesten, ik zweer het je. Vallen, springen en weer opstaan!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:48 schreef Spindizzy het volgende:
Nee, mijn bijna 4 jarige nichtje Brechtje.
Smekje is net van de trap gevallen![]()
Ik was in de keuken eten voor hem aan het maken (onze keuken is in het onderhuis) en hij zal wel iets te enthousiast over de eerste tree hebben staan leunen ofzo... Ik goorde hem elke tree raken
Geloof dat hij niks heeft, heb in alle poten en ribben lopen voelen en porren maar hij reageerde nergens op met pijn of schrik.
Nee... Hij is wel een beetje geschrokken geloof ik. Ik hou hem goed in de gaten in ieder geval. Hij ligt nu op schoot uit te buiken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:50 schreef Tinkerbell het volgende:
Hij is ook niet duizelig, dat je de indruk hebt?
Hij heeft wel direct zijn eten opgegeten?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:52 schreef Spindizzy het volgende:
Nee... Hij is wel een beetje geschrokken geloof ik. Ik hou hem goed in de gaten in ieder geval. Hij ligt nu op schoot uit te buiken.
Meneer viel van trap. Staat op. Loopt een stukje en duikt met zijn kop in de kattenvoerbak. Harrie stond erbij en keer ernaarquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:55 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Hij heeft wel direct zijn eten opgegeten?![]()
Jong en flexibel, dat is ie!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:57 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Meneer viel van trap. Staat op. Loopt een stukje en duikt met zijn kop in de kattenvoerbak. Harrie stond erbij en keer ernaarDaarna heeft hij nog een bak vlees weg staan knagen
Ik heb ontzettend! veel zin in de meet
Ja hij heet echt Tacoquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:22 schreef Beaker het volgende:
Heet hij echt Taco of is het een bijnaam?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:44 schreef Tinkerbell het volgende:
Weet je wat ik zou doen? Ik zou de da nog even bellen en vragen wat ie nou gezegd heeft. Ja klinkt stom, maar dan weet je het in elk geval.
Wat een leuke naamquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:20 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ja hij heet echt Taco![]()
Huidschilfers? Nee, weet ik niks van.
Goh, daar had ik niet aan gedachtquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:21 schreef Beaker het volgende:
Gelukkig hebben we de honden als herkenning
Ik ben 31, Taak is 35.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:55 schreef Beaker het volgende:
Van welke leeftijd zijn jullie eigenlijk allemaal? Vind het wel spannend hoorheb nog nooit aan zo'n meet mee gedaan
Owh!! Daar pas ik dan wel tussen met mijn 25 jaarquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:59 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik ben 31, Taak is 35.
Heb al aardig wat meetings achter de rug en ze zijn altijd een succes geweest
Je was om half 7 al in KLU aan het postenquote:Op donderdag 12 mei 2005 06:41 schreef Bluezz het volgende:
Kán ik een kwartiertje langer blijven liggen... gaat Xena gewoon 3 kwartier eerder voor wekker spelen
Heb ergens gelezen dat het een teken van dominantie is. Aan de onderkant van zijn poten zitten zijn zweetklieren en door ermee over de grond te schrapen laat hij nog een extra geurtje achter voor de honden die na hem komen. Jouw Bassie is gewoon een dikke vette patserquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:14 schreef Beaker het volgende:
Ik heb nog even een vraag over gedragAls Joop een plas heeft gedaan staat ze daarna als te graven. Waarom doet ze dat? Ze doet het niet altijd........
echt wel..windy een zusjequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:12 schreef Spindizzy het volgende:
Ja! Goed idee!
Ayla, is een slimme meidquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:18 schreef Tinkerbell het volgende:
Gevonden Spin, ik zat in een andere mailbox te loeren![]()
Net met Ayla gelopen, kwamen d'r 2 jack russelvriendjes weer aan.
Dat gaat zo:
Ayla: blijf van mijn stok af
Ayla: blijf van mijn kont af
Ayla: oh nee, dan krijg je op je donder
Ayla: zo die zijn weg
Ayla: oh toch niet, meespelen dan maar, als ze maar van mijn stok en kont afblijven
Nou het is zeker hier vandaan 1,5 uur rijden waarschijnlijk niet heel veel moeitequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:20 schreef Tinkerbell het volgende:
Hoeveel moeite gaat dat kosten om W mee te krijgen, denk je, Jolene?
Voor het eerst. Miss D en ik hebben elkaar wel al twee keer ontmoet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:22 schreef Beaker het volgende:
Hebben jullie F & F'ers al eerder gemeet of gaan jullie elkaar nu pas voor het eerst zien?
quote:
Ja he! Hij is helemaal superkjoet als hij gaat liggen en zo onder zich in vouwt en dan zo'n beetje om zich heen gaat zitten kijkenquote:
Volgens mij is hij niet alleen stiekem een schat hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:28 schreef Tinkerbell het volgende:
Persoonlijk vind ik het niet zo erg, maar havoc vind een week toch ongeveer net leuk en langer niet.
Ik denk uit bezorgdheid voor mij, want tis best een schat stiekem en hij wil toch dat ik mezelf wat ontzie.
Een reis gewonnen hee![]()
Ik vind wel dat moeders "subtiel" gestuurd mag wordenquote:
Mijn ouders gaan al jaren naar Engeland dus de honden kunnen zo wie zo niet meequote:Op donderdag 12 mei 2005 22:27 schreef miss_sly het volgende:
Waar Misu naar een pension gaat, maakt me niets uit, en wat het kost ook niet, als hij maar ergens goed en prettig kan logeren. Dat vind ik het allerbelangrijkste. Ik snap dat nooit, dat mensen wel weet ik veel hoeveel geld uit kunnen geven aan hun eigen vakantie, maar dat de huisdieren er niet zo toe doen
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:41 schreef Spindizzy het volgende:
Wat een stoere hond
De Keniaanse politie heeft de vermoedelijke moeder aangehouden van een pasgeboren baby die vorige week door een zwerfhond werd gered. De vrouw werd gearresteerd in de arme wijk van de hoofdstad Nairobi waar ook het kind werd aangetroffen in een nest samen met de jongen van de zwerfhond. Bewoners van de wijk hadden de politie getipt over de vrouw die zei zwanger te zijn geweest, maar twee weken geleden een miskraam te hebben gehad.
Het verhaal over de zwerfhond en het kind in Kenia is al de hele wereld overgegaan. Naar verluidt vond de teef het kind in een plastic tas in een bos bij Nairobi, droeg zij het over een drukke weg, passeerde een hek met prikkeldraad en legde het bij haar pups, waar het door omwonenden werd aangetroffen. De artsen in het ziekenhuis waar het kind momenteel wordt verzorgd, gaven het meisje de naam Engel. De teef die haar redde, werd Mkombozi oftewel Redder gedoopt.
[afbeelding]
We gaan of voor Hannah, kijken zij is 2,5 maand.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:42 schreef Spindizzy het volgende:
Inderdaad Bluezz! Heb hem gelijk ook daar even gepost
Jolene! Spannend!Welke wordt het?
Ik vind, net als Spin, dat je haar best kan 'sturen'. Ik weet niet of het te bespreken is met je schoonmoeder? Dat stukje dat je de hond wel opnemen in je huis, maar dat het wel bij de anderen moet passen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:39 schreef kissa het volgende:
Vinden jullie dat ik recht heb op inspraak?
Ik zou graag willen dat ze een Saartje-typje kiest......
![]()
Leuk cadeauquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:59 schreef moussy het volgende:
ff snel hoor, ik kan het hier wel zeggen, René krijgt Gijs voor haar verjaardag
Gefeliciteerd dan meidquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:14 schreef moussy het volgende:
haha tink jaen ja
Tis nog vroeg en jij nog grieperig en duidelijkw as het niet, maar ik wilde het al graag aan iemand vertellen
![]()
Gelukkig, is altijd prettig als je ze op ziet knappen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:14 schreef Tinkerbell het volgende:
Ja prachtig beestje
Piper is trouwens redelijk ok, ze doet het goed op de antibiotica.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:12 schreef Spindizzy het volgende:
Voor de verandering heb ik eens een Harriefoto
[afbeelding]
Vrienden voor het levenquote:
Gatsie Tink,quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:06 schreef Tinkerbell het volgende:
Eind van de middag toch met Piep weer naar de DA. Gaat toch niet helemaal goed en de DA wil haar toch graag zien. Die vind dit hele gedoe met zo'n jonge kat maar zozo
In Limburg nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:24 schreef Beaker het volgende:
Nog een keer een stukje wandelenhet is mooi weer
Ik wil twee hondjes!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:27 schreef Spindizzy het volgende:
Hier hebben ze het altijd veel te druk met elkaars kluiffie afpakken ipv ze op te kluiven
Alleen van Piper heb ik er al 1200quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:14 schreef Spindizzy het volgende:
Dat is de 750ste foto van de honden die ik heb gemaakt![]()
Jaaaaaaaaa!quote:
Omdat we dit dan als grote reis willen doen, zal het waarschijnlijk begin september worden. Dan hadden we eigenlijk naar China gewild, maar dit is zeker zo leukquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:34 schreef jolene het volgende:
Miss_Sly, wanneer ga je naar Amerika??
Ik doe helemaal geen belofte over mijn tijd van arriveren, want als ik een dik uur moet rijden naar een plek waar ik nog nooit ben geweest, is het zeker wel een beetje mogelijk dat ik te laat komquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:18 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa!
Ik weet wel dat ik zei dat ik er om kwart voor 1 zou zijn maar kijk niet raar op als het later wordt want mijn hele schoonfamilie heeft last van chronische telaatkomeritis![]()
Tink, alles goed met Piper hoop ik?
Leuk!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:21 schreef miss_sly het volgende:
Het is nog steeds mogelijk dat T morgen wel mee komt
Ik ben geboren met zwart krulhaar, dat was uitgevallen na zes weken, in plaats daarvan kreeg ik steil bruin haar en nu is het roodbruin met pijpekrullenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:35 schreef Spindizzy het volgende:
Ben je ook zo blond Kissa? En kom je volgende keer ook naar een meet?
Leukquote:
Groot gelijk! Dat kleine ding alleen in dat grote huisis ook niks. Ben altijd bang dat ze op snoeren gaan knagen enzo...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:04 schreef moussy het volgende:
Ik ben net geknakt voor een piepend gijsje en slaap dus op de bank vannacht!
Echt waar?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:20 schreef moussy het volgende:
en ze hebben een week lang met moeder in de keuken opgesloten gezeten, omdat ze op vakantie waren... hoorde ik vanmiddag![]()
Hier waren ze drie dagen oudquote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:48 schreef miss_dynastie het volgende:
En de babyfoto's van Sjon en Har.... wat waren ze toen klein![]()
![]()
![]()
![]()
Als het bij spin net zo mooi is als hier, zit dat wel goed voor zequote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:12 schreef jolene het volgende:
Ik duim voor mooi weerop jullie meet.
Succes ermeequote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:02 schreef kissa het volgende:
" Smekmobiel "![]()
We zullen zien! Daan en Saar zijn hyper, in opperbeste stemming want Saar is loops, voor de eerste keer![]()
Een hoop wind maar niet koud. Af en toe een voorzichtig zonnetje.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:45 schreef Tinkerbell het volgende:
Spin, wat voor weer is het daar?
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:14 schreef miss_sly het volgende:
Volgens de voorspellingen gaat het misschien in Zuid-Limburg regenen, maar daar moeten wij geen last van hebben
Uhm... ik had een slag om de arm gehouden. En daar ga ik gebruik van makenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:38 schreef thecrook het volgende:
Miss_D, jij zou toch ook komen?
Ik wist wel dat je een slag om de arm had gehouden, maar i khad zo gehoopt dat je zou komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Uhm... ik had een slag om de arm gehouden. En daar ga ik gebruik van maken
Ik zie het ff niet zitten om zover te reizen. En ook als ik met Tink mee zou reizen zou ik -naast het autoritje- een uur in de trein zitten en een half uur naar het station lopen. Dat is me nu gewoon iets té
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:45 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb geloof ik ook alles nu. Mijn God, ik heb twee tassen vol met zooi bij meIk lijk wel een kersverse moeder die voor het eerst een uurtje weggaat met de baby
Jup en mag je retetrots op zijn. Wat had die het naar zijn zin zegquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:44 schreef Spindizzy het volgende:
Das mijn Casper die daar zo mooi en blij loopt te zijn
Loop nog steeds een beetje te stuiteren omdat hij zo heeft lopen genietenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |