Gefeliciteerd dan meidquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:14 schreef moussy het volgende:
haha tink jaen ja
Tis nog vroeg en jij nog grieperig en duidelijkw as het niet, maar ik wilde het al graag aan iemand vertellen
![]()
Gelukkig, is altijd prettig als je ze op ziet knappen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:14 schreef Tinkerbell het volgende:
Ja prachtig beestje
Piper is trouwens redelijk ok, ze doet het goed op de antibiotica.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:12 schreef Spindizzy het volgende:
Voor de verandering heb ik eens een Harriefoto
[afbeelding]
Vrienden voor het levenquote:
Gatsie Tink,quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:06 schreef Tinkerbell het volgende:
Eind van de middag toch met Piep weer naar de DA. Gaat toch niet helemaal goed en de DA wil haar toch graag zien. Die vind dit hele gedoe met zo'n jonge kat maar zozo
In Limburg nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:24 schreef Beaker het volgende:
Nog een keer een stukje wandelenhet is mooi weer
Ik wil twee hondjes!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:27 schreef Spindizzy het volgende:
Hier hebben ze het altijd veel te druk met elkaars kluiffie afpakken ipv ze op te kluiven
Alleen van Piper heb ik er al 1200quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:14 schreef Spindizzy het volgende:
Dat is de 750ste foto van de honden die ik heb gemaakt![]()
Jaaaaaaaaa!quote:
Omdat we dit dan als grote reis willen doen, zal het waarschijnlijk begin september worden. Dan hadden we eigenlijk naar China gewild, maar dit is zeker zo leukquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:34 schreef jolene het volgende:
Miss_Sly, wanneer ga je naar Amerika??
Ik doe helemaal geen belofte over mijn tijd van arriveren, want als ik een dik uur moet rijden naar een plek waar ik nog nooit ben geweest, is het zeker wel een beetje mogelijk dat ik te laat komquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:18 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa!
Ik weet wel dat ik zei dat ik er om kwart voor 1 zou zijn maar kijk niet raar op als het later wordt want mijn hele schoonfamilie heeft last van chronische telaatkomeritis![]()
Tink, alles goed met Piper hoop ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |