Succes ermeequote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:02 schreef kissa het volgende:
" Smekmobiel "![]()
We zullen zien! Daan en Saar zijn hyper, in opperbeste stemming want Saar is loops, voor de eerste keer![]()
Een hoop wind maar niet koud. Af en toe een voorzichtig zonnetje.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:45 schreef Tinkerbell het volgende:
Spin, wat voor weer is het daar?
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:14 schreef miss_sly het volgende:
Volgens de voorspellingen gaat het misschien in Zuid-Limburg regenen, maar daar moeten wij geen last van hebben
Uhm... ik had een slag om de arm gehouden. En daar ga ik gebruik van makenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:38 schreef thecrook het volgende:
Miss_D, jij zou toch ook komen?
Ik wist wel dat je een slag om de arm had gehouden, maar i khad zo gehoopt dat je zou komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Uhm... ik had een slag om de arm gehouden. En daar ga ik gebruik van maken
Ik zie het ff niet zitten om zover te reizen. En ook als ik met Tink mee zou reizen zou ik -naast het autoritje- een uur in de trein zitten en een half uur naar het station lopen. Dat is me nu gewoon iets té
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:45 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb geloof ik ook alles nu. Mijn God, ik heb twee tassen vol met zooi bij meIk lijk wel een kersverse moeder die voor het eerst een uurtje weggaat met de baby
Jup en mag je retetrots op zijn. Wat had die het naar zijn zin zegquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:44 schreef Spindizzy het volgende:
Das mijn Casper die daar zo mooi en blij loopt te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |