Arme Smek en arme jij ook. Ze doen het erom die beesten, ik zweer het je. Vallen, springen en weer opstaan!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:48 schreef Spindizzy het volgende:
Nee, mijn bijna 4 jarige nichtje Brechtje.
Smekje is net van de trap gevallen![]()
Ik was in de keuken eten voor hem aan het maken (onze keuken is in het onderhuis) en hij zal wel iets te enthousiast over de eerste tree hebben staan leunen ofzo... Ik goorde hem elke tree raken
Geloof dat hij niks heeft, heb in alle poten en ribben lopen voelen en porren maar hij reageerde nergens op met pijn of schrik.
Nee... Hij is wel een beetje geschrokken geloof ik. Ik hou hem goed in de gaten in ieder geval. Hij ligt nu op schoot uit te buiken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:50 schreef Tinkerbell het volgende:
Hij is ook niet duizelig, dat je de indruk hebt?
Hij heeft wel direct zijn eten opgegeten?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:52 schreef Spindizzy het volgende:
Nee... Hij is wel een beetje geschrokken geloof ik. Ik hou hem goed in de gaten in ieder geval. Hij ligt nu op schoot uit te buiken.
Meneer viel van trap. Staat op. Loopt een stukje en duikt met zijn kop in de kattenvoerbak. Harrie stond erbij en keer ernaarquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:55 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Hij heeft wel direct zijn eten opgegeten?![]()
Jong en flexibel, dat is ie!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:57 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Meneer viel van trap. Staat op. Loopt een stukje en duikt met zijn kop in de kattenvoerbak. Harrie stond erbij en keer ernaarDaarna heeft hij nog een bak vlees weg staan knagen
Ik heb ontzettend! veel zin in de meet
Ja hij heet echt Tacoquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:22 schreef Beaker het volgende:
Heet hij echt Taco of is het een bijnaam?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:44 schreef Tinkerbell het volgende:
Weet je wat ik zou doen? Ik zou de da nog even bellen en vragen wat ie nou gezegd heeft. Ja klinkt stom, maar dan weet je het in elk geval.
Wat een leuke naamquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:20 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ja hij heet echt Taco![]()
Huidschilfers? Nee, weet ik niks van.
Goh, daar had ik niet aan gedachtquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:21 schreef Beaker het volgende:
Gelukkig hebben we de honden als herkenning
Ik ben 31, Taak is 35.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:55 schreef Beaker het volgende:
Van welke leeftijd zijn jullie eigenlijk allemaal? Vind het wel spannend hoorheb nog nooit aan zo'n meet mee gedaan
Owh!! Daar pas ik dan wel tussen met mijn 25 jaarquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:59 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik ben 31, Taak is 35.
Heb al aardig wat meetings achter de rug en ze zijn altijd een succes geweest
Je was om half 7 al in KLU aan het postenquote:Op donderdag 12 mei 2005 06:41 schreef Bluezz het volgende:
Kán ik een kwartiertje langer blijven liggen... gaat Xena gewoon 3 kwartier eerder voor wekker spelen
Heb ergens gelezen dat het een teken van dominantie is. Aan de onderkant van zijn poten zitten zijn zweetklieren en door ermee over de grond te schrapen laat hij nog een extra geurtje achter voor de honden die na hem komen. Jouw Bassie is gewoon een dikke vette patserquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:14 schreef Beaker het volgende:
Ik heb nog even een vraag over gedragAls Joop een plas heeft gedaan staat ze daarna als te graven. Waarom doet ze dat? Ze doet het niet altijd........
echt wel..windy een zusjequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:12 schreef Spindizzy het volgende:
Ja! Goed idee!
Ayla, is een slimme meidquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:18 schreef Tinkerbell het volgende:
Gevonden Spin, ik zat in een andere mailbox te loeren![]()
Net met Ayla gelopen, kwamen d'r 2 jack russelvriendjes weer aan.
Dat gaat zo:
Ayla: blijf van mijn stok af
Ayla: blijf van mijn kont af
Ayla: oh nee, dan krijg je op je donder
Ayla: zo die zijn weg
Ayla: oh toch niet, meespelen dan maar, als ze maar van mijn stok en kont afblijven
Nou het is zeker hier vandaan 1,5 uur rijden waarschijnlijk niet heel veel moeitequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:20 schreef Tinkerbell het volgende:
Hoeveel moeite gaat dat kosten om W mee te krijgen, denk je, Jolene?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |