Vreemd dat hij dan voor stemt. Volgens mij kan hij geen ja meer knikkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:40 schreef Harry_Sack het volgende:
Volgens mij bedoelt hij de macht om ja te knikken. Daar is ie vast op gepromoveerd
Spanje is lange tijd een islamitisch land geweest en idd de mediterrane overeenkomst.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:44 schreef Harry_Sack het volgende:
Het lijkt trouwens of Marokkanen en Spanjaarden het een stuk beter kunnen vinden met elkaar dan Marokkanen en Nederlanders qua levenshouding. Het zal wel mediterraans heten ofzo.
wat je al binnen hebt, dat hoef je niet meer af te staan he?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vreemd dat hij dan voor stemt. Volgens mij kan hij geen ja meer knikken
Maar door al die aangevraagde referenda door burgers dan moet hij toch ja kunnen knikkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:47 schreef Harry_Sack het volgende:
wat je al binnen hebt, dat hoef je niet meer af te staan he?
Ik denk trouwens dat ie eerder ja knikkers nodig heeft...
Daar heb je die slijmbal trouwens
Een pennestreek is voldoende als je in zulke kringen verkeertquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar door al die aangevraagde referenda door burgers dan moet hij toch ja kunnen knikken
Kijk maar eens naar de supporters van Real Madridquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:44 schreef Harry_Sack het volgende:
Het lijkt trouwens of Marokkanen en Spanjaarden het een stuk beter kunnen vinden met elkaar dan Marokkanen en Nederlanders qua levenshouding. Het zal wel mediterraans heten ofzo.
ik was laatst op een congres waar hij sprak en in het echt is hij nog lelijker dan op TV. Hij had wel een goed verhaal toen overigens.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:36 schreef MrX1982 het volgende:
Docters van Leeuwen![]()
Jezus wat is die vent toch lelijk
Denk het ook ja, ik zit hier verdomme een beetje rechts te wezen en meneer gaat in de oppositiequote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ben je plotseling gek geworden?
Hij wel maar ik nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:51 schreef Harry_Sack het volgende:
Een pennestreek is voldoende als je in zulke kringen verkeert
Ja, hij is de belichaming vh karakter van de Wijkerslooth.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:53 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
ik was laatst op een congres waar hij sprak en in het echt is hij nog lelijker dan op TV. Hij had wel een goed verhaal toen overigens.
Kok doet het toch echt prima. Kijk die glimlach! Dat geef wel aan dat hij alles onder controle heeft!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ben je plotseling gek geworden?
Metgod, Met Kok, whatever *plopquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:54 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Kok doet het toch echt prima. Kijk die glimlach! Dat geef wel aan dat hij alles onder controle heeft!
Nog lelijker? pfff dat het mogelijk isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:53 schreef Kaalhei het volgende:
ik was laatst op een congres waar hij sprak en in het echt is hij nog lelijker dan op TV. Hij had wel een goed verhaal toen overigens.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:51 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar de supporters van Real Madrid
[afbeelding]
Stond vandaag nog een stuk over in het AD.
Dan had hij toch een holmaat kunnen zoeken?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:04 schreef Harry_Sack het volgende:
stoere quote van Eddy Murphey in 48 Hours
"I've been in prison for three years. My dick gets hard if the wind blows"
ai, groen, paars, rood, beken kleur!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:08 schreef gorgg het volgende:
Olé. Morgen waarsch. regeringscrisis in België.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |