quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:51 schreef Sidekick het volgende:
Van een plek die jij nooit zal vinden.
Ja, leuk, een Drugshond #2.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:29 schreef MrX1982 het volgende:
Of Sidekick ziet dingen die wij niet zien![]()
Screenshots aub![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Is dat net zoiets als "the X marks the spot"?
Ja mijnheer de G-Spot-Foob.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Uitleg is niet nodig hoor; en plaatjes al HELEMAAL niet.
Ja, maar nadat ik die Wlan Gateway heb uitgezet heb ik daar geen last meer van gehad. Dat kan natuurlijk toeval zijn, maar daar is weinig kans op.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:05 schreef MrX1982 het volgende:
Zeg, als iemand anders gebruik maakt van mijn account.
Ben je wel de echte Finder_elf_towns?
Je kunt ook bijna niemand meer echt vertrouwen op Internetquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ja, maar nadat ik die Wlan Gateway heb uitgezet heb ik daar geen last meer van gehad. Dat kan natuurlijk toeval zijn, maar daar is weinig kans op.
note to self: uitzoeken hoe dat werkt met die cookies
Met het stelen van een cookie hoef je het wachtwoord vh slachtoffer niet eens te weten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar je kunt toch niet onder iemand anders zijn/haar account fokken als je niet die persoon bent? Zo ja zou ik dat weleens willen doen![]()
@mods: is dit soort info strafbaar door verbanning?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Met het stelen van een cookie hoef je het wachtwoord vh slachtoffer niet eens te weten.Voorwaarde is wel dat de cookie niet gekoppeld moet zijn aan het IPnummer, maar als je een proxy weet te installeren op de computer van het slachtoffer, is dat ook geen probleem meer.
Dat weet toch zo'n beetje iedereen hier al?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
@mods: is dit soort info strafbaar door verbanning?
Aha klinkt eenvoudigquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Met het stelen van een cookie hoef je het wachtwoord vh slachtoffer niet eens te weten.Voorwaarde is wel dat de cookie niet gekoppeld moet zijn aan het IPnummer, maar als je een proxy weet te installeren op de computer van het slachtoffer, is dat ook geen probleem meer.
Sterker nog, als ik sidekickjes IP nummer van IRC pluk en hij tevens poort 139 van zijn windows firewall config open heeft staan zit ik binnen 30 minuten op het crewforum. In theorie. Ik zal het uiteraard nooit in mijn hoofd halen aangezien dat gegarandeerd een ban voor het leven zal opleveren.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Aha klinkt eenvoudig![]()
Maar aan de andere kant wat is er de lol van om onder iemand anders zijn account te posten. Tenzij het natuurlijk een crew account is
Dat het in theorie zo makkelijk isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Sterker nog, als ik sidekickjes IP nummer van IRC pluk en hij tevens poort 139 van zijn windows installatie open heeft staan zit ik binnen 30 minuten op het crewforum. In theorie. Ik zal het uiteraard nooit in mijn hoofd halen aangezien dat gegarandeerd een ban voor het leven zal opleveren.
Ik eet gewoon van twee walletjes: als user en als mod.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:46 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben een voorbeelduser
Maar ik wil geen mod worden. Veel teveel verantwoordelijkheid en de beste stuurlui staan aan wal.
Ik blijf op de wal staan
Dan ben je gewoon een sletje. Lek dan ook wat meerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:49 schreef Sidekick het volgende:
Ik eet gewoon van twee walletjes: als user en als mod.
Dat zal het zijn ja. Hij wordt straks gewikt en gewogen bij Nova...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:21 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm Wim Kok heeft toch een nieuw boek. Dat zal wel wat promotie nodig hebben
Daar gaan noten gekraakt wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:24 schreef Harry_Sack het volgende:
Dat zal het zijn ja. Hij wordt straks gewikt en gewogen bij Nova...
ja, die sexploitant moet ons alvast voorverwarmen he?quote:
Dat is wel nodig. Eerdaags de noten van Kok zijn gekraakt ben je wel ff verder.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:26 schreef Harry_Sack het volgende:
ja, die sexploitant moet ons alvast voorverwarmen he?
waarom moet dat nou weer iemand zijn die zich de zachte cheeee eigen heeft gemaakt, klote brabo's altijd![]()
was het papaul-seizoen niet al afgelopen danquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is wel nodig. Eerdaags de noten van Kok zijn gekraakt ben je wel ff verder.
PaPaul zal er wel bij inschieten straks of is dat niet meer vanwege te hoge kijkcijfers
HAHAHA, ik vind 'm gaaf. Wat een etterbakje is het he?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:30 schreef MrX1982 het volgende:
Ooooh Jeroen Paauw. Die is vet kritisch en rebels
Hmm dat zou ook kunnen maar volgens mij waren de kijkcijfers ook niet heel hoog. Maar dat is logisch.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:29 schreef Harry_Sack het volgende:
was het papaul-seizoen niet al afgelopen dan![]()
Mwoa, waarschijnlijk is dit interessanter dan Kok straks. Die vrouw zeikt wel door over vrouwenleed zeg..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm dat zou ook kunnen maar volgens mij waren de kijkcijfers ook niet heel hoog. Maar dat is logisch.
Paul de Leeuw is heel vervelend geworden de laatste tijd
Maar ik heb Nova alvast aangezet. Kan dit hoerengezeik weg
Jeroen Paauw is beter dan die levende fossielen Witteman en Polak.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:31 schreef Harry_Sack het volgende:
HAHAHA, ik vind 'm gaaf. Wat een etterbakje is het he?
Het zijn echte macho's. Die willen een zwakke vrouw.quote:Dat mens wil gaan onderzoeken waarom hoerenlopers het liefst van die tere onderdrukte vrouwtjes willen neuken in plaats van zelfverzekerde Nederlandse vrouwen.. ze zullen wel ziek zijn ofzo
Ik heb Kok al lang niet op tv gezien.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:34 schreef Harry_Sack het volgende:
Mwoa, waarschijnlijk is dit interessanter dan Kok straks. Die vrouw zeikt wel door over vrouwenleed zeg..
Hij stemt wel SP hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Jeroen Paauw is beter dan die levende fossielen Witteman en Polak.
vreselijk.. volgens mij botst hij ook regelmatig tegen een lantaarnpaal. En waarom staat ie op de bloemenmarktquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:36 schreef MrX1982 het volgende:
Docters van Leeuwen![]()
Jezus wat is die vent toch lelijk
Ach hij zal wel idealen hebben. Als hij straks groot en verstandig is komt die wijsheid vanzelf welquote:
Hoezo, heeft hij het Fok t-shirt aan?quote:
Ik vraag me idd ook af of hij uberhaupt iets ziet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:37 schreef Harry_Sack het volgende:
vreselijk.. volgens mij botst hij ook regelmatig tegen een lantaarnpaal. En waarom staat ie op de bloemenmarkt![]()
Hij liegt ook nog eens trouwens..
LOLquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:37 schreef Sidekick het volgende:
Hoezo, heeft hij het Fok t-shirt aan?
Volgens mij bedoelt hij de macht om ja te knikken. Daar is ie vast op gepromoveerdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vraag me idd ook af of hij uberhaupt iets ziet.
Waar zijn z'n ogen
Typisch politiek verhaaltje natuurlijk. De burgers kunnen zelf een referendum aanvragen als ze het ergens niet mee eens zijn
Ik dien elke week een verzoek in mocht de grondwet er komen
Wat is het nut van het parlement eigenlijk nog? Burgers hebben immers de "macht" volgens Docters van Leeuwen
Dag heurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |