quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:51 schreef Sidekick het volgende:
Van een plek die jij nooit zal vinden.
Ja, leuk, een Drugshond #2.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:29 schreef MrX1982 het volgende:
Of Sidekick ziet dingen die wij niet zien![]()
Screenshots aub![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Is dat net zoiets als "the X marks the spot"?
Ja mijnheer de G-Spot-Foob.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Uitleg is niet nodig hoor; en plaatjes al HELEMAAL niet.
Ja, maar nadat ik die Wlan Gateway heb uitgezet heb ik daar geen last meer van gehad. Dat kan natuurlijk toeval zijn, maar daar is weinig kans op.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:05 schreef MrX1982 het volgende:
Zeg, als iemand anders gebruik maakt van mijn account.
Ben je wel de echte Finder_elf_towns?
Je kunt ook bijna niemand meer echt vertrouwen op Internetquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ja, maar nadat ik die Wlan Gateway heb uitgezet heb ik daar geen last meer van gehad. Dat kan natuurlijk toeval zijn, maar daar is weinig kans op.
note to self: uitzoeken hoe dat werkt met die cookies
Met het stelen van een cookie hoef je het wachtwoord vh slachtoffer niet eens te weten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar je kunt toch niet onder iemand anders zijn/haar account fokken als je niet die persoon bent? Zo ja zou ik dat weleens willen doen![]()
@mods: is dit soort info strafbaar door verbanning?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Met het stelen van een cookie hoef je het wachtwoord vh slachtoffer niet eens te weten.Voorwaarde is wel dat de cookie niet gekoppeld moet zijn aan het IPnummer, maar als je een proxy weet te installeren op de computer van het slachtoffer, is dat ook geen probleem meer.
Dat weet toch zo'n beetje iedereen hier al?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
@mods: is dit soort info strafbaar door verbanning?
Aha klinkt eenvoudigquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Met het stelen van een cookie hoef je het wachtwoord vh slachtoffer niet eens te weten.Voorwaarde is wel dat de cookie niet gekoppeld moet zijn aan het IPnummer, maar als je een proxy weet te installeren op de computer van het slachtoffer, is dat ook geen probleem meer.
Sterker nog, als ik sidekickjes IP nummer van IRC pluk en hij tevens poort 139 van zijn windows firewall config open heeft staan zit ik binnen 30 minuten op het crewforum. In theorie. Ik zal het uiteraard nooit in mijn hoofd halen aangezien dat gegarandeerd een ban voor het leven zal opleveren.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Aha klinkt eenvoudig![]()
Maar aan de andere kant wat is er de lol van om onder iemand anders zijn account te posten. Tenzij het natuurlijk een crew account is
Dat het in theorie zo makkelijk isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Sterker nog, als ik sidekickjes IP nummer van IRC pluk en hij tevens poort 139 van zijn windows installatie open heeft staan zit ik binnen 30 minuten op het crewforum. In theorie. Ik zal het uiteraard nooit in mijn hoofd halen aangezien dat gegarandeerd een ban voor het leven zal opleveren.
Ik eet gewoon van twee walletjes: als user en als mod.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:46 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben een voorbeelduser
Maar ik wil geen mod worden. Veel teveel verantwoordelijkheid en de beste stuurlui staan aan wal.
Ik blijf op de wal staan
Dan ben je gewoon een sletje. Lek dan ook wat meerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:49 schreef Sidekick het volgende:
Ik eet gewoon van twee walletjes: als user en als mod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |