Je bedoelt Vlaams!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nopez... we horen bij Belgie....(Nederlands talig wel te verstaan).
http://www.ad.nl/artikele(...)r/1115356793399.htmlquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bron ?!?....daar ben ik wel benieuwd naar.
ff een zakdoekje zoeken voor deze kwijlende mongool.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:00 schreef Harry_Sack het volgende:
G-g--g-g-g-gg-g-ggg--g-gg-gg-g-g-g-gg-gg--g-gg-gg-gg-g-g-g-gg-gg--gg-gg--g-gg--gg-gg-g-g-gg-gg-gg-g-g
Geen ch-ch-hhchhh
Ché ging serieus te ver.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:11 schreef Monidique het volgende:
Ché-unit!
het is Ach en Godquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ff een zakdoekje zoeken voor deze kwijlende mongool.
Alsjeblieft hier zijn je trommelstokjes
[afbeelding]
Ja precies, ga een wat nuttigs doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:56 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb ook eens mijn studieresultaten in Excel gezet. Even zien of ik dat nog heb...
Maar dat is ook biologie.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:54 schreef Monidique het volgende:
De eerste periode van de vierde klas had ik zeven onvoldoendes en voor biologie kreeg ik niet eens een cijfer.
Volgens mji had ik dezelfde cijfers voor frans, duits en economie.quote:
Voor duits gaat dat ook voor mij op, helaas.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:06 schreef sizzler het volgende:
[..]
Volgens mji had ik dezelfde cijfers voor frans, duits en economie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |