Heldquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja.
Bijna alles is leuker dan informatica en geschiedenis zeker. Ik weet alleen niet of ik nog vlijtig genoeg ben om weer een nieuwe studie te beginnen bovendien heb ik nog niet de juiste papieren om naar de uni te gaanquote:Het is allicht leuker dan Informatica, maar dan moet je wel iets vlijtiger zijn dan ik. Voor mij wordt het nu pas leuk.
...die veel te veel macht hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, dit zijn handtekeningen van levende mensen.
Evenzovele doodvonnissen? I'm anispeptic.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
...die veel te veel macht hebben.
Om tegen te zijn? Waarom dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Matig, maar geen handtekening waard.
Ik ben RQ.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Evenzovele doodvonnissen? I'm anispeptic.
Dat vind ik nu ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:27 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom is die spot eigenlijk Godslasterlijk? Alleen maar omdat ze de hand van God laten zien?
Ik vind het een stomme reclame maar om nou aanstoot aan die reclame te nemen gaat me ook wat ver.
Die 1100 Gristenen willen ons uitleggen dat dat eigenlijk helemaal niet kanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:27 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom is die spot eigenlijk Godslasterlijk? Alleen maar omdat ze de hand van God laten zien?
Ik vind het een stomme reclame maar om nou aanstoot aan die reclame te nemen gaat me ook wat ver.
Ik zie een handtekeningen actie onstaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat vind ik nu ook.
Ze moeten niet zo vroom en rigide zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:29 schreef RichardQuest het volgende:
Die 1100 Gristenen willen ons uitleggen dat dat eigenlijk helemaal niet kan
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij bent dood. Mag ik je handtekening?
Djooin de clab.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:19 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb een aantal jaren geleden de verkeerde afslag genomen
Daar mag de hand van de priester ook wel wat minder vaak in actie komen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze moeten niet zo vroom en rigide zijn.
Geloof hoeft helemaal niet zo vroom te zijn. Kijk maar naar katholieken
Dat zijn natuurlijk excessenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Daar mag de hand van de priester ook wel wat minder vaak in actie komen. [afbeelding].
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:27 schreef MrX1982 het volgende:
Ik mag je nu al.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:27 schreef MrX1982 het volgende:
Komt omdat we in dezelfde business zittenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik mag je nu al.
The Godfather.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Op het woord "gristenmaffia".
Ze zal het wel uitgelokt hebben.quote:Militairen bedreigen Kamerlid Karimi in Iran
DEN HAAG - Het GroenLinks-Tweede-Kamerlid Farah Karimi is maandag op de luchthaven van de Iraanse hoofdstad Teheran, naar eigen zeggen ,,bedreigd en geïntimideerd'' door Iraanse militairen. Ze werd ondervraagd en bedreigd over haar contacten met Iraanse mensenrechtenactivisten.
Don't forget Poland!quote:
Tja, als iemand uit Iran hierheen komt met het idee een Iraanse satelliet op Nederland te richten dan zou ik ook vragen stellen.quote:
Sizzler, is dat niet ... nihilistisch cultuurrelativisme?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:17 schreef sizzler het volgende:
[..]
Tja, als iemand uit Iran hierheen komt met het idee een Iraanse satelliet op Nederland te richten dan zou ik ook vragen stellen.
Mijn ouders weten ook niet \zo 1-2-3 waar ze zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:33 schreef RichardQuest het volgende:
Misschien hield je moeder ze tot die tijd bij....en daarna jij?
Dat lijkt me gezien de verschillen in cultuur en opvattingen evident.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:17 schreef sizzler het volgende:
[..]
Tja, als iemand uit Iran hierheen komt met het idee een Iraanse satelliet op Nederland te richten dan zou ik ook vragen stellen.
Mij niet. Nederland = Islam.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat lijkt me gezien de verschillen in cultuur en opvattingen evident.
Nopez... we horen bij Belgie....(Nederlands talig wel te verstaan).quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:53 schreef chairman.fx het volgende:
Behalve Eindhoven, Eindhoven is een speciale enclave van Frankrijk.
Bron ?!?....daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:57 schreef RichardQuest het volgende:
Kom maar hierheen dan ...
Ik hoorde laatst dat Eindhoven de tweede onveiligste stad van Nederland is....dan leven we in een veilig land
Zodadelijk een G op je ogen....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:57 schreef Harry_Sack het volgende:
komt door die rot G
G-g--g-g-g-gg-g-ggg--g-gg-gg-g-g-g-gg-gg--g-gg-gg-gg-g-g-g-gg-gg--gg-gg--g-gg--gg-gg-g-g-gg-gg-gg-g-gquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |