The Godfather.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Op het woord "gristenmaffia".
Ze zal het wel uitgelokt hebben.quote:Militairen bedreigen Kamerlid Karimi in Iran
DEN HAAG - Het GroenLinks-Tweede-Kamerlid Farah Karimi is maandag op de luchthaven van de Iraanse hoofdstad Teheran, naar eigen zeggen ,,bedreigd en geïntimideerd'' door Iraanse militairen. Ze werd ondervraagd en bedreigd over haar contacten met Iraanse mensenrechtenactivisten.
Don't forget Poland!quote:
Tja, als iemand uit Iran hierheen komt met het idee een Iraanse satelliet op Nederland te richten dan zou ik ook vragen stellen.quote:
Sizzler, is dat niet ... nihilistisch cultuurrelativisme?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:17 schreef sizzler het volgende:
[..]
Tja, als iemand uit Iran hierheen komt met het idee een Iraanse satelliet op Nederland te richten dan zou ik ook vragen stellen.
Mijn ouders weten ook niet \zo 1-2-3 waar ze zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:33 schreef RichardQuest het volgende:
Misschien hield je moeder ze tot die tijd bij....en daarna jij?
Dat lijkt me gezien de verschillen in cultuur en opvattingen evident.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:17 schreef sizzler het volgende:
[..]
Tja, als iemand uit Iran hierheen komt met het idee een Iraanse satelliet op Nederland te richten dan zou ik ook vragen stellen.
Mij niet. Nederland = Islam.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat lijkt me gezien de verschillen in cultuur en opvattingen evident.
Nopez... we horen bij Belgie....(Nederlands talig wel te verstaan).quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:53 schreef chairman.fx het volgende:
Behalve Eindhoven, Eindhoven is een speciale enclave van Frankrijk.
Bron ?!?....daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:57 schreef RichardQuest het volgende:
Kom maar hierheen dan ...
Ik hoorde laatst dat Eindhoven de tweede onveiligste stad van Nederland is....dan leven we in een veilig land
Zodadelijk een G op je ogen....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:57 schreef Harry_Sack het volgende:
komt door die rot G
G-g--g-g-g-gg-g-ggg--g-gg-gg-g-g-g-gg-gg--g-gg-gg-gg-g-g-g-gg-gg--gg-gg--g-gg--gg-gg-g-g-gg-gg-gg-g-gquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |