Kijk, straks weer winst voor de de Winter met de verkiezingen. De fascistoïde Franse invloeden worden weldra gebroken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:08 schreef gorgg het volgende:
Olé. Morgen waarsch. regeringscrisis in België.![]()
quote:Vrouw mogelijk jarenlang dood in woning
Uitgegeven: 10 mei 2005 22:56
AMSTERDAM - De politie van Amsterdam heeft in een woning in de Dusartstraat in de Pijp onlangs het lichaam gevonden van een vrouw die mogelijk enkele jaren dood in haar huis heeft gelegen. Het lichaam verkeerde in verregaande staat van ontbinding, aldus een woordvoerder dinsdag. De politie trof het stoffelijk overschot aan na de dood van een 89-jarige man in dezelfde woning.
Een bekende van deze man sloeg anderhalve week geleden alarm bij de politie toen hij de deur niet meer open deed. Toen agenten arriveerden, was het volgens de politie "één grote puinhoop". Door het hele huis, op alle etages, lag een anderhalf meter hoge laag van vuilnis, troep en rommel. Ook vlogen er vogels rond.
Tussen de rommel lag het lichaam van de man, die volgens de politie hoogstwaarschijnlijk een natuurlijke dood is gestorven. De Amsterdammer leefde als een kluizenaar en had weinig contact met buurtbewoners. Onderzoek wees uit dat er op hetzelfde adres mogelijk ook nog een vrouw, afkomstig uit Oost-Europa, zou moeten wonen.
Na de inzet van speurhonden vonden agenten een paar dagen later tussen de troep het lichaam van een hoogbejaarde vrouw. De identiteit is nog niet bekend, maar de politie gaat er vanuit dat de man met haar een relatie had. "Hij heeft misschien geen afstand van haar kunnen nemen toen ze doodging." Dinsdag is de woning na dagenlang opruimen leeg opgeleverd.
Het pastte binnen de setting, hij was uit de gevangenis gehaald en hij mocht naar buiten van Nick Nolte om dingen voor 'm op te lossen. Hij wilde wel a piece of the action zeg maar..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:09 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Dan had hij toch een holmaat kunnen zoeken?
Dat is op zich niet zo erg. Ouderen die niet voor zichzelf kunnen zorgen zouden eigenlijk in een verpleeghuis moeten zitten. Zo niet, dan krijg je ditquote:
Splitsing van kiesdistrict Brussel-Halle-Vilvoorde.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kijk, straks weer winst voor de de Winter met de verkiezingen. De fascistoïde Franse invloeden worden weldra gebroken.
Waar gaat de crisis eigenlijk over?
hadden ze maar niet MSN op afwezig moeten zettenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo erg. Ouderen die niet voor zichzelf kunnen zorgen zouden eigenlijk in een verpleeghuis moeten zitten. Zo niet, dan krijg je dit
Individualisme kent zijn grenzen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dat is op zich niet zo erg. Ouderen die niet voor zichzelf kunnen zorgen zouden eigenlijk in een verpleeghuis moeten zitten. Zo niet, dan krijg je dit
Die arrogante Walloniërs ook altijdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:18 schreef gorgg het volgende:
Splitsing van kiesdistrict Brussel-Halle-Vilvoorde.
Alle Vlaamse partijen zijn voor, zowat alle Waalse partijen zijn tegen.
Het staat in het Vlaams regeerakkoord, maar de federale regering kan geen oplossing vinden.
Als het tot een stemming hierover komt in de bevoegde kamercommissie (dat zou morgen kunnen gebeuren) is er bijna sowieso een regeringscrisis. (Vlaamse partijen hebben meerderheid, en zullen allen voor stemmen, Waalse partijen zullen blokkeren met automatisch een crisis tot gevolg)
Maar mss. komt het zover niet.
Vanavond heeft Verhofstadt aangekondigd morgen een korte verklaring af te leggen in het parlement. Daarvoor gaat hij nog langs bij de koning. Mja..
Waar slaat deze onzin opmerking op? Leuk hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:18 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hadden ze maar niet MSN op afwezig moeten zetten![]()
Van wikipedia:quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:18 schreef gorgg het volgende:
[..]
Splitsing van kiesdistrict Brussel-Halle-Vilvoorde.
Alle Vlaamse partijen zijn voor, zowat alle Waalse partijen zijn tegen.
Het staat in het Vlaams regeerakkoord, maar de federale regering kan geen oplossing vinden.
Als het tot een stemming hierover komt in de bevoegde kamercommissie (dat zou morgen kunnen gebeuren) is er bijna sowieso een regeringscrisis. (Vlaamse partijen hebben meerderheid, en zullen allen voor stemmen, Waalse partijen zullen blokkeren met automatisch een crisis tot gevolg)
Maar mss. komt het zover niet.
Vanavond heeft Verhofstadt aangekondigd morgen een korte verklaring af te leggen in het parlement. Daarvoor gaat hij nog langs bij de koning. Mja..
De Franstalige politici willen dus handelen in strijd met de grondwet begrijp ik?quote:Al meer dan veertig jaar wordt in dit arrondissement gekozen voor Kamer, Senaat, en later ook voor het Europees Parlement. Door de tweetaligheid van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest kan in het gehele arrondissement ook gekozen worden voor Waalse partijen.
Sinds het opdelen van België in taalgebieden is deze regeling echter in strijd met de grondwet. Want, Halle-Vilvoorde behoort integraal tot het eentalig Nederlands taalgebied en zou daardoor eigenlijk niet aangehecht mogen worden bij het tweetalige Brussel. Hierdoor genieten de Franstalige inwoners uit Halle-Vilvoorde immers een de facto extraterritoriaal kiesrecht.
Jouw opmerking slaat nog meer als een lul op een trommel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Waar slaat deze onzin opmerking op? Leuk hoor.
Denk eens even na wat je hier schrijft manquote:Dat is op zich niet zo erg. Ouderen die niet voor zichzelf kunnen zorgen zouden eigenlijk in een verpleeghuis moeten zitten. Zo niet, dan krijg je dit
Mijn opmerking sloeg op vetgedrukte. Lezen dus s.v.p. Ik zeg dus nergens dat het de eigen schuld zou zijn van die ouderen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:24 schreef Harry_Sack het volgende:
Denk eens even na wat je hier schrijft man![]()
Dus als je individualisering goed vind, sluit je meteen elke vorm van universele verzorging uit? Moeten dat ook bijvoorbeeld ziekenhuizen worden gesloten ten gunste van de individualisering? Wat versta jij onder individualisering dan? Volgens mij hebben we andere definities van het begrip individualisering.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:29 schreef MrX1982 het volgende:
Aan de ene kant zeg je dat individualisme niet erg is maar als ze niet voor zichzelf kunnen zorgen zouden ze in een verpleeghuis moeten worden geplaatst.
Ik bedoel te zeggen dat door te ver doorgeslagen individualisering we niet meer geven om onze medemens en alleen maar denken ikke,ikke,ikkequote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dus als je individualisering goed vind, sluit je meteen elke vorm van universele verzorging uit? Moeten dat ook bijvoorbeeld ziekenhuizen worden gesloten ten gunste van de individualisering? Wat versta jij onder individualisering dan? Volgens mij hebben we andere definities van het begrip individualisering.
quote:Kaalhei je moet je muil houden klote puber met je grafkop de ops en admins doen toch niks dus kan ik je ook wel uitschelden in dit topic Walgelijk figuur Doe ons allemaal een plezier en pleegzelf moord zijn we van je af parasiet
quote:Ik zal je een digitale vuistslag voor je grafkop geven En ik ben je schat niet interpunctie hmmmm iets doet me vermoeden dat jij daar niet op kan komen woordenboek ??
..en dan stiekem toch tegen de holocaust zijn hequote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:54 schreef Kaalhei het volgende:
Laat ik de avond en de dag afsluiten met twee briljantjes:
[..]
[..]
[afbeelding]
Jullie houden allemaal van mij.....![]()
![]()
Toedels en welterusten.![]()
Ze FP?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:54 schreef Kaalhei het volgende:
Je maakt vrienden ja hier op Fokquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:54 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
Jullie houden allemaal van mij.....![]()
![]()
Toedels en welterusten.![]()
Leuk...quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nee, dit niveau is nu ook op het forum te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |