Check.quote:
quote:
quote:
Ik ook... zit nog ff te twijfelen....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nu 30 miljoen om wat te doen, ik zie nog wel even.
En dat was ik dus vergeten te doenquote:Op zondag 22 mei 2005 20:18 schreef JPM01 het volgende:
548 gelukkig dat ik toyota heb gedumt voor een mercedes motor![]()
Volgens mij hebben wij hetzelfde teamquote:Op zondag 22 mei 2005 22:17 schreef PyTh het volgende:
476, jammer dat Trulli nog zo ver terugzakte na de toch wel geweldige inhaalmanouvre![]()
ja en daar betaal je nu de tot voorquote:
Wie heb jij verder nog in je team?quote:Op zondag 22 mei 2005 20:18 schreef JPM01 het volgende:
548 gelukkig dat ik toyota heb gedumt voor een mercedes motor![]()
ik heb alles van mclaren alleen ik heb truli nogquote:
Beetje aan de veilige kant hoor, door eerst McLaren te kopen en dan pas Montoya.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:03 schreef JPM01 het volgende:
ik heb alles van mclaren alleen ik heb truli nog
montoya kan ik nog niet betalen![]()
Nee, zeker niet slecht.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:04 schreef SloMo het volgende:
Raikoning ( slechte grap van dhr Mol), dhr Ralf S., McLaren, Mercedes en Michelin. Ondanks dat Ralf zijn wagen in de prak had gereden scoorde hij toch nog als 6e rijder algemeen, volgens mij. Niet slecht dus.
Toen kon je hem al niet meer wisselen hoor, er was wel al iets anders met hem aan de hand, halve seconde straftijd ofzo.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:55 schreef SloMo het volgende:
Flink gekokt met Ralf Schumacher. Ik hield hem ondanks de wetenschap van zijn crash in mijn team.....pfjew![]()
![]()
Sorry, dat bedoelde ik.....Ralf kreeg straftijd. Ondanks dat heb ik hem in mijn team gehouden. En toen kwam daar nog eens die crah bovenop... In die volgordequote:Op maandag 23 mei 2005 22:14 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Toen kon je hem al niet meer wisselen hoor, er was wel al iets anders met hem aan de hand, halve seconde straftijd ofzo.
Gefeliciteerd trouwens
nee hoor montoya was op dat moment niet van de partij..., ik had geen keusquote:Op maandag 23 mei 2005 22:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Beetje aan de veilige kant hoor, door eerst McLaren te kopen en dan pas Montoya.
Ah, een wakkere geest.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:08 schreef AMD64 het volgende:
Hoe gaat dit nu met de f1manager. Nu zijn er duidelijk minder punten te verdienen omdat de 2e kwali is geschapt.
Heel hard: 'GVD WAAR ZIJN JULLIE NOU IN GODSNAAM MEE BEZIG?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:11 schreef AMD64 het volgende:
Maarja, er zijn wel minder punten te verdienen.
Dat helpt nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Heel hard: 'GVD WAAR ZIJN JULLIE NOU IN GODSNAAM MEE BEZIG?![]()
' roepen helpt misschien.
We zijn nog aan het kijken wat we gaan doen. We strepen iig niet zomaar een kwalificatie weg.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:08 schreef AMD64 het volgende:
Hoe gaat dit nu met de f1manager. Nu is er duidelijk minder punten te verdienen omdat de 2e kwali is geschapt.
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:12 schreef Light het volgende:
[..]
We zijn nog aan het kijken wat we gaan doen. We strepen iig niet zomaar een kwalificatie weg.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:12 schreef Light het volgende:
[..]
We zijn nog aan het kijken wat we gaan doen. We strepen iig niet zomaar een kwalificatie weg.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:59 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben tweede geworden bij de Grand Prix van Monaco
Dat gaat de goede kant op
Ahaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Trulli/Raikkonen
Mercedes
Mercedes
Michelin
Ik had voor de grand prix van Monaco ook nog een Toyota motor maar die had ik gewisseld voor Mercedes. Ultieme wisselquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:03 schreef AMD64 het volgende:
Aha
Ik had Alonso/Trulli
Toyota
Toyota
Michelin
En nu natuurlijk veel aangepast
Ik ga voorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn team nu:
Trulli/Raikkonen
Renault
Toyota
Michelin
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Trulli/Raikkonen
McLaren Mercedes
Mercedes
Michelin
quote:
Dan blijf ik jou iig voor.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:02 schreef MrX1982 het volgende:
Trulli/Raikkonen
McLaren Mercedes
Mercedes
Michelin
Wat denk je op basis van mijn vorige post?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:09 schreef AMD64 het volgende:
Hey Arcee. Wat is uw team?
Ow. Nu zie ik het pasquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat denk je op basis van mijn vorige post?
dat heb ik niet gezegtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Jij zou Alonso nemen ipv Raikkonen![]()
Hopelijk hebben we voor de komende Grand Prix een ander team. Kan ik je eindelijk verslaan
Ik ook. We hebben toch niet toevallig hetzelfde team?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:25 schreef Arcee het volgende:
207 uit de Quali.
En je hebt nog steeds hetzelfde team als JPM01. Maar positief blijven. Misschien doet Trulli het wel veel beter in de race.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:28 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zat nog te twijfelen om Heidfeld te nemen ipv Trulli maar helemaal vergeten mijn team aan te passen![]()
Ik heb nu 207 punten ipv 218
Ja weer hetzelfde team als JPM01quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:31 schreef ElmarO het volgende:
En je hebt nog steeds hetzelfde team als JPM01. Maar positief blijven. Misschien doet Trulli het wel veel beter in de race.
Inderdaad. Probeer voor volgnede week McLaren engine aan te schaffenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
207.McLaren the way to go, zo ongeveer.
Ik wil voor meer spreiding in mijn team. Met Toyota chassis en Trulli vind ik dat ik teveel Toyota heb.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:07 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Inderdaad. Probeer voor volgnede week McLaren engine aan te schaffenOf Heidfield
Klopt. En als Toyota helemaal kapot gaat. Dan hang je !quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:48 schreef Light het volgende:
[..]
Ik wil voor meer spreiding in mijn team. Met Toyota chassis en Trulli vind ik dat ik teveel Toyota heb.
Ik heb geen Toyota motor, dat scheelt alweerquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:49 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Klopt. En als Toyota helemaal kapot gaat. Dan hang je !
Ik heb nog wel een toyota motorquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:51 schreef Light het volgende:
[..]
Ik heb geen Toyota motor, dat scheelt alweerEn na deze race waarschijnlijk ook geen Toyota chassis meer
Danku welquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:55 schreef Light het volgende:
[..]
Voorbeschouwing om 13:00, race om 14:00
En Indy 500 om 18:30 op RTL 5
juistquote:Op zondag 29 mei 2005 16:20 schreef ElmarO het volgende:
396
Tenminste als ik deze site mag geloven.
http://5gtt.com/f1/punten.php
Yep, die was in eerste instantie niet meegekomen.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maakt ook niet veel uit. Komt neem ik aan door de bandenwissel van Massa?
quote:Op zondag 29 mei 2005 18:08 schreef Shreever het volgende:
ik wil niet eens weten hoeveel punten ik heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus je hebt het nog vrij behoorlijk gedaan.
Helaas niet. Ze staat met deze score 43 punten op je voor.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:11 schreef MrX1982 het volgende:
Hopen dat ik nog boven Shreever sta in de subleague
edit: niet dus![]()
![]()
Jij doet het goed.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:08 schreef Shreever het volgende:
ik wil niet eens weten hoeveel punten ik heb
Ja, want die heeft hetzelfde team als MrX1982.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:22 schreef Shreever het volgende:
Wat ik me nou afvraag is: zou ik JPM01 nu weer ingehaalt hebben?![]()
Cool.. kan ik hem jennen.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ja, want die heeft hetzelfde team als MrX1982.
Go Shreever, Go Shreeverquote:Op zondag 29 mei 2005 18:22 schreef Shreever het volgende:
In je subleague bedoel je neem ik aan?quote:
Ook. Maar ook in de overallquote:Op zondag 29 mei 2005 18:39 schreef Shreever het volgende:
[..]
In je subleague bedoel je neem ik aan?
Hoe krijg je 't uit je bek?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:41 schreef AMD64 het volgende:
Monty
Zit dat geld er nog niet bij dan?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:41 schreef AMD64 het volgende:
Ik heb zojuist Raikkonen ontslagen uit mijn team en heidfield gekozen
Heb nu 17.000.000 voor nieuwe aankopen. Dus even wachten op mijn andere geld, en dan Alonso of Monty
Idd. Maar ik was zo debiel om hem te wisselen voor Raikkonen. Maarja die heb ik nu eruit getyfd voor Heidfield.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:50 schreef Shreever het volgende:
[..]
Zit dat geld er nog niet bij dan?![]()
Edit: Waarom zou je Monty kopen? Alonso brengt veel meer punten binnen hoor
http://sport.fok.nl/f1/profiel/userteams/59896/7quote:Op zondag 29 mei 2005 22:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben de url weer eens kwijtgeraakt.![]()
Wil iemand het voor mij uitrekenen?
Trulli
Raikkonen
Chassis: Renault
Motor: Toyota RVX-05
Banden: Michelin
of http://5gtt.com/f1/punten.phpquote:Op zondag 29 mei 2005 22:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben de url weer eens kwijtgeraakt.![]()
Wil iemand het voor mij uitrekenen?
Trulli
Raikkonen
Chassis: Renault
Motor: Toyota RVX-05
Banden: Michelin
Dat heeft eigenlijk nauwelijks nut, aangezien ze hier ook altijd snel de punten hebben uitgerekend en die zijn nog officieel ook.quote:
Klopt. En het is ook niet betrouwbaar.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat heeft eigenlijk nauwelijks nut, aangezien ze hier ook altijd snel de punten hebben uitgerekend en die zijn nog officieel ook.
En daar mag nog 5 punten af voor een drive through.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat is raar, ik kom uit op 398 punten.
Toch een aanvaardbare score.
Ik heb dat met McLaren ipv van Toyota en kan 't chassis nog door Williams vervangen als ik wil.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:31 schreef AMD64 het volgende:
Jaaa!
Wat een mazzel heb ik
Heidfield / Raikkonen
MCLaren Chassis
Toyota Motor
Michelin.
Ik hou 10.000 over
quote:Op maandag 30 mei 2005 23:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik heb dat met McLaren ipv van Toyota en kan 't chassis nog door Williams vervangen als ik wil.
Flikker nou 'es op met je league, man.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2005 18:22 schreef Shreever het volgende:
Die reactie van jequote:
ja en na china sta IK op 1quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:09 schreef Shreever het volgende:
[..]
Die reactie van je
Nog voldoende GP's te gaan... alles kan nog veranderen hoor
Lekker gaat het niet..quote:Puntentotaal: 2879
Plaats overall: 953
Ik heb ze allebeiquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:19 schreef CybPraetorian het volgende:
hmm zit met een luxe probleem: koop ik Alonso of koop ik Raikonnen?
ahhhh
Fisichella en Trulliquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:26 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei
Maar wie heb je nu?
Shreever op 1 olé oléquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:09 schreef Shreever het volgende:
[..]
Die reactie van je
Nog voldoende GP's te gaan... alles kan nog veranderen hoor
Ik heb een hele tijd Trulli en Alonso gehad, was ook redelijk goed voor de puntjes...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:31 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Fisichella en Trulli
trulli houd ik, fisi wil ik verkopen
verder Renault en Toyota en michelin
team is toch openbaar, zo...
Volgens mij komt het altijd neer op gokken. Renault was/is goed bezig maar viel op het einde terug in Monaco. Dat de auto wordt volgetankt tijdens een SC-situatie en dat de banden dat niet aankunnen is niet echt te voorspellen. Toyota was ook niet slecht in Monaco qua materiaal, maar de coureurs gingen er nogal lomp mee om. En bij de laatste race bleek zelfs het inzetten van Kimi een grote gok.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:36 schreef Giem het volgende:
WTF 373... Laagste ooit gehaald.
Ik geloof dat ik maar eens een gokje ga doen voor de volgende race. Kan toch al niet slechter dan nu.
valt hier wel mee, vorige keer was het slechterquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:58 schreef MrX1982 het volgende:
Echt slecht gescoord
Van een hoogtepunt naar een dieptepunt
2005-05-22 Monaco 548 2
2005-05-29 Duitsland 391 1196
niemand die een strategische tip kan geven?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:31 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Fisichella en Trulli
wie moet ik voor fissi kopen? Raikonnen of Alonso?
euh, Heidfeld.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:58 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
niemand die een strategische tip kan geven?
nee denk dat die een een-dags-succes heeft gehad...quote:
In Monaco was-ie ook al tweede, hoor. Twee-dags dan dus al.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:33 schreef CybPraetorian het volgende:
nee denk dat die een een-dags-succes heeft gehad...
naja 2 daags dan wise guyquote:Op zondag 5 juni 2005 11:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
In Monaco was-ie ook al tweede, hoor. Twee-dags dan dus al.
quote:
tsja, met Kimi weet je het maar nooit.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:58 schreef Arcee het volgende:
Ik heb Kimi, Heidfeld, McLaren, Williams en Michelin.
kheb toch Raikonnen gekocht, kijken hoe dat bevalt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:31 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Fisichella en Trulli
ik ookquote:Op zondag 5 juni 2005 13:58 schreef Arcee het volgende:
Dan haal je me dus niet in.quote:
Beetje een mix, als er een wegvalt scoor je nog met de andere.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:58 schreef Arcee het volgende:
Zo'n grote mix is 't eigenlijk niet. Maar 2 teams.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:05 schreef APK het volgende:
Beetje een mix, als er een wegvalt scoor je nog met de andere.
Dat is mijn teamquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:52 schreef Bonobo11 het volgende:
Kimi, Trulli, Williams McLaren, Toyota, Michelin
Yep Fisi gaat het goed doen!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:02 schreef JPM01 het volgende:
ik ga een gok nemen, maar ik kan niet na de training veranderen. maar fisco gaat het goed doen hier![]()
Dat ga je hopenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:02 schreef JPM01 het volgende:
ik ga een gok nemen, maar ik kan niet na de training veranderen. maar fisco gaat het goed doen hier![]()
hij staat daar vaker als andere circuits op het podiumquote:
Of niet natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:55 schreef MrX1982 het volgende:
Eindelijk kan ik afstand van je nemen JPM01
Als JPM01 Fisichella neemt moet ik wel afstand kunnen nemen. Fisichella gaat uitvallen in Canadaquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:56 schreef ElmarO het volgende:
Of niet natuurlijk.![]()
Ik ga denk ik voor Heidfeld, maar we wachten de vrije trainingen op vrijdag nog even af.
nee fisi gaat 3e worden achter mclarenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als JPM01 Fisichella neemt moet ik wel afstand kunnen nemen. Fisichella gaat uitvallen in Canada
Ik wacht ook nog ff de trainingen af en besluit dan wat ik doe. Ik neig ook naar Heidfeld
Dan hoop ik dat wij de beste keuze hebben gemaaktquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
We shall see![]()
Ik ben blij dat we eindelijk een ander team hebben
Straks valt hij weer uitquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:52 schreef JPM01 het volgende:
[..]
hij staat daar vaker als andere circuits op het podium![]()
Neem nou gewoon heidfeld. Anders haal ik je nog inquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Of niet natuurlijk.![]()
Ik ga denk ik voor Heidfeld, maar we wachten de vrije trainingen op vrijdag nog even af.
Ik weet het bijna zeker. Alleen nog ff morgen afwachten en dan maak ik mijn definitieve keusquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:11 schreef ElmarO het volgende:
Dan hoop ik dat wij de beste keuze hebben gemaakt
Ik denk dat ik een idee heb wie/wat je hebt gekozenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:20 schreef JPM01 het volgende:
ik heb de keuze gemaakt maar om MrX1982 voor te blijven zeg ik die keuze niet.![]()
Last minute wissel,quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:52 schreef Bonobo11 het volgende:
Kimi, Trulli, Williams, Toyota, Michelin
Ik heb een andere keuze gemaaktquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:28 schreef ElmarO het volgende:
Ik denk dat ik een idee heb wie/wat je hebt gekozen![]()
Ik 23 voor Sato.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:38 schreef ElmarO het volgende:
Zeker. Toch wel 14 punten voor Trulli gekregen
Ach, je had Heidfeld kunnen hebben dus in die zin is het een goede wisselquote:
Ja het kan altijd slechter. Ik ben toch wel tevreden over dit weekend. Op naar het volgende weekendquote:Op zondag 12 juni 2005 21:40 schreef ElmarO het volgende:
Ach, je had Heidfeld kunnen hebben dus in die zin is het een goede wissel
Heidfeld heeft wel liefst 8 punten
Dat gaan we nog even overleggen. Als je uitgaat van -50 voor alles wat met Montoya te maken heeft dan kan het alleen maar meevallenquote:Op zondag 12 juni 2005 21:09 schreef At_Fundum het volgende:
Benieuwd hoe de diskwalificatie-regel dit keer werkt, zou alles wat met Montoya te maken heeft -50 krijgen? Dat zou dan niet al te gunstig voor me zijn
Dat ben ik achtergekomen jaquote:Op zondag 12 juni 2005 21:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ach, je had Heidfeld kunnen hebben dus in die zin is het een goede wissel
Heidfeld heeft wel liefst 8 punten
Ik had Trulli vrijdagavond nog vervangen door Heidfeldquote:Op maandag 13 juni 2005 00:26 schreef Radegast het volgende:
415.
En dit was meteen de laatste keer dat Trulli in m'n zit...
Scheelt acht puntjes.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:40 schreef Light het volgende:
[..]
Ik had Trulli vrijdagavond nog vervangen door Heidfeld
Als je in je manager kijkt... en dan op Canada klikt.. dan zie je de punten al staanquote:
Gelukkig durf ik wel voor je te kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lul. Je bent 3 ptn uitgelopen.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:31 schreef Arcee het volgende:
360 punten.
Iets zegt me dat de McLaren/Renault-wissel, qua motor, niet echt handig was.
Maar gelukkig niet Kimi door Alonso vervangen.
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Gelukkig durf ik wel voor je te kijkenDaarom durfde ik dus niet te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat niet goed met mijn punten
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
Dat staat straks gewoon in de puntenpost op de F1manager.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:05 schreef Arcee het volgende:
Krijgen de McLaren-motor en -chassis -50?
Dan wacht ik daar gewoon even op.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:30 schreef mbn het volgende:
Dat staat straks gewoon in de puntenpost op de F1manager.
Ga je fisi nou eruit knikkeren? Vast wel. Alonso voor in de plaats?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:50 schreef SloMo het volgende:
gaat spannend worden komende races.....Met een BAR dat terugkomt in hun "pace", een rode brigade dat in een opwaartse (lucky) lijn zit..... Ben benieuwd!!!!
Het lullige is dat ik 'm als enige van de top 6 niet kan betalen. Dus moet ik wel voor een andere creatieve optie gaan. Ik ga hoe dan ook dus inlopen of ik donder uit de top 5, een van de twee.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:14 schreef SloMo het volgende:
ja lijkt me wel een mooie wissel
Maar zoals elk weekend bepaal ik dat op de vrijdagavond pas
Ja, de top5 uitgezonderd van jou bestaat al een GP of 2, 3 uit dezelfde personen. Das wel je nadeel. Ik houd je in de gaten in ieder gevalquote:Op maandag 13 juni 2005 21:18 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het lullige is dat ik 'm als enige van de top 6 niet kan betalen. Dus moet ik wel voor een andere creatieve optie gaan. Ik ga hoe dan ook dus inlopen of ik donder uit de top 5, een van de twee.
Voelt goed, hè? Daar links in dat stoere rijtje van 5 te staan.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:36 schreef MrX1982 het volgende:
Ik sta in de top 50 overall
plaats 46 om precies te zijn.
Dat is nog het beste nieuws. JPM01 verslagenquote:Op maandag 13 juni 2005 21:39 schreef ElmarO het volgende:![]()
En je bent uitgelopen op JPM01. Ik sta nu 229
![]()
Dan had ie toch Heidfeldquote:Op maandag 13 juni 2005 21:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is nog het beste nieuws. JPM01 verslagen![]()
229 is ook netjes. Je moet ff goed wisselen voor Amerika en dan kan je ook de top50 in
En dat staat dat nummer 1.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:37 schreef SloMo het volgende:
ik had fisico, raikkonen, Mclaren stuff en bridgestone banden......Ik had heidfeld geruild voor fisico voor afgelopen weekend...
wat heb jij dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:00 schreef SloMo het volgende:
Ja, maar blijft een gokquote:Op maandag 13 juni 2005 21:14 schreef SloMo het volgende:
ja lijkt me wel een mooie wissel
Maar zoals elk weekend bepaal ik dat op de vrijdagavond pas
Kimi, Trulli, McLaren, Renault, Michelin.quote:
Asoquote:Op maandag 13 juni 2005 22:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kimi, Trulli, McLaren, Renault, Michelin.
En nog 13 miljoen in de pocket.
Geil!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kimi, Trulli, McLaren, Renault, Michelin.
En nog 13 miljoen in de pocket.
Ik denk niks. Ik zou m'n McLaren-chassis door een Renault-chassis kunnen vervangen, maar of dat nut heeft?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:07 schreef SloMo het volgende:
Geil!![]()
weet je al wat je gaat doen met je bankcentjes??![]()
Dat zou ik ook zeker NOOOOOOOOOOOOOIT doenquote:Op maandag 13 juni 2005 22:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk niks. Ik zou m'n McLaren-chassis door een Renault-chassis kunnen vervangen, maar of dat nut heeft?
Sja dat is nou net het spannende.. waarschijnlijk pakt degene die straks die beslissing op het juiste moment maakt wel de 'pole' in de manager. Ik ben ook pas voor deze race van Renault op McLaren overgegaan en je ziet wat een aardige keuze dat was. Maar het had net zo goed volkomen anders uit kunnen pakken. Als Alonso zondag weer uitvalt dan weet ik zeker dat er veel gaat verschuiven aan de top.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:14 schreef SloMo het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeker NOOOOOOOOOOOOOIT doen......Ik heb namelijk meer vertrouwen in McLaren!!! Maar dat had je waarschijnlijk al door
![]()
Mwah, waarom? Kimi en Alonso zijn redelijk aan elkaar gewaagd.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:14 schreef SloMo het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeker NOOOOOOOOOOOOOIT doen......Ik heb namelijk meer vertrouwen in McLaren!!! Maar dat had je waarschijnlijk al door
![]()
probeer mij niet op het verkeerde been te zetten!!!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:20 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Sja dat is nou net het spannende.. waarschijnlijk pakt degene die straks die beslissing op het juiste moment maakt wel de 'pole' in de manager. Ik ben ook pas voor deze race van Renault op McLaren overgegaan en je ziet wat een aardige keuze dat was. Maar het had net zo goed volkomen anders uit kunnen pakken. Als Alonso zondag weer uitvalt dan weet ik zeker dat er veel gaat verschuiven aan de top.Het is dat ik hem niet kan betalen maar als je op de statistieken af moet gaan, moet je 'm zeker kopen.
ja ik had heidfeld, en dat was een pure gok, aangezien ik een beslissing donderdagavond moest maken. het heeft alleen verkeerd uitgepakt en dat zag ik tijdens de kwalificatie zaterdagavond alquote:
Tja. Straks is het precies anderesom.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:16 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zou ook geen Renault ipv McLaren nemen.
McLaren kicked de ass van Renault![]()
Zou kunnen maar ik verwacht het niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:30 schreef AMD64 het volgende:
Tja. Straks is het precies anderesom.
Maar die fouten van Alonso en JP waren toch niet echt voorspelbaar en dat technische mankement van Fisico ook niet echt. Dus dat blijft gokken en bij de vrijdag training rijdt de één ook weer veel lichter dan de ander. Mijn mening is dat de hele manager niet zoveel met inzicht te maken heeft.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ik verwacht het niet.
Je moet gewoon de training van vrijdag afwachten en dan je keuze maken, althans dat is mijn tactiek. Je kunt dan immers beter inschatten wie het goed doet en wie niet
De fouten van Alonso en Montoya waren idd niet in te calculeren. Maar als je naar Fisichella kijkt kan je zien dat hij de afgelopen races niet het geluk aan zijn zijde heeft. Dat is toch een stukje inzicht wat erbij komt kijken om hem niet in op te stellen. Tuurlijk zit er een gok en geluk element in maar toch ook wel degelijk inzicht.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:41 schreef Loohcs het volgende:
Maar die fouten van Alonso en JP waren toch niet echt voorspelbaar en dat technische mankement van Fisico ook niet echt. Dus dat blijft gokken en bij de vrijdag training rijdt de één ook weer veel lichter dan de ander. Mijn mening is dat de hele manager niet zoveel met inzicht te maken heeft.
de Ferrari'squote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:34 schreef Arcee het volgende:
Wie starten er allemaal met een nieuwe motor de komende race?
Alonso wel, volgens mij.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:58 schreef American_Nightmare het volgende:
Iedereen behalve Alsonso.
Hehe nee ik weet het niet.
ik ga het denk ik ook doen.. maar misschien kun je nog beter een couldhard nemen die rijd de race wel uit. Die had het vorige weekend ook nog best veel punten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:20 schreef AMD64 het volgende:
Is het een slimme zet van mij? Heidfeld eruit voor Fisichella?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:34 schreef Arcee het volgende:
Wie starten er allemaal met een nieuwe motor de komende race?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Coureur Aantal GP Nieuwe motor M. Schumacher 2 ja R. Barrichello 2 ja J. Button 1 Uitgevallen* T. Sato 1 Uitgevallen* F. Alonso 2 ja G. Fisichella 2 ja M. Webber 2 ja N. Heidfeld 2 ja K. Räikkönen 1 nee J.P. Montoya 2 ja J. Villeneuve 1 nee F. Massa 1 nee D. Coulthard 2 ja C. Klien 2 ja J. Trulli 2 ja R. Schumacher 1 nee T. Monteiro 2 ja N. Karthikeyan 2 ja P. Friesacher 2 ja C. Albers 1 nee |
Zijn er nog grote updates op motorengebied te noteren voor het komende weekend?quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:18 schreef JPM01 het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
*omdat BAR uitgevallen is mogen zij met een nieuwe motor starten
ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is![]()
Red Bull Racing krijgt een update van hun motor.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:41 schreef SloMo het volgende:
[..]
Zijn er nog grote updates op motorengebied te noteren voor het komende weekend?![]()
Hmm, maar Räikkönen heeft geen nieuwe motor..., and dat op een circuit waar ze zo lang volgas rijden...quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:01 schreef Skinnerrr het volgende:
Ach Update of niet, ik heb nu een 100% McLaren team. Ik zie dat wel zitten nu!
Laatste race van plaats 450 naar 250 gestegen....dus ik zie mogelijkheden!![]()
Mooi overzichtje, JPM01.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:18 schreef JPM01 het volgende:
[ code verwijderd ]
Is dat wel zo? Mag je niet alleen je motor vervangen als je ook echt met een motorprobleem bent uitgevallen?quote:*omdat BAR uitgevallen is mogen zij met een nieuwe motor starten
Yeah right.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:54 schreef SloMo het volgende:
en dat schijnt een behoorlijke update te zijn..... Misschien dat ik DC toch maar op mijn "To- buylist" zet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |