Yep, die was in eerste instantie niet meegekomen.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maakt ook niet veel uit. Komt neem ik aan door de bandenwissel van Massa?
quote:Op zondag 29 mei 2005 18:08 schreef Shreever het volgende:
ik wil niet eens weten hoeveel punten ik heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus je hebt het nog vrij behoorlijk gedaan.
Helaas niet. Ze staat met deze score 43 punten op je voor.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:11 schreef MrX1982 het volgende:
Hopen dat ik nog boven Shreever sta in de subleague
edit: niet dus![]()
![]()
Jij doet het goed.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:08 schreef Shreever het volgende:
ik wil niet eens weten hoeveel punten ik heb
Ja, want die heeft hetzelfde team als MrX1982.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:22 schreef Shreever het volgende:
Wat ik me nou afvraag is: zou ik JPM01 nu weer ingehaalt hebben?![]()
Cool.. kan ik hem jennen.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ja, want die heeft hetzelfde team als MrX1982.
Go Shreever, Go Shreeverquote:Op zondag 29 mei 2005 18:22 schreef Shreever het volgende:
In je subleague bedoel je neem ik aan?quote:
Ook. Maar ook in de overallquote:Op zondag 29 mei 2005 18:39 schreef Shreever het volgende:
[..]
In je subleague bedoel je neem ik aan?
Hoe krijg je 't uit je bek?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:41 schreef AMD64 het volgende:
Monty
Zit dat geld er nog niet bij dan?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:41 schreef AMD64 het volgende:
Ik heb zojuist Raikkonen ontslagen uit mijn team en heidfield gekozen
Heb nu 17.000.000 voor nieuwe aankopen. Dus even wachten op mijn andere geld, en dan Alonso of Monty
Idd. Maar ik was zo debiel om hem te wisselen voor Raikkonen. Maarja die heb ik nu eruit getyfd voor Heidfield.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:50 schreef Shreever het volgende:
[..]
Zit dat geld er nog niet bij dan?![]()
Edit: Waarom zou je Monty kopen? Alonso brengt veel meer punten binnen hoor
http://sport.fok.nl/f1/profiel/userteams/59896/7quote:Op zondag 29 mei 2005 22:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben de url weer eens kwijtgeraakt.![]()
Wil iemand het voor mij uitrekenen?
Trulli
Raikkonen
Chassis: Renault
Motor: Toyota RVX-05
Banden: Michelin
of http://5gtt.com/f1/punten.phpquote:Op zondag 29 mei 2005 22:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben de url weer eens kwijtgeraakt.![]()
Wil iemand het voor mij uitrekenen?
Trulli
Raikkonen
Chassis: Renault
Motor: Toyota RVX-05
Banden: Michelin
Dat heeft eigenlijk nauwelijks nut, aangezien ze hier ook altijd snel de punten hebben uitgerekend en die zijn nog officieel ook.quote:
Klopt. En het is ook niet betrouwbaar.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat heeft eigenlijk nauwelijks nut, aangezien ze hier ook altijd snel de punten hebben uitgerekend en die zijn nog officieel ook.
En daar mag nog 5 punten af voor een drive through.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat is raar, ik kom uit op 398 punten.
Toch een aanvaardbare score.
Ik heb dat met McLaren ipv van Toyota en kan 't chassis nog door Williams vervangen als ik wil.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:31 schreef AMD64 het volgende:
Jaaa!
Wat een mazzel heb ik
Heidfield / Raikkonen
MCLaren Chassis
Toyota Motor
Michelin.
Ik hou 10.000 over
quote:Op maandag 30 mei 2005 23:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik heb dat met McLaren ipv van Toyota en kan 't chassis nog door Williams vervangen als ik wil.
Flikker nou 'es op met je league, man.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2005 18:22 schreef Shreever het volgende:
Die reactie van jequote:
ja en na china sta IK op 1quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:09 schreef Shreever het volgende:
[..]
Die reactie van je
Nog voldoende GP's te gaan... alles kan nog veranderen hoor
Lekker gaat het niet..quote:Puntentotaal: 2879
Plaats overall: 953
Ik heb ze allebeiquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:19 schreef CybPraetorian het volgende:
hmm zit met een luxe probleem: koop ik Alonso of koop ik Raikonnen?
ahhhh
Fisichella en Trulliquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:26 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei
Maar wie heb je nu?
Shreever op 1 olé oléquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:09 schreef Shreever het volgende:
[..]
Die reactie van je
Nog voldoende GP's te gaan... alles kan nog veranderen hoor
Ik heb een hele tijd Trulli en Alonso gehad, was ook redelijk goed voor de puntjes...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:31 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Fisichella en Trulli
trulli houd ik, fisi wil ik verkopen
verder Renault en Toyota en michelin
team is toch openbaar, zo...
Volgens mij komt het altijd neer op gokken. Renault was/is goed bezig maar viel op het einde terug in Monaco. Dat de auto wordt volgetankt tijdens een SC-situatie en dat de banden dat niet aankunnen is niet echt te voorspellen. Toyota was ook niet slecht in Monaco qua materiaal, maar de coureurs gingen er nogal lomp mee om. En bij de laatste race bleek zelfs het inzetten van Kimi een grote gok.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:36 schreef Giem het volgende:
WTF 373... Laagste ooit gehaald.
Ik geloof dat ik maar eens een gokje ga doen voor de volgende race. Kan toch al niet slechter dan nu.
valt hier wel mee, vorige keer was het slechterquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:58 schreef MrX1982 het volgende:
Echt slecht gescoord
Van een hoogtepunt naar een dieptepunt
2005-05-22 Monaco 548 2
2005-05-29 Duitsland 391 1196
niemand die een strategische tip kan geven?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:31 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Fisichella en Trulli
wie moet ik voor fissi kopen? Raikonnen of Alonso?
euh, Heidfeld.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:58 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
niemand die een strategische tip kan geven?
nee denk dat die een een-dags-succes heeft gehad...quote:
In Monaco was-ie ook al tweede, hoor. Twee-dags dan dus al.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:33 schreef CybPraetorian het volgende:
nee denk dat die een een-dags-succes heeft gehad...
naja 2 daags dan wise guyquote:Op zondag 5 juni 2005 11:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
In Monaco was-ie ook al tweede, hoor. Twee-dags dan dus al.
quote:
tsja, met Kimi weet je het maar nooit.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:58 schreef Arcee het volgende:
Ik heb Kimi, Heidfeld, McLaren, Williams en Michelin.
kheb toch Raikonnen gekocht, kijken hoe dat bevalt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:31 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Fisichella en Trulli
ik ookquote:Op zondag 5 juni 2005 13:58 schreef Arcee het volgende:
Dan haal je me dus niet in.quote:
Beetje een mix, als er een wegvalt scoor je nog met de andere.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:58 schreef Arcee het volgende:
Zo'n grote mix is 't eigenlijk niet. Maar 2 teams.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:05 schreef APK het volgende:
Beetje een mix, als er een wegvalt scoor je nog met de andere.
Dat is mijn teamquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:52 schreef Bonobo11 het volgende:
Kimi, Trulli, Williams McLaren, Toyota, Michelin
Yep Fisi gaat het goed doen!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:02 schreef JPM01 het volgende:
ik ga een gok nemen, maar ik kan niet na de training veranderen. maar fisco gaat het goed doen hier![]()
Dat ga je hopenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:02 schreef JPM01 het volgende:
ik ga een gok nemen, maar ik kan niet na de training veranderen. maar fisco gaat het goed doen hier![]()
hij staat daar vaker als andere circuits op het podiumquote:
Of niet natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:55 schreef MrX1982 het volgende:
Eindelijk kan ik afstand van je nemen JPM01
Als JPM01 Fisichella neemt moet ik wel afstand kunnen nemen. Fisichella gaat uitvallen in Canadaquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:56 schreef ElmarO het volgende:
Of niet natuurlijk.![]()
Ik ga denk ik voor Heidfeld, maar we wachten de vrije trainingen op vrijdag nog even af.
nee fisi gaat 3e worden achter mclarenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als JPM01 Fisichella neemt moet ik wel afstand kunnen nemen. Fisichella gaat uitvallen in Canada
Ik wacht ook nog ff de trainingen af en besluit dan wat ik doe. Ik neig ook naar Heidfeld
Dan hoop ik dat wij de beste keuze hebben gemaaktquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
We shall see![]()
Ik ben blij dat we eindelijk een ander team hebben
Straks valt hij weer uitquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:52 schreef JPM01 het volgende:
[..]
hij staat daar vaker als andere circuits op het podium![]()
Neem nou gewoon heidfeld. Anders haal ik je nog inquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Of niet natuurlijk.![]()
Ik ga denk ik voor Heidfeld, maar we wachten de vrije trainingen op vrijdag nog even af.
Ik weet het bijna zeker. Alleen nog ff morgen afwachten en dan maak ik mijn definitieve keusquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:11 schreef ElmarO het volgende:
Dan hoop ik dat wij de beste keuze hebben gemaakt
Ik denk dat ik een idee heb wie/wat je hebt gekozenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:20 schreef JPM01 het volgende:
ik heb de keuze gemaakt maar om MrX1982 voor te blijven zeg ik die keuze niet.![]()
Last minute wissel,quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:52 schreef Bonobo11 het volgende:
Kimi, Trulli, Williams, Toyota, Michelin
Ik heb een andere keuze gemaaktquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:28 schreef ElmarO het volgende:
Ik denk dat ik een idee heb wie/wat je hebt gekozen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |