ja en daar betaal je nu de tot voorquote:
Wie heb jij verder nog in je team?quote:Op zondag 22 mei 2005 20:18 schreef JPM01 het volgende:
548 gelukkig dat ik toyota heb gedumt voor een mercedes motor![]()
ik heb alles van mclaren alleen ik heb truli nogquote:
Beetje aan de veilige kant hoor, door eerst McLaren te kopen en dan pas Montoya.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:03 schreef JPM01 het volgende:
ik heb alles van mclaren alleen ik heb truli nog
montoya kan ik nog niet betalen![]()
Nee, zeker niet slecht.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:04 schreef SloMo het volgende:
Raikoning ( slechte grap van dhr Mol), dhr Ralf S., McLaren, Mercedes en Michelin. Ondanks dat Ralf zijn wagen in de prak had gereden scoorde hij toch nog als 6e rijder algemeen, volgens mij. Niet slecht dus.
Toen kon je hem al niet meer wisselen hoor, er was wel al iets anders met hem aan de hand, halve seconde straftijd ofzo.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:55 schreef SloMo het volgende:
Flink gekokt met Ralf Schumacher. Ik hield hem ondanks de wetenschap van zijn crash in mijn team.....pfjew![]()
![]()
Sorry, dat bedoelde ik.....Ralf kreeg straftijd. Ondanks dat heb ik hem in mijn team gehouden. En toen kwam daar nog eens die crah bovenop... In die volgordequote:Op maandag 23 mei 2005 22:14 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Toen kon je hem al niet meer wisselen hoor, er was wel al iets anders met hem aan de hand, halve seconde straftijd ofzo.
Gefeliciteerd trouwens
nee hoor montoya was op dat moment niet van de partij..., ik had geen keusquote:Op maandag 23 mei 2005 22:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Beetje aan de veilige kant hoor, door eerst McLaren te kopen en dan pas Montoya.
Ah, een wakkere geest.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:08 schreef AMD64 het volgende:
Hoe gaat dit nu met de f1manager. Nu zijn er duidelijk minder punten te verdienen omdat de 2e kwali is geschapt.
Heel hard: 'GVD WAAR ZIJN JULLIE NOU IN GODSNAAM MEE BEZIG?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:11 schreef AMD64 het volgende:
Maarja, er zijn wel minder punten te verdienen.
Dat helpt nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Heel hard: 'GVD WAAR ZIJN JULLIE NOU IN GODSNAAM MEE BEZIG?![]()
' roepen helpt misschien.
We zijn nog aan het kijken wat we gaan doen. We strepen iig niet zomaar een kwalificatie weg.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:08 schreef AMD64 het volgende:
Hoe gaat dit nu met de f1manager. Nu is er duidelijk minder punten te verdienen omdat de 2e kwali is geschapt.
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:12 schreef Light het volgende:
[..]
We zijn nog aan het kijken wat we gaan doen. We strepen iig niet zomaar een kwalificatie weg.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:12 schreef Light het volgende:
[..]
We zijn nog aan het kijken wat we gaan doen. We strepen iig niet zomaar een kwalificatie weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |