Ik 23 voor Sato.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:38 schreef ElmarO het volgende:
Zeker. Toch wel 14 punten voor Trulli gekregen
Ach, je had Heidfeld kunnen hebben dus in die zin is het een goede wisselquote:
Ja het kan altijd slechter. Ik ben toch wel tevreden over dit weekend. Op naar het volgende weekendquote:Op zondag 12 juni 2005 21:40 schreef ElmarO het volgende:
Ach, je had Heidfeld kunnen hebben dus in die zin is het een goede wissel
Heidfeld heeft wel liefst 8 punten
Dat gaan we nog even overleggen. Als je uitgaat van -50 voor alles wat met Montoya te maken heeft dan kan het alleen maar meevallenquote:Op zondag 12 juni 2005 21:09 schreef At_Fundum het volgende:
Benieuwd hoe de diskwalificatie-regel dit keer werkt, zou alles wat met Montoya te maken heeft -50 krijgen? Dat zou dan niet al te gunstig voor me zijn
Dat ben ik achtergekomen jaquote:Op zondag 12 juni 2005 21:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ach, je had Heidfeld kunnen hebben dus in die zin is het een goede wissel
Heidfeld heeft wel liefst 8 punten
Ik had Trulli vrijdagavond nog vervangen door Heidfeldquote:Op maandag 13 juni 2005 00:26 schreef Radegast het volgende:
415.
En dit was meteen de laatste keer dat Trulli in m'n zit...
Scheelt acht puntjes.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:40 schreef Light het volgende:
[..]
Ik had Trulli vrijdagavond nog vervangen door Heidfeld
Als je in je manager kijkt... en dan op Canada klikt.. dan zie je de punten al staanquote:
Gelukkig durf ik wel voor je te kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lul. Je bent 3 ptn uitgelopen.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:31 schreef Arcee het volgende:
360 punten.
Iets zegt me dat de McLaren/Renault-wissel, qua motor, niet echt handig was.
Maar gelukkig niet Kimi door Alonso vervangen.
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Gelukkig durf ik wel voor je te kijkenDaarom durfde ik dus niet te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat niet goed met mijn punten
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
Dat staat straks gewoon in de puntenpost op de F1manager.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:05 schreef Arcee het volgende:
Krijgen de McLaren-motor en -chassis -50?
Dan wacht ik daar gewoon even op.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:30 schreef mbn het volgende:
Dat staat straks gewoon in de puntenpost op de F1manager.
Ga je fisi nou eruit knikkeren? Vast wel. Alonso voor in de plaats?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:50 schreef SloMo het volgende:
gaat spannend worden komende races.....Met een BAR dat terugkomt in hun "pace", een rode brigade dat in een opwaartse (lucky) lijn zit..... Ben benieuwd!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |