Ik zag 't al. Stomme MyAT-schoonmaakquote:
Nou, goed kennen...ik vrees dat ik ze niet eens slecht ken, eigenlijk...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:22 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik wil weleens zien of mensen hier mijn favoriete songwriters goed kennen![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:31 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Nou, goed kennen...ik vrees dat ik ze niet eens slecht ken, eigenlijk...
Zoals in Joop natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De o's moeten na elkaar komen, zoals in 'Joop'? Of telt 'Otto' ook?
Ach jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:31 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Nou, goed kennen...ik vrees dat ik ze niet eens slecht ken, eigenlijk...
Ik heb nog geen inzending van hem ontvangenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:15 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ach ja![]()
Het het gestuurd naar een vriend van me, BerightBack(13) @ fok! en die wist: 1, 2, 3 ,5 ,7, 10 en 15
Dus ja.. als hij het weet![]()
![]()
Tellen duo's ook?quote:
ben er vanuit gegaan dat dat wel mag...quote:Op maandag 16 mei 2005 04:25 schreef GLO het volgende:
[..]
Tellen duo's ook?
maar als de band Joop & The Wielrenners heet wel?
In mijn eigen shortlist heb ik dat soort dubieuze namen apart gezet. Noem ze maar, dan bekijk ik van geval tot geval wat ik ermee doe.quote:Op maandag 16 mei 2005 04:25 schreef GLO het volgende:
[..]
Tellen duo's ook?
En persoonsnaam & bandnaam? Joop Zoetemelk & The Wielrenners mag natuurlijk niet, maar als de band Joop & The Wielrenners heet wel (ofwel: als de persoonsnaam niet op zichzelf kan staan)? En als de dubbele o in de bandnaam zit sowieso?
Ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:32 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik ben benieuwd of iemand al mijn vraag heeft ingeleverd, ben bang van niet
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:32 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik ben benieuwd of iemand al mijn vraag heeft ingeleverd, ben bang van niet
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ben ook benieuwd of iemand mijn vraag heeft beantwoord!
nee, dat mocht ie niet, omdat ik daarna de antwoorden gaf.. En hij weet het zo en zo omdat wij zo'n beetje dezelfde muzieksmaak hebbenquote:Op zondag 15 mei 2005 21:50 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik heb nog geen inzending van hem ontvangen![]()
Tevens subtiele kick om dit geweldige topic niet te doen verzuipen in de wandelgangen van MUZ!
Goeie genade, 0 inzendingen... En ik heb nog zo m'n best gedaan om er wat minder obscure mensen bij te bedenken...quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:46 schreef bigshadow het volgende:
Het beloofde overzicht van de inzendingen per vraag!Belsen codekraker 9 Berkery intro vraag 6 Bigshadow plaatjes f... 3 Bukgeit oo er op los 2 Captain puzzel 13 Curculain 0 Daisy Duke vraag 2 Dolle hond vraag 2 Gambolputty gitaar v... 2 Lucille in action! 13 Oehoe with Belsen 3 Peaceman 1 Prep2Fight 2 Timbob 1 TSE vraag 4 Total 63
Genoeg ruimte voor inzendingen dus!
Ik ga straks/vanavond beginnenquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:46 schreef bigshadow het volgende:
Het beloofde overzicht van de inzendingen per vraag!Belsen codekraker 9 Berkery intro vraag 6 Bigshadow plaatjes f... 3 Bukgeit oo er op los 2 Captain puzzel 13 Curculain 0 Daisy Duke vraag 2 Dolle hond vraag 2 Gambolputty gitaar v... 2 Lucille in action! 13 Oehoe with Belsen 3 Peaceman 1 Prep2Fight 2 Timbob 1 TSE vraag 4 Total 63
Genoeg ruimte voor inzendingen dus!
"zo en zo"quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:35 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
nee, dat mocht ie niet, omdat ik daarna de antwoorden gaf.. En hij weet het zo en zo omdat wij zo'n beetje dezelfde muzieksmaak hebben![]()
3, beloof ik jequote:2 inzendingen, wow![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |