Ik ben een open huis! Maar ik ben wel voor, zeg, volgende week vrijdag deadline vragen stellen. Dus kom maar op met die mega vraag GLOquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:18 schreef GLO het volgende:
[..]
Da's ook maar een idee van belsen. Na vrijdag staat de postbus van bigshadow nog 3 weken open, en als de oplossingen in dit tempo doorgaan zullen nieuwe vragen straks alleen maar welkom zijn. Hoe dan ook, ik heb deze week gewoon absoluut geen tijd om een flinke vraag te brouwen, en jullie willen 'm toch niet missen?
Ik ben alleen voor als het een metal of hip-hop vraag gaat worden. Of ski hut en andere nederlandstalige wansmaak. Want in andere categorieen heb ik toch geen kansquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:18 schreef GLO het volgende:
[..]
Da's ook maar een idee van belsen. Na vrijdag staat de postbus van bigshadow nog 3 weken open, en als de oplossingen in dit tempo doorgaan zullen nieuwe vragen straks alleen maar welkom zijn. Hoe dan ook, ik heb deze week gewoon absoluut geen tijd om een flinke vraag te brouwen, en jullie willen 'm toch niet missen?
En hoelang gaat die onzin duren?quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:23 schreef peaceman het volgende:
Heb ook niet echt veel tijd gehad (pas 3 ingestuurd) en wilde mijn (arme) hersens vanavond wat rust gunnen... zodat ik ze morgen allemaal in 1 keer op kan lossen...
Dat klinkt al beterquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:22 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik ben een open huis! Maar ik ben wel voor, zeg, volgende week vrijdag deadline vragen stellen. Dus kom maar op met die mega vraag GLO
Ik doe niet aan hokjesquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ben alleen voor als het een metal of hip-hop vraag gaat worden. Of ski hut en andere nederlandstalige wansmaak. Want in andere categorieen heb ik toch geen kans
Ja, dit is echt de laatstequote:Op woensdag 11 mei 2005 23:28 schreef GLO het volgende:
Jouw vraag heb ik trouwens tot nu toe als enige gedaan (ging lekker vlot tussen den arbeid door) en ik kan nu al zeggen dat ik die qua originaliteit en uitvoering niet ga evenaren. Dan weten jullie dat vast
Ofwel, hij was helemaal top Sack![]()
Ik vond m ook superleuk! Mooi gedaan Sack!quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, dit is echt de laatstedie ik ga neerzetten hoor
Ja, misschien heb ik me ook wel een beetje verkeken op de moeilijkheidsgraad van mijn vraag. Maar tussenstand dus aankomende dinsdagquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maarreehh Biggie, wil wel een tussenstand weten hoor! Hoewel ik persoonlijk jouw vraag het moeilijkste vond, en niet die van mij....
Die van jou ligt nog te bezinken in mijn hoofd; net als die van DaisyDuke, Berkery en Gambolputty...quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:27 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ja, misschien heb ik me ook wel een beetje verkeken op de moeilijkheidsgraad van mijn vraag. Maar tussenstand dus aankomende dinsdag
32 afbeeldingen van bands of artiesten. Ik zoek een artiestennaam met minder letters, namelijk precies het aantal verschillende beginletters als in deze 32 zitten.quote:Woei m'n eerste sinds... weet ik niet meer.
zo is ie wel overzichtelijkerquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:48 schreef Curchulain het volgende:
Sorry voor het ver****en van de layout maar anders was 'ie zooo lang
het heeft alleen helaas niet voor meer oplossingen gezorgd bij mijquote:
Nee, van 0 naar 0. Evenals bij Timbob en (oh grote verrassingquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
het heeft alleen helaas niet voor meer oplossingen gezorgd bij mij![]()
Ik hoef alleen TSE d'r letters nog maar in de juiste volgorde te zettenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:48 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Nee, van 0 naar 0. Evenals bij Timbob en (oh grote verrassing) TSE
bij mij van 1 naar 1...schiet dus ook niet op...timbob en tse schieten idd ook niet op..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:48 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Nee, van 0 naar 0. Evenals bij Timbob en (oh grote verrassing) TSE
De puntentelling gaat zo dat de 'winnaar' per vraag 3 punten krijgt, de nummer 2 krijgt 2 punten en de nummer 3 krijgt nog 1 punt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:46 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik vraag me af hoeveel punten ik per fragment mag geven, 2?
Hanteren we nog de "meerdere nrs 1-telling"? Of nu ineens niet meer?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:04 schreef ranja het volgende:
[..]
De puntentelling gaat zo dat de 'winnaar' per vraag 3 punten krijgt, de nummer 2 krijgt 2 punten en de nummer 3 krijgt nog 1 punt.
Je kunt bv om te bepalen wie winnaar wordt 1 punt geven en per titel een, vervolgens is dus de winnaar de gene met de meeste punten en die krijgt dan 3 'toernooipunten'.
Ik dacht begrepen te hebben, dat bij meerder nrs 1 de sneldheid van inzending gaat tellen.. tochquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:11 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Hanteren we nog de "meerdere nrs 1-telling"? Of nu ineens niet meer?
Dat is duidelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:04 schreef ranja het volgende:
[..]
De puntentelling gaat zo dat de 'winnaar' per vraag 3 punten krijgt, de nummer 2 krijgt 2 punten en de nummer 3 krijgt nog 1 punt.
Je kunt bv om te bepalen wie winnaar wordt 1 punt geven en per titel een, vervolgens is dus de winnaar de gene met de meeste punten en die krijgt dan 3 'toernooipunten'.
quote:
Dit om nu het het tijdselement eruit te halen. Anders heeft het ook totaal geen zin om het topic een maand open te houden, de nummers 1,2 en 3 zijn inmiddels nu al wel binnen denk ik.quote:Ik kan er erg mee leven dat met de 'nieuwe' regelgeving er meerdere nummers 1, 2 of 3 komen. Als dit tenminste inhoudt dat we geen vragen krijgen waarbij we 20 nummer 1's hebben.
En vergeet ook niet: het gaat om het spel niet om de knikkers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |