Dan is het nu oorlog in de PBEM.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:44 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat ik trouwens maar tegen ga stemmen.
Niet het goede topic, maar de cartoons van Mike Ramirez blijven briljant:quote:Op maandag 9 mei 2005 22:40 schreef chairman.fx het volgende:
Nouja, laten we de discussie afsluiten met een passende cartoon:
[afbeelding]
Neeeh, Polen.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:38 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo "into" negerinnen was?
Ik heb een ambivalente houding jegens de grondwet. Aan de ene kant vind ik het heel belangrijk dat een dergelijk document in werking treedt aan de andere kant is er een aantal punten dat mij niet aanstaat. Je zou echter ook kunnen redeneren dat in elke set wetteksten wel iets staat dat mij niet aanstaat. Ik ga iig stemmen, maar wat het gaat worden weet ik nog niet. Het floddertje dat ik in de bus kreeg stond mij niet echt aan, net als de testjes op internet.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:42 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over de EU grondwet Kaalhei, ik ben benieuwd!
vóór of niet stemmen. Weet nog niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:48 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik heb een ambivalente houding jegens de grondwet. Aan de ene kant vind ik het heel belangrijk dat een dergelijk document in werking treedt aan de andere kant is er een aantal punten dat mij niet aanstaat. Je zou echter ook kunnen redeneren dat in elke set wetteksten wel iets staat dat mij niet aanstaat. Ik ga iig stemmen, maar wat het gaat worden weet ik nog niet. Het floddertje dat ik in de bus kreeg stond mij niet echt aan, net als de testjes op internet.
Goed dat je terug bent trouwens. Wat ga jij doen bij de stemronde?
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:46 schreef zakjapannertje het volgende:
Kofi kan tevreden zijn
quote:Vibrator 'Nachtmiss Marisa' 5000 euro waard
Wat begon als een grap is inmiddels een serieuze zaak geworden voor Nachtmiss Marisa van 3FM. De echtgenote van Giel Beelen zette op veilingsite Marktplaats.nl een vibrator te koop. Een verliefde 'fan' zag het als dé kans om iets intiems van zijn idool op de kop te tikken en bood meteen 5000 euro.
"Marktplaats had het binnnen twee uur had verwijderd, maar luisteraar Theo wilde het toch hebben", vertelde Marisa Beelen aan collega Rob Stenders. "De truckchauffeur wilde er zelfs zijn auto voor verkopen of als ik er 10.000 euro voor wou hebben een lening afsluiten." Marisa geeft toe dat het wel een beetje eng is, zo'n fan. "Hij was in de uitzending en gaf toch wel aan dat hij het moet en zal krijgen. Bovendien wil hij dat ik het niet schoonmaak, maar dat kan hij sowieso vergeten."
Of de Nachtmiss de 'weduwe troost', zoals ze het voorwerp liefkozend noemt, ook daadwerkelijk van de hand doet weet ze nog niet. Als ze het wel doet gaat het geld naar een goed doel, zo heeft ze al laten weten. Vannacht tussen vier en zes uur is ze weer met haar programma te horen en zal ze ook haar 'trouwe' fan Theo weer even spreken.
Vunzigquote:"Hij was in de uitzending en gaf toch wel aan dat hij het moet en zal krijgen. Bovendien wil hij dat ik het niet schoonmaak, maar dat kan hij sowieso vergeten."
Hoezo? Wat moet je nou met een gewassen dildo?quote:Op maandag 9 mei 2005 23:11 schreef MrX1982 het volgende:
Theo is volgens mij een beetje kansloos
[..]
Vunzig
Ik vind het maar een vies ideequote:Op maandag 9 mei 2005 23:13 schreef kLowJow het volgende:
Hoezo? Wat moet je nou met een gewassen dildo?
Je wil zo'n vrouw toch tenminste kunnen ruiken en proeven... en dat voor ¤5000
Goh, wat vreemd. Je zou toch denken dat hij dergelijke statistieken netjes op zijn website zou hebben staan.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:16 schreef Monidique het volgende:
Ik zoek wat statistieken betreffende executies en moorden onder het regime van Saddam Hoessein, maar ik kan niet zoveel gedetailleerds vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |