Wie?quote:Op maandag 9 mei 2005 18:06 schreef sararaats het volgende:
yvonne, zing jij vanavond "Den vilda" voor mij?
Nee, Den Vilda, wie?quote:
Had je dat filmpje nog ergens online staan eigenlijk? Wat je me stuurde...quote:Op maandag 9 mei 2005 19:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
Den vilda van One more time of bedoelde je iets helemaal anders
die huwelijksaanzoek?quote:Op maandag 9 mei 2005 19:56 schreef Nolius het volgende:
[..]
Had je dat filmpje nog ergens online staan eigenlijk? Wat je me stuurde...
't Swingt beter dan die kutherrie van nu.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:11 schreef ReadMe het volgende:
*ReadMe swingt mee met Cerror - Melanie_The_Miss
Die zouden ze gratis weg moeten geven.quote:
In de kelder, bij mijn illegale Zuid-Koreaantjes. (Ja eh, de afwas moet ook gedaan wordenquote:
Nou doe maar hier heenquote:
Ik werd 2 keer gequote, dat is natuurlijk geweldig.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:34 schreef Bupatih het volgende:
Ik luister.
Ben ik nog op tijd?
Wat heb ik gemist?
Sorry Missquote:Op maandag 9 mei 2005 20:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik werd 2 keer gequote, dat is natuurlijk geweldig.
EN DAT HEB JIJ GEMIST!
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:39 schreef Skaai het volgende:
244 posts, debiel.
En nu heeft hij er nog maar 170 omdat hij een auto zoekt. En afwast. En stofzuigt. DAN NOG IS HET DEBIEL!quote:
en lekkere tettnquote:
Linkin Parkquote:
Hans anders. 49 euro. Titanium model.. raad ik je aan [14.gif]quote:Op maandag 9 mei 2005 20:45 schreef Dos37 het volgende:
en lekkere tettn
Ik zie ze niet in dat zwart hoorquote:
de 8088 onder de fok users.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:48 schreef classpc het volgende:
En wie is AMD64?
Ik bedoelde op de webcamquote:
Niet te lang kijken, want dan gaat ie kijkgeld eisenquote:
Leuke plaat om op mee te brallen als je 30+ bent en dronken....quote:Op maandag 9 mei 2005 20:57 schreef classpc het volgende:
Ik ken die plaat ook niet.
Vul jij eerst maar eens je geboortedatum in op je profiel, grapjas.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Leuke plaat om op mee te brallen als je 30+ bent en dronken....
heb ik van horen zeggen
Sommige mensen krijgen maar geen genoeg van hun eigen stem.quote:
2005 jaar oud.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:01 schreef classpc het volgende:
Vul jij eerst maar eens je geboortedatum in op je profiel, grapjas.
Gelukkig niet. Dan was ik nu armquote:
Hoi.. heb je al iets gedronken?quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:03 schreef Skaai het volgende:
Loopneuzen zijn niet okay.
Merciquote:
Hoezo dat???quote:
Je stellingen lijken altijd ontsproten aan de hersenen van iemand die te diep in het glaasje gekeken heeft.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:07 schreef Blinky het volgende:
Hoezo dat???
Deze is beterquote:Op maandag 9 mei 2005 21:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je stellingen lijken altijd ontsproten aan de hersenen van iemand die te diep in het glaasje gekeken heeft.
dat was te makkelijk![]()
jaaa jaa...quote:
quote:
ok.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:13 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben een loopse waterbuffel.
Nee maar er zijn wel meer foto's en ze bestaat ook nog in het echtquote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik wil er liever niet meer aan herinnerd worden
Ik heb spetters geniest op mijn monitorquote:Op maandag 9 mei 2005 21:03 schreef Skaai het volgende:
Loopneuzen zijn niet okay.
Too bad.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik wil er liever niet meer aan herinnerd worden
Ja, denk hetquote:Op maandag 9 mei 2005 21:31 schreef Bengeltje het volgende:
Wat hangt AMD daar telkens tussen die stoelen, bang dat hij wat mist?![]()
Heeft ie jou geblocked op msn?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:36 schreef Blinky het volgende:
Zeg Cynix, zit er niet een school bij jou in de buurt?
Herasschool ofzo?
Msn is voor mietjesquote:
Jaa!quote:Op maandag 9 mei 2005 21:36 schreef Blinky het volgende:
Zeg Cynix, zit er niet een school bij jou in de buurt?
Herasschool ofzo?
te oudquote:
*meldt*quote:
Zou ik dat moeten vermelden?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jaa!
Daar zou je misschien eens kunnen solliciteren!
Handig voor in de pauze...
quote:Nolius zei op FOK!radio:
ja ja ja ja euh ja ja euh ja ja ja
Zou ik zeker doen, ik weet dat ze daar meestal rekening mee houden.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:47 schreef Blinky het volgende:
Zou ik dat moeten vermelden?
Ow, wat doe jij online dan??quote:
Ik ga gewoon es een balletje opgooien!quote:Op maandag 9 mei 2005 21:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zou ik zeker doen, ik weet dat ze daar meestal rekening mee houden.
Weet ik wel maar webcamquote:
En wanneer begin je weer met fietsen??quote:Op maandag 9 mei 2005 21:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jaa!
Daar zou je misschien eens kunnen solliciteren!
Handig voor in de pauze...
quote:
Ja, hij wil geen vrouw, wil alleen posten, en heeft een leven autoquote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, hij wil geen vrouw, wil alleen posten, en heeft een leven auto
niet echt..quote:Op maandag 9 mei 2005 21:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]niet meer
Maar over GC![]()
Is het daar al over gegaan?
He jammer zeg.quote:
wie zijn wijquote:Op maandag 9 mei 2005 21:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
He jammer zeg.
Maar goed wij GCSC mensen weten wel beter.
quote:
quote:
Ik heb geen id.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Doe SpeedyRich zou toch ook komen? Is die al geweest?
yupquote:Op maandag 9 mei 2005 22:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Doe SpeedyRich zou toch ook komen? Is die al geweest?
He verdikkiequote:
Naast Martijn in het blauw/grijs met de witte mouwen.quote:
Kweenie, ik ga niet naar de webcam. Mijn nieuwe monitor is nog niet afbetaald en ik weet niet of die dingen ertegen kunnen...quote:Op maandag 9 mei 2005 22:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Wie/wat was dat nou?
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kweenie, ik ga niet naar de webcam. Mijn nieuwe monitor is nog niet afbetaald en ik weet niet of die dingen ertegen kunnen...
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Je speakers zijn dus wel afgelost begrijp ik?
Het zijn allemaal nerds. Die lijken op elkaar ...quote:Op maandag 9 mei 2005 22:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik snap werkelijk niet wie er allemaal in beeld zijn. Het lijken stuk voor stuk AMD's. Wil de echte opstaan svp.?
Ik meende dat AMD er tussen in/achter zat.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik snap werkelijk niet wie er allemaal in beeld zijn. Het lijken stuk voor stuk AMD's. Wil de echte opstaan svp.?
Ik weet het ook niet meerquote:Op maandag 9 mei 2005 22:22 schreef Duderinnetje het volgende:
ze is goedquote:Op maandag 9 mei 2005 22:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[15/5] Kesselmeet, voorpret & info deel 3
ZONDAG AANSTAANDE is de foto meet !!!!!
Gewoon echt te ergquote:
Doorslikken schat want ik hou van jequote:
in ieder geval!quote:Op maandag 9 mei 2005 22:32 schreef Joana het volgende:
2 huwelijksaanvragen al?
Jah AMD en nog iemandquote:Op maandag 9 mei 2005 22:32 schreef Joana het volgende:
2 huwelijksaanvragen al?
MZzlquote:
Jij komt zeker alleen op Barry White of zoquote:Op maandag 9 mei 2005 22:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nee ik kom nietniet echt mijn smaak muziek.
Sararaats en Yvonnequote:
Volgende week toch?quote:
En jij gaat ervoorquote:
Wat heb je gevonden ?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjjjjjj
waar zijn de beelden?
*ook wil lachen
lama, gevonden
waar de webcam zitquote:Op maandag 9 mei 2005 22:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat heb je gevonden ?
Waarom ben je niet in Gcsc![]()
O die heb ik al dicht gegooidquote:Op maandag 9 mei 2005 22:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waar de webcam zit
omdat jij er ook niet was
quote:
ik ken hem nietquote:Op maandag 9 mei 2005 22:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]oke dan
Trouwens, ik wist niet dat AMD zo saai stil was![]()
En dan maar denken dat ik zo saai ventje was
En ik denk ook niet dat je em wilt kennenquote:
anders vallen er zwaar gewonden.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En ik denk ook niet dat je em wilt kennen![]()
![]()
![]()
![]()
Je mist niks.quote:
Ga even haar fotoboek bekijken, even kwijlen op haar foto'squote:
zou ze nog op FOK! komen vandaag?quote:Op maandag 9 mei 2005 23:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ga even haar fotoboek bekijken, even kwijlen op haar foto's
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
zou ze nog op FOK! komen vandaag?
ik zou ze zo graag eens zien IRL
'quote:Op maandag 9 mei 2005 23:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben gewoon een beetje gek geworden
ok, ik stop al. there comes the bride !!quote:
Ik ben alweer aan het werkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:01 schreef AMD64 het volgende:
en ik ben thuis.
Ik ook!quote:
Hehehe , ik heb niets gemist dus. ( zoals verwacht en gewoonlijk)quote:
Je hebt wel degelijk iets gemist!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:42 schreef Furby het volgende:
[..]
Hehehe , ik heb niets gemist dus. ( zoals verwacht en gewoonlijk)
Zie mijn topic blinkyquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:45 schreef Blinky het volgende:
Oh en AMD64? Hoe vind je je voicemail?
Jepz! 19:30 uur voor de hoofdingang van de kerkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:40 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik ook!
Zeg, Nolius, hoe laat is het verzamelen vrijdag? Protune Richard heeft iets geroepen over bij een kerk verzamelen, maar hoelaat? Is dat om half 8 of begint het festival om half 8?
Verder was het weer een leuke uitzending!
Heb je daar misschien een adres van? Handig voor de TomTom.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:53 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jepz! 19:30 uur voor de hoofdingang van de kerk
Vrijthof in Hilvarenbeek. Maar je ziet de kerk meteen als je naar Hilvarenbeek toerijdt hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:55 schreef Blinky het volgende:
[..]
Heb je daar misschien een adres van? Handig voor de TomTom.
Dat jij dat niet weetquote:
ja ......quote:
eerder beruchtquote:
is goedquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:32 schreef AMD64 het volgende:
Nolli. Kan jij mijn jongle en het worstje van yvonne toesturen? Dan maak ik het bedrag over op je bank.nr.
Heb nog nooit een foto van hem gezien daaromquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door Pinnenmutske op 10-05-2005 18:05:32 ]Werewolf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door Pinnenmutske op 10-05-2005 18:09:32 ]Werewolf
Iets missen??quote:
Denk het helas niet, anders zou ze echt gereageerd hebben!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:54 schreef sararaats het volgende:
zou yvonne mijn boodschap al gelezen hebben???
[FOK!radio] BNN houdt uitverkoop, AMD64 en SpeedyRich
volgens anonieme bronnen heb ik vernomen dat Yvonne is ondergedoken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:53 schreef sararaats het volgende:
ik zal het nog eens posten maar kan ik de letters niet laten flashen ofzo?SPECIAAL VERZOEK VOOR YVONNE
zing je eens "Den vilda" voor mij op FOK! radio? (of maak een filmpje)
ik heb namelijk gehoord dat je graag zingt
Trouw je met mij op FOK!?
Ga Yvonne eens mailen ivp hier 10000X dezelfde zooi te spammenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:53 schreef sararaats het volgende:
ik zal het nog eens posten maar kan ik de letters niet laten flashen ofzo?SPECIAAL VERZOEK VOOR YVONNE
zing je eens "Den vilda" voor mij op FOK! radio? (of maak een filmpje)
ik heb namelijk gehoord dat je graag zingt
Trouw je met mij op FOK!?
Ben blij dat je verliefd bent maar niet te overdreven doen hequote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:58 schreef sararaats het volgende:
ik zwijg al hoor.
ik kan er niets aan doen dat ik verliefd ben
ik zal erop letten hoor. ik ben gewoon een beetje uitgelatenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ben blij dat je verliefd bent maar niet te overdreven doen he
Heb ik ook wel eens hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik zal erop letten hoor. ik ben gewoon een beetje uitgelaten
je bedoelt: "Ik heb geen tien miljoen"...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:30 schreef sararaats het volgende:
ik koop niemand van BNN
juist. ik heb geen tien miljoen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
je bedoelt: "Ik heb geen tien miljoen"...
Ik wacht op 9 meiquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:27 schreef sararaats het volgende:
de aflevering van 2 mei staat online !
Zeg, wat hoorde ik trouwens, zat jij een beetje op melanie_the_miss te geilen?quote:
Ik weet van nietsquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:12 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zeg, wat hoorde ik trouwens, zat jij een beetje op melanie_the_miss te geilen?
En haar zelfs op je skype en MSN willen?
Hey Dude.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:52 schreef Duderinnetje het volgende:
AMD, je was toch zelfs met haar van bil geweest na een meet met haar en een ander Fok!-stelletje (ben alle namen kwijt hoor). Dat vertelde je althans ooit.
Ik ging er eigenlijk vanuit dat die melanie en jij een stelletje waren nadat jij dat vertelde.
Apen en mouwen enzoquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:49 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hey Dude.
Ja, ging wel uit met hen. Met melanie_the_miss en haar vriendin, en met haar vriend NiteSpeed. (m_t_m).
Maar niet dat ik iets heb hoor
Ja, Martijn neemt altijd alles op. Staat nog niet online denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:59 schreef Blinky het volgende:
Nolius, weet jij toevallig of de uitzendingen van Bring on the Night van vrijdag ook opgenomen is?
Goed werk dude!quote:Op maandag 16 mei 2005 12:56 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, Martijn neemt altijd alles op. Staat nog niet online denk ik.
De uitzending van vorige week staat in ieder geval wel al online, en wel hier.
Volgens mij geen FRquote:Op maandag 16 mei 2005 16:51 schreef TC_Artemis het volgende:
Gaat er nog iets intressants gebeuren vanavond?
Zie ik nu pas.. vet balen!quote:Door familieverplichtingen zijn Nolius en Martijn er vanavond niet. Geen reguliere FOK!radio dus vanavond. Wel gewoon de non-stop muziek die vanavond dus gewoon doorgaat. Mocht je je nou echt vervelen of afkickverschijnselen krijgen, dan kun je ook altijd nog een aantal hoogtepunten van eerdere uitzendingen beluisteren.
thx dat je het meedeelt.quote:
Anders ga je naar. www.actionradio.nl -> Programma's -> FoK!Radio en kies je er 1 uit. Die van Tong80 bv.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Neeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet die van vorige week!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Door familieverplichtingen zijn Nolius en Martijn er vanavond niet. Geen reguliere FOK!radio dus vanavond. Wel gewoon de non-stop muziek die vanavond dus gewoon doorgaat. Mocht je je nou echt vervelen of afkickverschijnselen krijgen, dan kun je ook altijd nog een aantal hoogtepunten van eerdere uitzendingen beluisteren.
De uitzending van vorige week bijvoorbeeld waarin AMD64 en SpeedyRich te gast waren. Of je kunt nog een keer luisteren hoe reviewer gr8w8 en Alberto de FOK!radio gingen checken. Of horen hoe groot de interesse van Ilse Media was in FOK!radio of hoe de eerste en laatste democratisch gekozen ONZ-mod Tessje vertelde hoe ze iedereen zo ver had gekregen op haar te stemmen. Uiteraard zijn ook de subforumspecials terug te luisteren zoals die met het R&P of B&H subfora. Of wat dacht je van de altijd irritante DePresident en het kattenfilmpje op de FOK!weblog. En de FOK!diva's zijn ook nog terug te luisteren.
Jij had toch familieverplichtingen?quote:
En dan zit je om kwart voor negen alweer achter de computer.quote:
Zat bij m'n vriendin thuis en ik had al drie dagen niet meer FOK! gezeten. Dus ja, wat is verslaafd...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:09 schreef classpc het volgende:
[..]
En dan zit je om kwart voor negen alweer achter de computer.![]()
Ben je FOK! verslaafde ofzo?
Ik ben pas verslaafd!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:09 schreef classpc het volgende:
[..]
En dan zit je om kwart voor negen alweer achter de computer.![]()
Ben je FOK! verslaafde ofzo?
Aantal posts: 25566 (gemiddeld 178 per dag)quote:
1-0 voor mij dus?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:34 schreef classpc het volgende:
[..]
Aantal posts: 25566 (gemiddeld 178 per dag)
Daar kan ik niets tegenin brengen.
DPquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:38 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik zou wel weten van wie AMD64 zijn nieuwe hart heeft...
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:55 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Je was toch al onderweg
Maar goed, dat heb je met dwangmatige leugenaars.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:55 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Je was toch al onderweg
Maar goed, dat heb je met dwangmatige leugenaars.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |