Hey Dude.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:52 schreef Duderinnetje het volgende:
AMD, je was toch zelfs met haar van bil geweest na een meet met haar en een ander Fok!-stelletje (ben alle namen kwijt hoor). Dat vertelde je althans ooit.
Ik ging er eigenlijk vanuit dat die melanie en jij een stelletje waren nadat jij dat vertelde.
Apen en mouwen enzoquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:49 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hey Dude.
Ja, ging wel uit met hen. Met melanie_the_miss en haar vriendin, en met haar vriend NiteSpeed. (m_t_m).
Maar niet dat ik iets heb hoor
Ja, Martijn neemt altijd alles op. Staat nog niet online denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:59 schreef Blinky het volgende:
Nolius, weet jij toevallig of de uitzendingen van Bring on the Night van vrijdag ook opgenomen is?
Goed werk dude!quote:Op maandag 16 mei 2005 12:56 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, Martijn neemt altijd alles op. Staat nog niet online denk ik.
De uitzending van vorige week staat in ieder geval wel al online, en wel hier.
Volgens mij geen FRquote:Op maandag 16 mei 2005 16:51 schreef TC_Artemis het volgende:
Gaat er nog iets intressants gebeuren vanavond?
Zie ik nu pas.. vet balen!quote:Door familieverplichtingen zijn Nolius en Martijn er vanavond niet. Geen reguliere FOK!radio dus vanavond. Wel gewoon de non-stop muziek die vanavond dus gewoon doorgaat. Mocht je je nou echt vervelen of afkickverschijnselen krijgen, dan kun je ook altijd nog een aantal hoogtepunten van eerdere uitzendingen beluisteren.
thx dat je het meedeelt.quote:
Anders ga je naar. www.actionradio.nl -> Programma's -> FoK!Radio en kies je er 1 uit. Die van Tong80 bv.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Neeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet die van vorige week!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Door familieverplichtingen zijn Nolius en Martijn er vanavond niet. Geen reguliere FOK!radio dus vanavond. Wel gewoon de non-stop muziek die vanavond dus gewoon doorgaat. Mocht je je nou echt vervelen of afkickverschijnselen krijgen, dan kun je ook altijd nog een aantal hoogtepunten van eerdere uitzendingen beluisteren.
De uitzending van vorige week bijvoorbeeld waarin AMD64 en SpeedyRich te gast waren. Of je kunt nog een keer luisteren hoe reviewer gr8w8 en Alberto de FOK!radio gingen checken. Of horen hoe groot de interesse van Ilse Media was in FOK!radio of hoe de eerste en laatste democratisch gekozen ONZ-mod Tessje vertelde hoe ze iedereen zo ver had gekregen op haar te stemmen. Uiteraard zijn ook de subforumspecials terug te luisteren zoals die met het R&P of B&H subfora. Of wat dacht je van de altijd irritante DePresident en het kattenfilmpje op de FOK!weblog. En de FOK!diva's zijn ook nog terug te luisteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |