SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door Pinnenmutske op 10-05-2005 18:09:32 ]Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Iets missen??quote:
Denk het helas niet, anders zou ze echt gereageerd hebben!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:54 schreef sararaats het volgende:
zou yvonne mijn boodschap al gelezen hebben???
[FOK!radio] BNN houdt uitverkoop, AMD64 en SpeedyRich
volgens anonieme bronnen heb ik vernomen dat Yvonne is ondergedoken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:53 schreef sararaats het volgende:
ik zal het nog eens posten maar kan ik de letters niet laten flashen ofzo?SPECIAAL VERZOEK VOOR YVONNE
zing je eens "Den vilda" voor mij op FOK! radio? (of maak een filmpje)
ik heb namelijk gehoord dat je graag zingt
Trouw je met mij op FOK!?
Ga Yvonne eens mailen ivp hier 10000X dezelfde zooi te spammenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:53 schreef sararaats het volgende:
ik zal het nog eens posten maar kan ik de letters niet laten flashen ofzo?SPECIAAL VERZOEK VOOR YVONNE
zing je eens "Den vilda" voor mij op FOK! radio? (of maak een filmpje)
ik heb namelijk gehoord dat je graag zingt
Trouw je met mij op FOK!?
Ben blij dat je verliefd bent maar niet te overdreven doen hequote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:58 schreef sararaats het volgende:
ik zwijg al hoor.
ik kan er niets aan doen dat ik verliefd ben
ik zal erop letten hoor. ik ben gewoon een beetje uitgelatenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ben blij dat je verliefd bent maar niet te overdreven doen he
Heb ik ook wel eens hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik zal erop letten hoor. ik ben gewoon een beetje uitgelaten
je bedoelt: "Ik heb geen tien miljoen"...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:30 schreef sararaats het volgende:
ik koop niemand van BNN
juist. ik heb geen tien miljoen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
je bedoelt: "Ik heb geen tien miljoen"...
Ik wacht op 9 meiquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:27 schreef sararaats het volgende:
de aflevering van 2 mei staat online !
Zeg, wat hoorde ik trouwens, zat jij een beetje op melanie_the_miss te geilen?quote:
Ik weet van nietsquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:12 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zeg, wat hoorde ik trouwens, zat jij een beetje op melanie_the_miss te geilen?
En haar zelfs op je skype en MSN willen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |