Ik ook!quote:
Hehehe , ik heb niets gemist dus. ( zoals verwacht en gewoonlijk)quote:
Je hebt wel degelijk iets gemist!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:42 schreef Furby het volgende:
[..]
Hehehe , ik heb niets gemist dus. ( zoals verwacht en gewoonlijk)
Zie mijn topic blinkyquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:45 schreef Blinky het volgende:
Oh en AMD64? Hoe vind je je voicemail?
Jepz! 19:30 uur voor de hoofdingang van de kerkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:40 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik ook!
Zeg, Nolius, hoe laat is het verzamelen vrijdag? Protune Richard heeft iets geroepen over bij een kerk verzamelen, maar hoelaat? Is dat om half 8 of begint het festival om half 8?
Verder was het weer een leuke uitzending!
Heb je daar misschien een adres van? Handig voor de TomTom.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:53 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jepz! 19:30 uur voor de hoofdingang van de kerk
Vrijthof in Hilvarenbeek. Maar je ziet de kerk meteen als je naar Hilvarenbeek toerijdt hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:55 schreef Blinky het volgende:
[..]
Heb je daar misschien een adres van? Handig voor de TomTom.
Dat jij dat niet weetquote:
ja ......quote:
eerder beruchtquote:
is goedquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:32 schreef AMD64 het volgende:
Nolli. Kan jij mijn jongle en het worstje van yvonne toesturen? Dan maak ik het bedrag over op je bank.nr.
Heb nog nooit een foto van hem gezien daaromquote:
was dat tegen mij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door Pinnenmutske op 10-05-2005 18:05:32 ]Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |