quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:32 schreef kmaestro het volgende:
Waarom worden er zo vaak grappen over ambtenaren gemaakt, ze doen nooit wat!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oh, dat was geen verzoekje?
Omfg ik kom niet meer bijquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:45 schreef Gripper het volgende:
Ne jonge gast van 22 jaar gaat zijne nieuwe motor afhalen.
En de verkoper geeft hem allerlei raad, waaronder een potje met Vaseline
voor zijn lederen zadel.
"Elke keer dat het regent moet ge uw zadel inwrijven met dat potje, kwestie
van uw zadel soepel te
houden", zei die verkoper. Bon, die gast weg met zijne motor, tankt vol, en
die de ganse dag maar
rijden. 's Avonds, hij heeft er niet aan gedacht, PRR... PRRR... PRRRR en niets meer benzine op.
Hij zit er tussen de velden, niemand te zien, behalve juist in de verte een boerderij.
Hij daar naartoe, vraagt hulp, en krijgt die ook. "Juist", zei die boer, "'t
is etenstijd, steekt eerst e patatje mee! Mor 1 ding,", zei den boer,
"tijdens 't eten word er niet gesproken, en as er iemand spreekt, die moet den afwas doen". Ze zitten met gevieren rustig aan de soep, den boer, de boerin, hun dochter en onze motorrijder.
Verdomme, denkt die motorrijder, die dochter, das een knap jong ding. En bovendien, der mag
toch niet gesproken worden aan tafel, das mijn kans.
Hij wandelt rond de tafel, pakt die dochter beet, legt ze voorover op de tafel, heft da rokje op, da broekje naar beneden en hij pakt die. Niemand die iets zei. 5 minuten later,
bij de patatjes, zit onze motorrijder even naar de boerin te zien. Verdomme denkt hij, die is ook nog niet zo mis.
En ze hebben daar juist ook niks gezegd, dus waarom nu wel? Hij wandeltrond de tafel, pakt de boerin beet, legt ze voorover op tafel, heft da rokje op, da broekje weer naar beneden,... en hij knipt die. Weer niemand die iets zei! Ze zijn al aan het dessert, als er ineens een
groot onweer losbarst. Onze motorrijder herinnert zich natuurlijk de wijze woorden van de verkoper, hij springt recht, pakt dat potje met Vaseline,...
Op dat moment gilt dienen boer: "IK ZAL DEN AFWAS WEL DOEN!!!"
Die laatste is van belgische origine, gezien het dialectje...![]()
Die stond ook uitgetekend in een "rooie oortjes" albumquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:45 schreef Gripper het volgende:
Ne jonge gast van 22 jaar gaat zijne nieuwe motor afhalen.
En de verkoper geeft hem allerlei raad, waaronder een potje met Vaseline
voor zijn lederen zadel.
"Elke keer dat het regent moet ge uw zadel inwrijven met dat potje, kwestie
van uw zadel soepel te
houden", zei die verkoper. Bon, die gast weg met zijne motor, tankt vol, en
die de ganse dag maar
rijden. 's Avonds, hij heeft er niet aan gedacht, PRR... PRRR... PRRRR en niets meer benzine op.
Hij zit er tussen de velden, niemand te zien, behalve juist in de verte een boerderij.
Hij daar naartoe, vraagt hulp, en krijgt die ook. "Juist", zei die boer, "'t
is etenstijd, steekt eerst e patatje mee! Mor 1 ding,", zei den boer,
"tijdens 't eten word er niet gesproken, en as er iemand spreekt, die moet den afwas doen". Ze zitten met gevieren rustig aan de soep, den boer, de boerin, hun dochter en onze motorrijder.
Verdomme, denkt die motorrijder, die dochter, das een knap jong ding. En bovendien, der mag
toch niet gesproken worden aan tafel, das mijn kans.
Hij wandelt rond de tafel, pakt die dochter beet, legt ze voorover op de tafel, heft da rokje op, da broekje naar beneden en hij pakt die. Niemand die iets zei. 5 minuten later,
bij de patatjes, zit onze motorrijder even naar de boerin te zien. Verdomme denkt hij, die is ook nog niet zo mis.
En ze hebben daar juist ook niks gezegd, dus waarom nu wel? Hij wandeltrond de tafel, pakt de boerin beet, legt ze voorover op tafel, heft da rokje op, da broekje weer naar beneden,... en hij knipt die. Weer niemand die iets zei! Ze zijn al aan het dessert, als er ineens een
groot onweer losbarst. Onze motorrijder herinnert zich natuurlijk de wijze woorden van de verkoper, hij springt recht, pakt dat potje met Vaseline,...
Op dat moment gilt dienen boer: "IK ZAL DEN AFWAS WEL DOEN!!!"
Die laatste is van belgische origine, gezien het dialectje...![]()
Ik ben op een onbewoond eiland, maar wordt toch gevangenquote:Op woensdag 2 november 2005 19:08 schreef Godshand het volgende:
Spoelt er een man aan op een onbewoond eiland.
Hij het eiland verkennen en opeens wordt hij door inboorlingen gevangen genomen.
Hij wordt aan een paal vastgebonden en de hoofdman van de stam loopt op hem af en zegt:
"Zie je die slanke vrouwen daar? Die gaan je allemaal pijpen!"
De man begint te glunderen, maar dan komt er ook een verbaasde blik in de ogen.
Zegt de hoofdmanL "Ohja, we zijn allemaal kannibaal."
heel slim ja...quote:Op woensdag 2 november 2005 19:10 schreef stame het volgende:
[..]
Ik ben op een onbewoond eiland, maar wordt toch gevangen
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:10 schreef Theunissen het volgende:
kom tie dan he
Een blinde man komt in een restaurant en gaat zitten. De ober, tevens eigenaar, komt op de man af en geeft hem een menu. Zegt de blinde: "Het spijt me meneer, maar ik ben blind dus kan ik het menu niet lezen. Wilt u mij een gebruikte vork van een andere klant brengen dan kan ik ruiken wat er te eten is en dan bestel ik zo wel". Een beetje verbaasd loopt de ober naar een stapel vuile borden pakt een vuile vork en geeft die aan de blinde man. Deze ruikt aan de vork en zegt: "Mm, doe mij dit maar, gehaktbal met spinazie en puree". Ongelofelijk, denkt de man en hij vertelt zijn vrouw Maria, die de kok is, wat er zojuist gebeurde. Dit gaat zo een paar dagen achter elkaar en elke keer weet de blinde precies wat er die dag op het menu staat. Op de vierde dag bekruipt de ober een gevoel dat ie in de maling wordt genomen en als hij naar de keuken loopt voor en vieze vork besluit hij de man te testen. Hij pakt een schone vork en zegt tegen zijn vrouw: "Wrijf deze eens een paar keer tussen je benen." Maria doet het en de ober loopt terug naar het tafeltje en geeft de vork aan de blinde man. Deze ruikt aan de vork, trekt een verbaasd gezicht en zegt: "Hé, werkt Maria hier?"
hehe
quote:Op maandag 7 november 2005 21:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Komt een man bij de belastingdienst. Zegt hij is Ali baba er ook??
Nee zegt de secretaresse
Ooh zegt de man.. 1 van de andere 40 rovers dan?
Die staat ook in het Beste-grappen-Herman Finkers-topic.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Net als vrouwen hebben sommige dieren ook een maandelijkse cyclus, behalve de weekdieren natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
Variant:quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:23 schreef -DailaLama- het volgende:
Geert Wilders en Rita Verdonk rijden achter een vrachtwagen met negerzoenen van twee Somaliërs. Plots schiet de klep van de laadbak los, en alle lading rolt over het wegdek. Wilders stopt zijn auto onmiddelijk en springt er uit. Als een gek begint hij op die negerzoenen te stampen. Ondertussen komen er twee negers uit de cabine zetten. Een van die Somaliërs zo van: "Hey, mijn snoep, wat doe je?" Geert schrikt zich de apetering. "KOM NOU TOCH, RITA! Er zijn al twee ontpopt!"![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:42 schreef Sessy het volgende:
Een bruinharige ouw komt bij haar blonde vriendin thuis om haar op te halen. Haar vriendin zegt, kun je even tien minuten wachten, ik moet nog douchen. Okay zegt de vriendin.
Drie minuten later schreeuwt de blonde uit de badkamer: "Kun je me even de shampoo geven?" Dus de vriendin pakt de shampoo en geeft het haar aan, en ziet dan dat er nog drie flessen shampoo in de douche staan.
"Maar je hebt hier toch al drie flessen shampoo staan?" vraagt de brunette aan de blonde.
"Ja," zegt de blonde, "Maar daar staat op: voor droge haren. En ik heb m'n haar al natgemaakt."
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:47 schreef DeHovenier het volgende:
Het zit in een boom, het is zwart en als het uit die boom valt is je kachel kapot.Oke wie gaat die ene pic posten, ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
Inkoppertje ....quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:02 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wat doe je?
Welke picquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:39 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Oke wie gaat die ene pic posten, ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.» Wat doet een Nederlander als die het WK voetbal heeft gewonnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.»Ik kwam laatst bij de directeur van een krant om 'm op te zeggen..
Zegt hij: "Begin maar links bovenaan!"
» Op een middag zitten twee vleermuizen in een park. Zegt de ene tegen de andere: "Ik heb honger, ik ga wat bloed zuigen."
Even later komt hij terug met allemaal bloed om zijn mond. Vraagt de ander: "Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?"
"Nou, zie jij die lantaarpaal?"
"Ja."
"Nou, ik zag hem dus niet!"
» Komt een man bij de dokter, zegt die dokter: "Wel zelf opruimen hè..!"
» Hoe noem je een homo aan een touwtje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.» Ik liep laatst door de stad en ik zag iemand die op Justin Timberleek!Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
cryptisch
Een honden toetje??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:45 schreef donroyco het volgende:
» Op een middag zitten twee vleermuizen in een park. Zegt de ene tegen de andere: "Ik heb honger, ik ga wat bloed zuigen."
Even later komt hij terug met allemaal bloed om zijn mond. Vraagt de ander: "Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?"
"Nou, zie jij die lantaarpaal?"
"Ja."
"Nou, ik zag hem dus niet!"
[..]
» Hoe noem je een homo aan een touwtje?.
![]()
wat is de overeenkomst tussen gerard joling en een papegaai?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even een kleine selectie uit mijn repertoire:
» Waarom is Barbie nog nooit zwanger geraakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Even een kleine selectie uit mijn repertoire:
» Ik liep laatst door de stad en ik zag iemand die op Justin Timberleek!echt te flauw gewoon
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Ik liep laatst door de stad en zag mijn buurvrouw Stephanie, en ik zei:,,Hoi Stephan"'quote:» Ik liep laatst door de stad en ik zag iemand die op Justin Timberleek!
Toen zei ze: ,,Ik ben Stephan-nie"![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Shreyas op 21-11-2005 22:26:08 ]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 22:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik liep laatst door de stad en zag mijn buurvrouw Stephanie, en ik zei:,,Hoi Stephan"'
Toen zei ze: ,,Ik ben Stephan-nie"![]()
![]()
Een bus vol bejaarde Nederlanders is op de terugreis van hun uitje in Duitsland en zit in de bus. Na 2 uur rijden komt er een oud vrouwtje naar voren gelopen en vraagt de chauffeur of hij een paar pinda's wil hebben. De chauffeur vindt dat heel aardig van deze mevrouw, dus hij neemt ze vriendelijk aan.
Een half uur later komt de vrouw weer met dezelfde vraag. De pinda's waren goed bevallen, dus de chauffeur neemt ze weer aan en eet ze tijdens het rijden op.
Weer een half uur later komt de vrouw weer. En ja, weer met dezelfde vraag. Dit keer zegt de chauffeur: "Ik vind het heel aardig van u mevrouw dat ik steeds pinda's krijg, maar eet ze maar lekker zelf op hoor!" Waarop de vrouw zegt: "Nee, neem ze nu maar aan meneer. Pinda's zijn niet zo goed voor mijn oude gebit, maar de chocolade er omheen is zo lekker!"Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Uit "de rechtvaardige rechters" van zonet:
Hoeveel mannelijke chauvenisten zijn er nodig om een lamp te vervangen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel lekker blijven plakken hè?![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 22:28 schreef Brammie1 het volgende:
Uit "de rechtvaardige rechters" van zonet:
Hoeveel mannelijke chauvenisten zijn er nodig om een lamp te vervangen?het was 'laat die teef'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
ieeeeewwquote:Op maandag 21 november 2005 22:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
![]()
Een bus vol bejaarde Nederlanders is op de terugreis van hun uitje in Duitsland en zit in de bus. Na 2 uur rijden komt er een oud vrouwtje naar voren gelopen en vraagt de chauffeur of hij een paar pinda's wil hebben. De chauffeur vindt dat heel aardig van deze mevrouw, dus hij neemt ze vriendelijk aan.
Een half uur later komt de vrouw weer met dezelfde vraag. De pinda's waren goed bevallen, dus de chauffeur neemt ze weer aan en eet ze tijdens het rijden op.
Weer een half uur later komt de vrouw weer. En ja, weer met dezelfde vraag. Dit keer zegt de chauffeur: "Ik vind het heel aardig van u mevrouw dat ik steeds pinda's krijg, maar eet ze maar lekker zelf op hoor!" Waarop de vrouw zegt: "Nee, neem ze nu maar aan meneer. Pinda's zijn niet zo goed voor mijn oude gebit, maar de chocolade er omheen is zo lekker!"
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ga huilen danquote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
-Een mooie jonge vrouw rijdt op een scooter door de stad. Op een gegeven ogenblik wordt ze aangehouden door een politieagent.
-"Mevrouw, u draagt geen helm!
Daar krijgt u een bekeuring voor, maar omdat ik de slechtste niet
ben mag u proberen een raadseltje op te lossen. Weet u het juiste antwoord dan vergeet ik de bekeuring. Dus de agent vraagt haar:
-"Wat heeft 4 wielen en een stuur?".
- "Nou",zegt de vrouw, "das niet zo moeilijk, ik denk een auto!".
-"Fout!", zegt de agent, "je had iets specifieker moeten zijn, is
het een Opel, een Volkswagen, een Ford?"
-Daar werd de vrouw aardig pissig van
natuurlijk, maar de agent is in een goeie bui en geeft haar nog een raadseltje als herkansing.
-"Wat heeft 2 wielen en een stuur?". "Dan zal dat wel een motor zijn", zegt de vrouw." Jammer, weer niet goed", zegt de agent," je bent weer niet specifiek genoeg, dat kan nog steeds van alles zijn, een Kawasaki, een Suzuki, een Honda..." De agent begint de bon van 35 euro uit te schrijven met een venijnig lachje om z'n mond. Dan
-zegt de vrouw: "Meneer de agent, nu heb ik ook nog een raadseltje voor u". "Kom maar op!", zegt de agent.
-"Het is schaars gekleed en vraagt geld voor sex". De agent hoeft niet lang na te denken en geeft als antwoord:"Das een hoer".
"Sorry", zegt de vrouw, "maar das niet specifiek genoeg! Is het je
-vrouw, je dochter of je
moeder?"![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 22:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
![]()
Weer een half uur later komt de vrouw weer. En ja, weer met dezelfde vraag. Dit keer zegt de chauffeur: "Ik vind het heel aardig van u mevrouw dat ik steeds pinda's krijg, maar eet ze maar lekker zelf op hoor!" Waarop de vrouw zegt: "Nee, neem ze nu maar aan meneer. Pinda's zijn niet zo goed voor mijn oude gebit, maar de chocolade er omheen is zo lekker!"
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.![]()
Een dominosteen, want die kan niet vliegen en een mus wel........quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:26 schreef Jihad-Joe het volgende:
Wat valt sneller, een dominosteen of een mus?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wit, je kan het eten en het explodeert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of
Het is wit, je kan het eten en het explodeert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....![]()
Je weet toch wel hoe spoilers werken?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:26 schreef N-tertainment het volgende:
waarom staan er overal spoilers?
Laat die shit een les zijn![]()
Hebben jullie het al gehoord? De man die de mus doodgeschoten heeft, is zelf met de dood bedreigd. Inmiddels heeft de politie de organisatie achter de bedreigingen gevonden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waarom kon Einstein geen muur bouwen?
Hij had maar ein stein...The main thing is to make history, not to write it.![]()
Even een TVP
Wil dit in alle rust kunnen lezen![]()
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 10:12 schreef paddy het volgende:
Even een TVP
Wil dit in alle rust kunnen lezen![]()
pfff, topic is al 80% vol, en dan kom je nu met een TVP? Plaats dan tenminste een mop, grapjas...
![]()
Een man is zich aan omkleden in de kleedkamer van een sportschool.
Op eens gaat er een mobiel af en de man neemt op:
Man: Zeg het maar
Vrouw: Bertje schat ik heb toch zo’n leuke trui gezien vind je het goed als ik hem koop.
Man: Hoeveel kost het dan?
Vrouw: 80 euro, maar wel in de aanbieding.
Man: Is goed doe dan maar.
Vrouw: Oh schat ik heb ook nog zo’n leuke tas gezien, mag ik die ook meteen kopen.
Man: Als je daar gelukkig van wordt dan koop je die ook maar. Hoeveel kost die eigenlijk?
Vrouw: 1000 euro, maar ik mag hem voor 700 euro omdat het de laatste is.
Man: Is goed hoor koop maar.
Vrouw: Ik heb ook nog een hele mooie auto gezien, die ik al zo lang wil hebben, kan ik die ook kopen.
Man: Nou dat weet ik niet hoor hoe duur is die?
Vrouw: 12.000 euro, maar er zitten allerlei mooie accessoires bij.
Man: Nou vooruit dan maar.
Vrouw: Harstikke bedankt schat ik ga het snel allemaal kopen
Man: Is goed doei.
Nadat de man de telefoon opgehangen heeft roept hij weet iemand van wie deze telefoon is.
Komt een stotteraar de bar in lopen en zegt tegen de barman:
Stotteraar: dddddddddoe mmmmmmmmij maaaaaaaaaaaaaaarrrrrr eeeeeeennnnnn bieeeeeerttttjjje.
Barman: Astublieft een biertje
Een tijdje later zegt de stotteraar:
Stotteraar: dddddddddoe mmmmmmmmij maaaaaaaaaaaaaaarrrrrr nnnnnnogggg eeeeeeennnnnn bieeeeeerttttjjje.
Barman: Astublieft een biertje
Zo gaat het een tijdje door en de barman zegt vroeger stotterde ik net zoals u. oh zegt de stotteraar hoe bent u ervan afgekomen dan. Nou zegt de barman ik heb me drie keer achter elkaar laten pijpen door mijn vriendin en toen was het weg, zou je ook eens moeten proberen.
De stotteraar bedankt de barman voor zijn advies en gaat weg.
De volgende dag komt de stotteraar weer het cafe binnen en gaat en de bar zitten en zegt tegen de barman
Stotteraar: dddddddddoe mmmmmmmmij maaaaaaaaaaaaaaarrrrrr eeeeeeennnnnn bieeeeeerttttjjje.
Barman: Astublieft een biertje, het is dus niet gelukt met dat pijpen.
Stotteraar: Neeeeeee mmmmaaaaarrrr uuuuuu heeebt weeeeel eeeeeeeennn moooooooii hhhhuuisJe kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?![]()
Jantje komt thuis van school en zegt tegen zijn vader: Ik ga nooit meer naar school.
Nou nou zegt zijn vader vertel eerst maar eens wat er aan de hand is.
Nou zegt Jantje ik moet van de juf het verschil tussen “in de praktijk” en “in theorie” snappen, maar ik snap er geen bal van.
Nou zegt zijn vader daar gaan we wat aan doen. We gaan een klein testje doen en dan zal ik je het verschil aangeven.
Jantje als jij nou naar je moeder gaat met de volgende vraag:
Zou je het met een willekeurige man naar bed gaan voor 1 miljoen euro?
Jantje gaat naar boven naar zijn moeder die net aan het strijken is en vraagt:
Mam zou jij met een willekeurige man naar bed als je daarvoor 1 miljoen euro kreeg?
Nou zegt zijn moeder dat weet ik niet. Maar ik moet het weten zeurt Jantje. Nou zegt moeder voor 1 miljoen euro. Hmmmmmm Nou dat zou ik wel doen.
Jantje gaat terug naar zijn vader en vertelt het antwoord van zijn moeder.
Nou zegt zijn vader nou moet je naar je zus van 19 gaan en dezelfde vraag stellen.
Jantje gaat naar zolder naar zijn zus haar kamer en vraag aan zijn zus:
Zou je het met een willekeurige man naar bed gaan voor 1 miljoen euro?
Jazeker antwoordt zijn zus direct. Jantje loopt weer naar beneden en zegt tegen zijn vader welk antwoord zijn zus gaf.
Kijk zegt zijn vader nu heb je dus twee dingen
”In theorie" zijn we nu multimiljonair, maar “in de praktijk” zitten we met twee hoeren opgescheeptJe kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?![]()
Komt een chinees een cafe binnen en roept keihard: “Een rondje van ikke”.
Nee zegt die barman dat is niet goed het is een rondje van mij.
Is ook goed zegt die chineesJe kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Een stelletje ligt te neuken.
Het meisje: "Schat! Weet je zeker dat deze condoom niet scheurt?"
Jongen: "Ja schat! Ik heb 'm al zo vaak gebruikt en hij is nog nooit gescheurd!"![]()
Zo, het kan nog net voordat we straks op 1 januari de nieuwe zorgverzekering krijgen...
2 dikke mannen beginnen aan een begeleide afslankkuur. De eerste dikke man heeft een intakgesprek met de dokter, waarin hem woprdt uitgelegd dat hij zometeen een deur door mag gaan. Daarachter zal hij een uur lang flink moeten sporten. Afgesproken wordt dat hij dit 3 keer per week moet doen om in ieder geval alvast wat conditie op te bouwen. Hij gaat de deur door, en in de ruimte daarachter staat een bloedmooie en lekkere blondine, poedelnaakt op hem te wachten.
Ze zegt: "Als je mij te pakken kunt krijgen, mag je alles met me doen wat je wilt"
De dikkerd rent zich helemaal het leplazarus, maar krijgt r telkens net niet te pakken...
De andere dikkerd hoort het verhaal even later aan in de wachtkamer, en komt verlekkerd binnen bij zijn intakegesprek. Ook hij wordt door de dokter doorverwezen naar de deur voor zijn uurtje sport. Daarbinnen staat een grote kale blote neger, die hem toebijt: "Als ik je te pakken krijg, doe ik alles met je wat ik wil"
Compleet gesloopt komt de dikke vent terug in de wachtkamer, waar de eerste nog gelukzalig voor zich uit zit te kijken. "Wat flik je me nou man, er zou daar een lekker wijf staan zei je? Ik heb me kapotgelopen om niet in m'n reet geneukt te worden!"
"Tja", zegt de ander, "Dat zal het verschil tussen het ziekenfonds en mijn particuliere verzekering zijn..."
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Een zakkenroller-recidivist (ZR) met grote stage wordt een hele tijd lang niet opgepakt. Zijn reclasseringsambtenaar (RA) kan zijn geluk niet op en tijdens een zoveelste gesprek wil hij het geheim weten van zijn verbeterde gedrag:
RA: Dus, waar hou jij je mee bezig tegenwoordig?
ZR: Ik bezoek tentoonstellingen, opera's, musea...
RA: Dus je hebt een liefde voor de cultuur ontwikkeld?
ZR: Nah... Het is gewoon makkelijker om te stelen zonder dat mensen het merken als ze bezig zijn om ergens naar te kijken...
Waarom wil George Bush niet rekenen?
Omdat je daarvoor Arabische cijfers nodig hebt.
Jantje is met Marieke getrouwd. Jantje komt in de bar en begint op te scheppen: "Zij is zooo mooi!"
"Laat eens een foto zien?" vragen zijn vrienden.
"Hier is ze," en Jantje laat een foto zien.
"Mijn god! Ik heb nog nooit een lelijker wijf gezien. Maar je zei dat ze mooi was?"
"Ja! Zij is de meest prachtige vrouw die ik ooit heb ontmoet - van binnen."
"Kun je haar niet binnnenstebuiten keren of zo?"![]()
nee, anekdot.ru en ze staan bovenaan de stemlijsten in die zin dat mensen ze dan als de beste grappen hebben verkozen...![]()
Ik weet een goede (matige) grap over de moppenlijn.
Dan koop je die hele centrale
ga je naar de computer toe waar alle moppen op staan
Gooit em op de grond en begint er kei hard op te stampen!!!!
Hehehe, Werknemers allemaal flippen natuurlijk (mijn moppen, wat doe je???)
Jij zo van ja heb ze toch gekocht of niet! hehehe![]()
Wat is een joods dilemma?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 01:02 schreef cultheld het volgende:
Wat is een joods dilemma?Eigenlijk wel grappig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En even een heel erg voorspelbare![]()
Komt Sinterklaas bij zwarte PietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn God, wat een enorme kut grappen.quote:Op zondag 27 november 2005 14:20 schreef Sessy het volgende:
nee, anekdot.ru en ze staan bovenaan de stemlijsten in die zin dat mensen ze dan als de beste grappen hebben verkozen...![]()
![]()
De cursus rietdekken ging niet door hè ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Bakkermoppen to teh pwn
http://bakkersmoppen.blogspot.com/When all else fails, you always have delusion.![]()
Michael Jackson is ook verkouden he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
te flauwquote:Op maandag 28 november 2005 17:48 schreef Mirel het volgende:
Bakkermoppen to teh pwn
http://bakkersmoppen.blogspot.com/
die van Darth Vader was wel cool
deze is echt te flauw:quote:Komt Darkraver bij de bakker...
Darkraver: Mag ik 1 wit gesneden van u?
Bakker: Komt ie dan he.
Darkraver: ...![]()
Die bakkermoppen zijn wel slecht
Deze kon ik dan wel om lachen:
Komt Marco Borsato bij de bakker...
Marco Borsato: En dan ben jij zeker Snoep Dogg?
Dr Dre: Nee.
Bij nader inzien is ie ook gewoon kut![]()
![]()
ja iddquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:59 schreef Maisnon het volgende:
Bij nader inzien is ie ook gewoon kut![]()
net als deze:
Komt een man bij de bakker...
Bakker: Wat kan ik voor je doen?
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk.
Komt Darth Vader bij de bakker...
Darth Vader: Luke, i am your father...
Bakker: Maar ik ben Luke niet, ik ben de bakker.
Darth Vader: Oh, doe dan maar een halfje wit.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Zitten 2 apen in bad.
zegt er één: "OeOeOeOe"
zegt de ander: "Doe er dan wat koud water bij"Mary had a little lamb
Then Mary had dessert![]()
Hans en Grietje lopen door het bos.
Ineens roept Hans: Grietje, ik moet zeiken!
Grietje: Dan ga je toch achter die boom!
Hans loopt naar de boom gevolgt door Grietje.
Grietje: OMG Hans! Wat is dat voor een ding?
Hans: Dat is mijn penis.
Grietje: Mag ik hem aanraken?
Hans: Nou vooruit dan maar.
Grietje pakt hem vast en hij wordt steeds harder dikker en langer.
Hans schud z'n salamander eens flink uit en ze lopen verder.
Plotseling zegt grietje: Potdulle Hans, nu moet ik ook zeiken!
Hans: Nou Grietje, dan ga jij toch ook achter een boom!
Grietje loopt naar een boom en hans volgt haar.
Hans: Mag ik jouw ding ook aanraken?
Grietje: Oke
Hans grijpt Grietje eens lekker tussen haar benen en het wordt steeds harder, dikker en langer!
Hans: OMG! Je hebt dezelfde als ik!
Grietje: Nee hoer, Ik zit te schijten!
![]()
![]()
Laat die shit een les zijn
Forum Opties Forumhop: Hop naar: